
Lignage je napisal/-a:Po moje so bili v koraku s časom samo nekaj prvih let sedemdesetih, ko so dobil 124-ko. Cinizem? Ne! Dejstvo.
Lignage je napisal/-a:@Crankshaft: Hvala![]()
Ampak, oprosti, ta Granta za te čase daje konec koncev precej beden vtis, verjetno ne samo za moje oči. Imeli so še nedolgo nazaj že nekaj boljših idej, vendar jih očitno niso sposobni realizirat. In če pomislim, je bila tudi kakšna Samara v svojem času bolj sodoben avto po izgledu kot je pa ta Granta zdaj. Pozitivna plat tega avta je zagotovo ta, da bodo z njim zamenjali proizvode, ki bi jih že zdavnaj morali, vendar pa ji zaradi tega in v teh časih res ne moremo tolerirati tako nazadnjaške oblike.
Sicer pa, pri nas so še limuzinskega Logana odmaknili iz prodaje, pa vendar precej bolje izgleda kot ta Granta. Torej ne vem zakaj bi se pri nas prodajala?
Crankshaft je napisal/-a:Pa kaj zdej če nima onega števca, avtoradia ali žmigavca kot ga ima Alfa al pa BMW. Baš me boli.
Lignage je napisal/-a:Crankshaft je napisal/-a:Pa kaj zdej če nima onega števca, avtoradia ali žmigavca kot ga ima Alfa al pa BMW. Baš me boli.
Sam ji ničesar takšnega ne očitam!
Napisal sem, da Granta izgleda zastarelo. Pač, spominja na oblike, ki smo jih v tem delu Evrope že preživeli. Nobenega kompleksa barbike nimam, vendar sem prepričan, da lahko tudi poceni avtomobili za množice izgledajo prijazno očem, tale Granta je pa daleč od tega da bi.
vazman je napisal/-a:Crankshaft, če bi bil jaz administrator bi te blokiral. Vsak ima pač svoje mnenje in naj ga izrazi. Temu so forumi namenjeni, če pa se z nekom ne strinjaš, ga pač ni treba takoj žaliti.
vazman je napisal/-a:_B3yBo_ je napisal/-a:a nit ta lada crknla k je putin hotu testirat
ne ni crklna. V tretji poskus je vžgala. Povsem nerazumljiv pojav, ki se pojavi vsake kvatre, da ne zažene motorja, ajnlaser se pač zavrti v prazno. Pomoje znano vsem lastnikov teh biserov, vendar ni nič narobe, se zgodi, res redko, tudi meni se je to že zgodilo. Neprijetnost in kakšen čuden pogled kakšnega sopotnika ali sopotnice, sploh če si 1000 km od doma.Majo pa res srečo, ob vseh teh fotoaparatih, kamerah in predstavnikih najpomembnejših ljudi v Rusiji se jim to zgodi na promo vožnji povsem novega avtomobila. Vse očitno pač le ni tako novo.
![]()
![]()
![]()
![]()
8AK je napisal/-a:Hehe dejstvo je, da vsak ki je že bil v Rusiji točno ve, zakaj je granta takšna kakršna pač je :P
Lignage je napisal/-a:@Crankshaft: Vse kar si napisal, je samo dokaz, da se še niso otresli komunizma![]()
S takim kadrovskim potencialom bi bili lahko v samem vrhu po konkurenčnosti in subvencij sploh ne bi potreboval. Če obrnem tvoj stavek, je torej vseh tistih 5 zahodnoevropskih proizvajalcev, ki si jih omenil, sposobnih samo s petino tega kadra biti povsem konkurenčen tekmec na trgu, kar pa Lada zagotovo ni.
Crankshaft je napisal/-a:Ej, če pa ti nisi neumen...potem pa res nevem kako in kaj.
