Vozim enakega, le s kratko medosno razdaljo.
- uporaba tempomata zahteva obe roki,Ne vidim ovire, na levi strani si s +/- nastaviš hitrost in potem na desni vklapljaš in izklapljaš tempomat.
- oblika volana spodnje prečke gnete prste leve roke in to boli,Volana se ne drži spodaj
- ročica za žmigavce v levo pretrda in ni možna uporaba 3x utripa. V desno nekako deluje,To sem tudi sam opazil, ampak pri meni ni tako kritično, da se ne bi dalo samo utripniti v levo. Se pa zgodi, da včasih pritisnem preveč in potem vklopim žmigavec namesto, da bi samo utripnil.
- volan prekriva oznake stikal na armaturi,Katera stikala? Na desni je samo tempomat in odtaljevanje zadnjega stekla, na levi pa izklop park senzorjev in ESP-ja
- zelena lučka na dnu števca bije v oči. Komu na čast sveti???Hm, pri meni ni nobene zelene lučke.
- doseg razdalje s še preostalim gorivom zgine, ko ga najbolj potrebuješ... ko se prižge rezerva,To je bedno, ja. Čeprav sem enako obnašanje BC-ja opazil tudi že pri nekaterih drugih avtih.
- stikalo za vse 4 žmigavce preveč od rok, v primeru vklopa nenadnega zastoja na AC,Meni ni tako odročno, enostavno ga dosežem od prestavne ročice. Imaš mogoče sedež bolj nazaj?
- ECO gumb... zakaj to obstaja???Da lahko oglašujejo nižjo porabo
Še nikoli ga nisem vklopil in se strinjam, da nima nobenega smisla.
- start/stop... motor se zažene že po dobre pol minute,Nimam start/stop. Je pa po mojem mnenju to eden največjih mimosunov avtomobilske industrije (poleg touch zaslonov) zadnjih let. Kadar vozim avto s tem, je prva stvar po vžigu, da izklopim start/stop.
- prilagodljivi servisni interval. Zdaj je prevoženih 18.000km. Pojma nimam kdaj se bo prižgala lučka za servis in potem bom imel samo še 1000km časa za peljat na servis.Jaz ga vozim na servis na 20.000, to so mi tudi priporočali v avtohiši. Čeprav ob ugodnih pogojih se lahko variabilni interval raztegne do 40.000 km, ampak nikoli ne bi menjal olja kasneje kot na 20.000 km, pa naj pravi proizvajalec kar želi.
- vodljivost na avtocesti je slaba, kot bi bil drog volana gumijast. Si pomagaš s predhodnim zavijanjem, ampak ob sunkih vetra se to ne da.Nisem opazil tega, mogoče se s kratko medosno obnaša drugače.
- ko zazvoni telefon, ura z radia zgine. Torej, ko jo najbolj potrebuješ,Bedno, ja.
- včasih display celo pokaže ime klicatelja, večinoma le številko,Meni vedno izpiše klicatelja. Mogoče je odvisno od tega, kako imaš shranjene številke v imeniku? Sam imam v formatu +386 xx xxx xxx.
- zunanjo temperaturo je potrebno vedno znova priklicat za vpogled,Glede tega sem že ničkolikokrat preklel tistega, ki si je to izmislil. Zakaj ne more temp. prikazovati na displayu radia?
- dvodelni zunanji ogledali sta neuporabni in moteči,Meni je ravno to kul, ker v spodnjem delu vidiš zadnja kolesa, ko manevriraš kje na tesno med robniki.
- šobi za čiščenje stekla na avtocesti slabo delujeta,Se strinjam, tule ga Renault biksa že nekaj časa tudi pri osebnih. Kot da ne znajo narediti normalnih šob in vgradit pumpe z malo večjim pritiskom.
- senzor za dež deluje slabo, kar nekaj...Še nisem vozil avta, kjer bi senzor za dež delal tako kot bi želel. Še najbolj ga mede rahel dež ali pršenje, sem opazil. Takrat se dolgo ne vklopi in je treba ročno vklopit brisalce. Včasih pa za brezveze nabija maksimalno hitrost.
- radio slabo lovi oz. AF ne delaTe težave nimam, se mi je pa nekajkrat zgodilo, da se je sam od sebe utišal in tudi vklop/izklop radia ni pomagal. Bolje je bilo šele ko sem ugasnil kombi in ga ponovno vžgal.
- plitka držala za pijačo,Tisto držalo pod menjalnikom je joke. No, meni je prišlo prav, da sem tja inštaliral prikazovalnik napetosti dodatnega akumulatorja. Drugače pa plastenke dajem v predale v vratih.
- sedež za voznika slab, vroč, za sopotnika na klopci katastrofalen (recimo, da nizka cena to upraviči)Tkanina na sedežih je obup, se strinjam. Iščem kakšne pametne prevleke v sivi barvi. Ne vem, komu se je zdelo pametno dat črne sedeže v kombi.
- zatikajoč menjalnik v spodnjih prestavah,Tudi sam sem to opazil med 1. in 2. prestavo. Se pa ne dogaja vedno, nisem še uspel ugotoviti, pod kakšnimi pogoji pride do tega.
- turbo luknja ne dovoli kakšnega hitrega speljevanja, niti menjalnik. Se pa zato motor sam zažene, ko ti crkne. So že vedeli zakaj.Bolj me muči turbo luknja pri pospeševanju iz serpentin, marsikdaj moram iz 2. šaltat v 1.
- desna noga poleti zmrzuje, kljub usmeritvi zraka 100% na šipoTega pri meni ni.
- na šobi poleg radia imam nosilec za telefon. Ker loputa slabo tesni mi telefon pozimi pregreva,Priporočam ti nosilec, ki se namesti nad loputo, kjer je že predvideno mesto zanj (zdaj imaš tam verjetno držalo za kovance). Samo ne originalnega, ker je drag kot pes, ampak aftermarket.
- luč v tovornem prostoru se prehitro ugasne,Povsod hitro ugasne, tudi v kabini. Jaz sem v tovorni prostor inštaliral 2 LED trakova, ki ju vklapljam ročno.
- ko izstopiš, je tovorni prostor zaklenjen in lahko ponoviš vajo,Z vidika varnosti je to plus, mi je pa tudi že spilo živcev, ja. Zdaj sem se navadil, da ko izstopim vedno vzamem ključ s sabo, da potem z daljincem odprem tovorni prostor.
- predpražniki se valjajo pod nogami.Ok, tukaj ni kriv Renault, ampak imaš zanič tepihe
Vzemi original, ki se pripnejo na čepke v tleh.