SuperVeloce je napisal/-a:Bilanca 50:50? Kateri avto? Mazda RX8? ampak itak niso iste dimenzije, tko da...
mb.pubec je napisal/-a:Ima kdo kak nasvet za Opel Agila (2002). Na nalepki na vratih piše spredaj 2.1, zadaj 2.3 (ob majhni obtežitvi). Gume so zimske Sava Eskimo S3+, 155 65 R14. Če napumpam tako kot piše, se vozi kot po čigumijih. Trenutno imam spredaj 2.3, zadaj 2.4.
Energetik81 je napisal/-a:Jaz polnim glede na tovarniško določene številke, zapisane na avtu. Pri prejšnjem avtu (precej lahek) mi je malo bolj pobiralo sredino profila, pa sem imel mogoče samo za 0,1bar več napumpane od priporočil. Je pa vsekakor manjša poraba in večja nosilnost pri bolj napumpanih gumah.
Glede oprijema je pa verjetno vsaka kombinacija avto-guma primer zase. Ne vem, jaz zaupam, da so inženirji v tovarni že prav določili tlake.
J.McLane je napisal/-a:...
J.McLane je napisal/-a:Na koliko kaj polnite gume? Meni ob menjavi vulkanizer napolni samo na 2,1 bara (dimenzija 195/65-15), na uradnem servisu ob rednem servisu mi tudi zmeraj kontrolirajo da je nekje 2,2 bara. Na vratih avta pa mi piše naj bo tlak 2,4 zadaj in 2,5 spredaj, suha teža avta je 1.400 kg.
Zanimivo se mi zdi da proizvajalec gum, ki bi moral najbolj vedeti kaj je optimalno pri tem nima nobene besede, vse kar piše na gumi je MAX tlak ki ne sme biti višji od 44 PSI (3 bari) in max teža na gumo, ki je po spominu nekaj čez 600 kg na gumo (Conti TS830).
Moja logika:
- tlak mora biti višji če je teža vozila višja, torej če bi gumo maksimalno obremenil (600 kg) potem bi jo nafilal na max tlak torej 3 bare, kot določa proizvajalec gum
- na suhem je oprijem boljši, če je guma bolj napumpana (govorimo o majhni razliki ne da je guma trda kot kamen) na spolzki podlagi je boljše, če je manj napumpana. Ker moja logika je da se na suhi podlagi guma močno poda preden popusti na mokri podlagi pač popusti prej.
- Guma ima veliko vlogo pri udobju pri vožnji, torej nižji tlak bo avtomatsko polj blažil neravnine iz ceste. Ko proizvajelc avta določi nek tlak je to sigurno pomemben dejavnik.
- Bo ob višjem tlaku res obraba gume neenakomerna? Močno dvomim saj ne gre za velike razlike in če proizvajalec gume napiše da je max tlak 3 bare potem se z gumo in njeno obrabo pri tem tlaku ne sme dogajati nič neobičajnega.
Je moje razmišljanje pravilno? Obstajajo kakšni testi? Vem je miljon testov da premalo napolnjena pnevmatika močno zviša porabo in že ogroža varnost, kaj pa če gume napumpaš bolj kot je napisano na nalepki na avtu, seveda do max predpisanega tlaka in ne čez?
J.McLane je napisal/-a:Na koliko kaj polnite gume? Meni ob menjavi vulkanizer napolni samo na 2,1 bara (dimenzija 195/65-15), na uradnem servisu ob rednem servisu mi tudi zmeraj kontrolirajo da je nekje 2,2 bara. Na vratih avta pa mi piše naj bo tlak 2,4 zadaj in 2,5 spredaj, suha teža avta je 1.400 kg.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov