GiGi1985 je napisal/-a:...pa evo, vidi ti mene, celo živ sem ostal in še vedno pišem po forumu
..LP
Moj sosed kadi ze 40 let - pa je se ziv
IcEm4n je napisal/-a:A dajte no, preveč dramatizirate zadevo. Čudno, da potem na tehničnih ne težijo oz. zavrnejo stranko za rezervna kolesa, ki imajo 4+ leta stare pnevmatike.
A rabljena 3 leta stara pnevmatika (za katero ne veš, kaj se je dogajalo) bo pa kej boljš?
Poanta je v tem, da je na vozilu ena pnevmatika drugačna. Nova ali stara, obnasala se bo drugace. Ce s tem ne bi bilo nic narobe, bi lahko metali na avto vse prosto po Presernu...Sicer pa btw, ko kupujes rabljeno vozilo - ja, jaz osebno bi se fejst pozanimal kako je z gumami.
LukL je napisal/-a:.. želim vam da vam nekje sred noči razpizdi pnevmatiko, pa pol ko kličete 24ur pomoč da se tip 1 uro al pa več vleče do vas
Meni se je zgodilo. In sem poklical. In sem docakal. In se sem ziv!
LukL je napisal/-a:...aja pa poglej če maš vsak vijak zategnjen na avtu
Spada pod "redno". Vsak vijak ravno ne, pregledam pa marsikaj na tedenski bazi. Zdaj, za nekoga je to morda obsesija, zame pac previdnost...
LukL je napisal/-a:...če bi blo tako, Bi bilo prepovedano dajat inekcije v pnevmatike ker je nevarnost da le ta popusti pod obremenitvijo
No, naj te razsvetlim - s pnevmatiko v katero je bila injicirana "zavba" se ne smes voziti naokoli. Do prvega servisa ja...
mišek je napisal/-a:Madonca komplicirate Rolling Eyes
Kaj mu te če policaj težit? Vsak avto ima v rezervi letno gumo in, če te ustavi pač rečeš, da si mel 10 km nazaj gumidefekt pa konec. Kak ti če dokazat, da to ni res?
Če se ne bi smel pa nič s tem vozit, ja pol pa ne vem zakaj sploh dajejo rezerve noter?
Če dobiš nove gume, lahko po moje tisti dan, dva počakaš pa daš potem tiste gor. Ta čas pa z rezervo. Sej pa ni problem, če je 9 let stara, če je bila skoz v kuferanu je itak taka kot nova. Jaz mam rezervo 11let staro, sem jo mel zadnjič vene, guma je kot nova, čist mehka, nobenih znakov staranja. Rablene gume so po takih letih trde kot kamen, ta rezerva, ki se pa 11 let vozi v kuferanu, nikoli rablena pa ni čist nič videt, občutit, da bi bila res tak stara.
Drugače je pa res bedarija,da bi za tisti dan, dva šel k vulkanizerju pa plačeval tisto rableno gumo pa montažo, čez par dni pa spet vse skupaj dol pa vstran vrečt in nove gume gor.
Ste rekli 30 eur ma klinc tudi to je denar. Zaradi ene take gume pa res ne boš s ceste zletel. Sem skor prepričan, da ti tista rezervan letna guma daje boljši oprijem na cesti kot pa zdaj te stare, znucane S3. No sej to lahko mogoče tudi povzroči, da pri bremzanju na povno avto malo potegne. Samo ne komplicirat, po pameti se pelješ pa je to, to.
Zgresil si poanto. Nihce ti ne bo tezil zaradi tega (najbrz). Imas pa lahko silne tezave ce se s takim vozilom znajdes v tezavah na kaksni mokri cesti. In rinjnje na 400 km dolgo pot z avtomobilom v taksnem stanju je zame izzivanje nesrece...Se strinjam da je tudi 30 EUR denar. Koliko pa je vredna tvoja glava? Marsikomu tule ni jasno da je avto imet drag spas...
Se tole - po logiki nekaterih tule, lahko vozis torej tudi vinjen - ampak z NEVPADLJIVIM avtom. Policija te itak ne bo ustavila...A ne?
In se kot zakljucek - avtomobil z razlicnimi kolesi (bodisi tezo, sirino pnevmatike, obliko tekalne povrsine, starostjo zmesi...) na isti osi je v kriticnih situacijah TEZJE obvladljivo. Komur ta stavek ni jasen priporocam, da raje naokrog hodi pes...
LpF