Diski so še dobro ohranjeni, tako da se jih je le malo zdrejalo
Blok se je finiširal
ARP vijaki - resnično kvalitetno narejeni. Niti malo mi ni žal da sem jih nabavil
Blok nazaj na svojem mestu
Zamenjan polomljen šrauf v zadnjem pestu in ob enem naštelana ročna
Glava zbrušena
Obnovljen zaganjač
Obnovljen alternator
Obnovljena servo pumpa (alu jermenica ne paše na servo pumpo - očitno je za GTRja)
Dobil rostfraj cev za izhod turboja (skup bo švasana na stock cev - pridejo slike ko bo tak daleč)
Z težkim srcem moral naročit oba žarometa, ker so polomljeni šteleri na obeh mojih lučeh. Težko je najti dobro ohranjeniva. Ko pa najdeš, je pa cena temu primerna. Sprsim se in naročim in kaj dobim z dvotedensko zamudo? Levi žaromet polomljen na treh mestih. Zdaj moram iz mojega prebekslat vse stvari čez, da bom imel dva dobra žarometa. Sva se pa zmenila z prodajalcem da mi nekaj denarja vrne...
Nove letne šuhe Nexen N6000 215/40R17 - za burnoute bodo dobre
Ob enem so se še felne zravnale
Oljni kuler fiksiran, cevi na mero narejene in vse prišraufano
Potem "popravek" za drugimi. To je luknja, katero je nekdo pred mano napravil za cev za FMIC
Sedaj izgleda tak
Oil filter relocator na svojem mestu. Sem pa moral zamenjat filter za olje. Originalen več ne paše, ker je preširok in gvint ni isti kot v relocatorju
Filter goriva zmontiran. Ene cevi so že zamenjane z rostfraj
Tudi pri sesalnem kolektorju
Kolektor in loputa spucana. Vzmeti za loputo namazani. Menjana vsa tesnila in vsi kabli urejeni. Cevi pod kolektorjem zamenjane s silikonskimi
Rostfraj izpušni kolektor in turbo sta tudi zmontirana. Placa med kolektorjem in pokrovom ventilov je zelo malo
Vodna pumpa, oljna pumpa in alternator. BTW... oranžna tesnilna masa je original. Drži kot beton. Staro rabil 4 ure, da sem dol z karterja spucal...
Cevi za vodo in mazanje turboja, zobati jermen, cevi za gorivo in še polno malenkosti narejenih
Cevi za notranje gretje so malo preblizu novemu kolektorju, zato sem jih povil z titanium wrap
Počasi, počasi...
Povil sem še cev turboja, ker je zelo blizu izpušnemu kolektorju
...in vstopno cev za turbo. BTW... prva cev iz turboja je original, samo barvo sem ji odstranil, ker zgleda boljše tak kot pa v črni barvi. K njej se je pa našvasalo še 90° koleno, da bo čim manj silikonskih cevi
Zračni filter in LMM zmontirana
Greddy EBC zmontiran
Pozabil še pokazat sliko ECUja - faza 1 (320hp) od RB-Rebuild UK
Skoraj...
...in pa motorni prostor en dan pred tehničnim. Tako je, avto je na cesti od prejšnjega tedna. Registriran in pridno nabira km/požira gorivo
Kmalu pridejo boljše slike in kakšen posnetek
To-do list: finiširat komplet prtljažnik, menjat prednje zvočnike, fino naštelat eletronic boost controller, popravit anteno (dvigne se, spušča pa ne) in še kar nekaj malenkosti za spipat. Bo počasi in ziher...
'talla