jaz imam na fordu 2008 še original ventilčke in še vedno delujejo bp.....torej 12 let
glede lomljenja..... odvisno kako "zabit" je vulkanizer. načeloma če ve, da so notri ventilčki s senzorjem, je bolj pazliv in gumo začne natikati ali pa "slačiti" stran od ventilčka in tudi konča stran od ventilčka. Da ko guma "pade" na feltno ali ob snemanju iz feltne, ne udari po ventilčku ( recimo rob gume ali s "pajserjem").
če pa se mu mudi, ne pričakuje senzorjev in ni pozoren, pa je lahko hitro kaj polomljeno.
glede odgovornosti, pa kolikor sem spoznal je odvisno od vulkanizerja. eni pravijo, da to ni njihov problem ( računajo pa seveda premontažo z posebnimi ventilčki), drugi pa , če se jim kaj polomi tudi zamenjajo na svojo škodo ( seveda je premontaža ustrtezno cenjena
). seveda probajo z neoriginal deli, če ne gre pa tudi original. ampak takih je verjetno bolj malo.
rekel si, da te prideje zimski komplet cca 250€...... to imaš "vrnjeno" v cca 3 letih ( seveda je vprašanje še v prostoru, v menjavi zimsko /letno - samostojna premontaža, .....)
odločiš se pa sam