Pa se ti sploh zavedaš, da v AvtoVAZu letno sestavijo toliko vozil Renault, koliko jih naš Novomeški Revoz ne spravi skupej v 10 letih. Pa je Revoz naš največji slovenski izvoznik ! Bistvo ni sedaj, da bi bila Lada kar čez noč konkurenčna na zahodu. Bistvo je razvoj in agresivno širjenje industrije.
Najpomembneje je imeti kolosalno industrijo v milijonskih mestih in ogromne proizvajalne kapacitete, katere lahko ponudiš domačim in tujim partnerjem !
...tudi britanski Rover bi lahko danes imel tak obseg proizvodnje kot ga ima Lada, ampak je propadel. Okolje (politično in gospodarsko) v katerem "živi" Lada omogoča tolikšno proizvodnjo! Tudi Zastava je nekoč v Jugoslaviji ogromno proizvajala, ampak ji ni to nič pomagalo potem ko so se razmere začele spreminjati.
Sam nisem hotel biti nesramen in če nekdo vidi v Ladi šarm, se mu zato ne posmehujem! Tudi meni je kakšen avto hudo dober, lep, s šarmom..., pa ga večina niti opazi ne in zato takšno situacijo popolnoma razumem.
Ker imam pa pravico izrazit svoje mnenje, ga pa tudi bom. Zame nova Granta še vedno žal odseva gospodarsko zaostalost Rusije. Oblikovno mi je avto nekako primerljiv s 15 let staro Fiat Sieno. "Prednost" je sicer res, da bodo končno zamenjali prenovljenega Fiata 124 (iz leta 1966, btw, Fiat je ta avto zamenjal že leta 1974 z 131 Mirafiori), ampak to bi tako ali tako že zdavnaj morali narediti, zato je tudi pri Ladi o razvoju kot bistvu težko govoriti.In kupci na skrajnem vzhodu naše celine bodo še naprej podcenjeni...
1. Primerjati Rover in Zastavo z AvtoVAZ je tragikomično. In odraža tvojo pronicljivo bistroumnost, kateri meja je lahko samo vesolje.
2. Roverja je britanska država preprosto zapustila. Prepustila v roke prostemu trgu. Ta pa ga je tudi dokončno pokopal. Industrija pa se je preselila na trge s poceni delovno silo (bivše kolonije). Sama država ni imela nikakršnih interesov vzdrževati in širiti industrije ter vzdrževati drage delovne sile v njej. Edine evropske države, ki ohranjajo industrijo doma na lastnih tleh so Nemčija, Skandinavci, Rusija... O tem, da je najpomembneje ohraniti industrijo na lastnih tleh in jo širiti so govorili že največji ekonomisti vseh časov. Od Keynesa do Stiglitza, ki so močno kritizirali fanatične fundamentaliste svobodnega trga in "laissez-faire" ideologije.
Da se strinjam. Primer brutalnih šok terapij je bila Rusija v času Egorja Gaidarja. Nenadni svobodni trg brez ustrezno napisanih zakonov in pravil. Ti. "poslovneži" ali bolje rečeno gusarji na svobodnem trgu so se infiltrirali v podjetje (metalurški kombinat, teška industrija, konstrukcijski biro...) in iz njega posrkali vse življenske sokove. Se pretvorili v stečajne upravitelje in razglasili bankrot. Nepremičnino na trgu prodali in jo spremenili v trgovski center ali kazino igralnico z avtomati in kurbami.
3. Nekaj podobnega se je zgodilo s Zastavo, ko v Srbiji zavlada kriminalno podzemlje. Pa še NATO jo je zbombardiral leta 1999.
p.s. Pa ti sam sebe kdaj poslušaš, kakšne traparije trobentaš naokoli ? Pa kaj ti misliš, da je avtomobilska industrija raketna ali vesoljska znanost al kuga ? Tehnologija je zemenljiva, mašine v tovarni tudi. Tudi izobrazit in izpopolniti delovni kader ni neka jedrska fizika.
Tudi za Lado bi bilo koristno, da bi jo država zapustila. Ni težko spati v naročju države in proizvajati tako zastarele proizvode. In tista primerjava zgoraj je samo preprosta, in ne, ni neumna, kot si to ti prikazal! Seveda, ko že omenjaš svobodo trga, si samo utemeljil to, da v Rusiji preprosto niso sposobni izpeljati liberalizacije in zato je potemtakem lažje tavati v gospodarski zaostalosti. Lade (kot so npr. 2104, 2107,...) smo mi preživeli že v 80. letih, v Rusiji so bili pa še do nedavnega to najbolj prodajani avtomobili. Haloooooo? In ti hočeš potem iz mene narest budalo!? Ti zagovarjaš gospodarsko zaostalost. A ti je to kul?![]()
Crankshaft je napisal/-a:Tudi za Lado bi bilo koristno, da bi jo država zapustila. Ni težko spati v naročju države in proizvajati tako zastarele proizvode. In tista primerjava zgoraj je samo preprosta, in ne, ni neumna, kot si to ti prikazal! Seveda, ko že omenjaš svobodo trga, si samo utemeljil to, da v Rusiji preprosto niso sposobni izpeljati liberalizacije in zato je potemtakem lažje tavati v gospodarski zaostalosti. Lade (kot so npr. 2104, 2107,...) smo mi preživeli že v 80. letih, v Rusiji so bili pa še do nedavnega to najbolj prodajani avtomobili. Haloooooo? In ti hočeš potem iz mene narest budalo!? Ti zagovarjaš gospodarsko zaostalost. A ti je to kul?![]()
Poslušej sine sej taku negre več naprej. Ker si trmast kot bik in z svojo trdo betico spadaš samo v areno za Rodeo show se boma zmenila sledeče...se dobima čez 10 let na istem kraju, na istem mestu in bova takrat razpravljala naprej...ok ? Bova tedaj dala na plan aktualne podatke in statistiko za tovarno VAZ in jih primerjala z tistimi, ki so aktualni danes...ok ?
Bog vsemogočni, reši nas liberalnih norcev !
Lignage je napisal/-a:Crankshaft je napisal/-a:Tudi za Lado bi bilo koristno, da bi jo država zapustila. Ni težko spati v naročju države in proizvajati tako zastarele proizvode. In tista primerjava zgoraj je samo preprosta, in ne, ni neumna, kot si to ti prikazal! Seveda, ko že omenjaš svobodo trga, si samo utemeljil to, da v Rusiji preprosto niso sposobni izpeljati liberalizacije in zato je potemtakem lažje tavati v gospodarski zaostalosti. Lade (kot so npr. 2104, 2107,...) smo mi preživeli že v 80. letih, v Rusiji so bili pa še do nedavnega to najbolj prodajani avtomobili. Haloooooo? In ti hočeš potem iz mene narest budalo!? Ti zagovarjaš gospodarsko zaostalost. A ti je to kul?![]()
Poslušej sine sej taku negre več naprej. Ker si trmast kot bik in z svojo trdo betico spadaš samo v areno za Rodeo show se boma zmenila sledeče...se dobima čez 10 let na istem kraju, na istem mestu in bova takrat razpravljala naprej...ok ? Bova tedaj dala na plan aktualne podatke in statistiko za tovarno VAZ in jih primerjala z tistimi, ki so aktualni danes...ok ?
Bog vsemogočni, reši nas liberalnih norcev !
Aja, aja, Lada bo torej šele v bodoče ujela zahodnoevropske proizvajalce. Ker komunisti so imeli namen ujeti razviti svet. Ampak to se še ni uresničlo, in se torej še bo! No..., nisem vedel v čem je bistvo tvojega razmišljanja, oprosti.(...pa še veliko nas bo moralo umret, da vas bo peščica potem živela v raju? Ane, to bo tudi držal?)
Ne vem, očitno eni še zmeraj verjamete v pravljice preživete ideologije.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov