Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a lisko Po feb 11, 2013 10:52 pm

No pa je k hiši prišel novi reno. Z njim pa težave ( je kdo pričakoval kaj drugega če je renault? :D )

Clio II ph1 99 letnik. Drugi lastnik , potrjena servisna do 150 tisoč nato listki s servisov do 198 tisoč. Sedaj prevoženih 207 tisoč in v mojih rokah.
Od opreme:
Klima
2x airbag
el. okna
CZ
in je to to :D
Slika

Na sliki slabše videno.....lušči se mu lak. Hauba, streha in levi bok. Predvideno popravilo 200-250 eur. Rje ni videt nikjer.

Ampak ker je to še vedno renojev motor....je začel hladen pokašljevat in kadit....

Vsebina filtra je pokazala tole..
Slika

No pa se je začela veselica :D

Slika

Z izjemo četrtega cilindra teče nafta skoz cilindre kot skozi švicarski sir....Bati gredo ven.

Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3789
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a Blinder Po feb 11, 2013 11:12 pm

Kaj pomeni, da teče nafta skozi cilindre? Pa kakšen motor je to? 1.2 8v?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a lisko Po feb 11, 2013 11:24 pm

Blinder je napisal/-a:Kaj pomeni, da teče nafta skozi cilindre? Pa kakšen motor je to? 1.2 8v?



Nafta teče mimo obročkov kot za šalo. Izjema je samo četrti cilinder kjer že dva dni stoji nivo nafte kot narisan :D Posledica je seveda zguba kompresije.
Če v googla vpišeš F8Q ti vrže ven
1.9L (1870ccm) diesel 64KM
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
NoF3ar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 569
Pridružen: Sr avg 03, 2011 11:10 am
Kraj: Maribor

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a NoF3ar Po feb 11, 2013 11:46 pm

Ni malo premlad po KM za izgubo kompresije :o ? Ponavadi se to na atmosfercih dela na realnih 400-500k km
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a lisko To feb 12, 2013 12:10 am

NoF3ar je napisal/-a:Ni malo premlad po KM za izgubo kompresije :o ? Ponavadi se to na atmosfercih dela na realnih 400-500k km


Mlad al ne....Renault je :D

Majster za pumpo je rekel , da ponavad ratajo ležaji v njej glasni po 200 tisoč. To pa je bil tudi povod za tole.
Je pa nekaj....Prvič v življenju sem vzel narazen dizla in NIMA počene glave :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a grega983 To feb 12, 2013 7:05 am

Dej ne se hecat s temi 207 kkm pa generalko. Števec jih že ima toliko, vprašanje pa je realno stanje.
Še moj TD smrdljivec letnik 93 je po n-lastnikih in vsaj 300kkm laufal kot urca ;)
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a Energetik81 To feb 12, 2013 8:42 am

Bom z zanimanjem spremljal temo glede na tvoje prejšnje reportaže. :)

Še vedno pa ne vem, ali res delaš toliko km, da se ti splača takle steran dizel?
Nabavi Accenta letnik 2000, s tako opremo dobiš verjetno že za 600€, popraviš rjaste koloteke in se voziš v nedogled samo z rednimi servisi, brez razstavljanja mašine in podobnih zadev. :mrgreen:
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
NoF3ar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 569
Pridružen: Sr avg 03, 2011 11:10 am
Kraj: Maribor

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a NoF3ar To feb 12, 2013 10:51 am

"Energetik81"]
Se splača :D Zdaj bo vlozo max 500€ pa bo še ostalo zrihtal na avtu. Pol bo pa na vsakih 10.000km z razliko v porabi in ceni goriva, dobil 1 accenta not :D
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a Matjazy To feb 12, 2013 12:25 pm

Zelo malo verjetno je, da ima avto le 200k km, glede na zdelan motor.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a ~toMmy~ To feb 12, 2013 5:59 pm

Matjazy je napisal/-a:Zelo malo verjetno je, da ima avto le 200k km, glede na zdelan motor.


Ja pa še kaj, lahko ga je od začetka vozila kakšna "mamca", umirjena voznica, pa obrati do konca pri speljevanju s hladnim pri -20, lahko da je 3/4 prevoženih naredil na "štantgasu", pa ga je potem nekdo teral do konca itd.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1912
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a nejc1 To feb 12, 2013 6:26 pm

Lahko zaupaš koliko je bila cena avtomobila?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a lisko To feb 12, 2013 6:31 pm

Presodite sami....
Meni notranjost ne deluje zdelana za več kot 200 tisoč...
Slika
Slika

Še vedno kot zanimivost....četri cilinder že tretji dan drži 1dcl nafte. Avtek je šel drugač dobro ni pretirano kadil in ni pil olja. Samo vžig ga je matral.
Ampak Mene pač moti , da je nekaj polovičarsko narjeno. Če se dela naj se nardi kot se zagre.

Energetik81: tud če bi kupil ne vem kaj in bi ugotovil pomankljivosti bi se podobno končalo...Pri meni pač more bit mehanika poštimana. jabet ga tak pač sem....pa še hobi povrh.

Novega avta pa ne grem kupovat in se zakreditirat za 8+ let (na manj ga tko al tko ne dobim). Po odplačanem avtu pa bi stran vrgel letno plačo....Stroški so pa s starim ali novim avtom.
Tukaj pa enostavno kupiš avto za male pare...vložiš v njega jurja (dve plači) in se voziš in voziš...po treh letih ga prodaš za male pare in si zgubil vsega skupaj 3 plače....Redni servisi so pa pri starem ali novem avtu enaki. Pogoj je samo da delaš vse sam. Ne vem mene še ni kdo prepričal obratno.
Kilometrina pa....30-40 tisoč letno. Če bo punca dobla delo kje čez mejo pa bo klepal še več.

Nejc: eno leto sem imel odprto temo: dizel do jurja....torej? :P
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a Matjazy Sr feb 13, 2013 8:19 am

lisko je napisal/-a:
Tukaj pa enostavno kupiš avto za male pare...vložiš v njega jurja (dve plači) in se voziš in voziš...po treh letih ga prodaš za male pare in si zgubil vsega skupaj 3 plače....Redni servisi so pa pri starem ali novem avtu enaki. Pogoj je samo da delaš vse sam. Ne vem mene še ni kdo prepričal obratno.


To je sigurno res. Najcenejše je imet na cesti takšnega starega dizla, tudi če kaj crkne se poceni zrihta. Izgube vrednosti ni, poraba je majhna, deli so zelo poceni... Če sam rihtaš pa še toliko bolje.
 
Uporabniški avatar
yugo tuner
Novinec
 
Prispevkov: 463
Pridružen: Če nov 03, 2005 9:13 pm
Kraj: Gornji Grad

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a yugo tuner Sr feb 13, 2013 4:43 pm

a pol so ti motorji tud tako "vzdržljivi" ko dci? :? iz česa delajo pr renoju batne obročke pa ležaje? iz kolaž papirja? podn od kvalitete.... in to pri rednih servisih... blok boš dal honat? fajn zrihtaj :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a lisko Sr feb 13, 2013 6:40 pm

yugo tuner je napisal/-a:a pol so ti motorji tud tako "vzdržljivi" ko dci? :? iz česa delajo pr renoju batne obročke pa ležaje? iz kolaž papirja? podn od kvalitete.... in to pri rednih servisih... blok boš dal honat? fajn zrihtaj :)



Blok ima še sledi honanja in to kr grobe....če bi bil brez malo znanja bi rekel, da so ga pohonali pred 10 tisoč km.....cilindri nimajo roba in nič....Na hitro je tudi glava videt cela....( res pa da še nisem pobral ven ventilov, ker enostavno ne najdem časa...). So pa bli servisi delani na 30 tisoč in vojla.....posledice so tukaj.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a čare Sr feb 13, 2013 8:08 pm

Jaz mislim da bi tale motor lavfal tud tak kot je pač bil in to še kar lep čas.Daj vzem si čas pa poberi obročke iz vseh batov in zmeri zareze med unim ki je kao OK in ostalimi.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3789
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a Blinder Sr feb 13, 2013 8:17 pm

yugo tuner je napisal/-a:a pol so ti motorji tud tako "vzdržljivi" ko dci? :?


Pomoje da gre za različne stvari. Tale motor se je praktično obrabil. dci-je pa tepejo okvare nekaterih delov. No vsaj če je govora o vbrizgalcih in common rail pumpi.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
hp6715s
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Pe jun 27, 2008 4:50 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a hp6715s Sr feb 13, 2013 9:11 pm

To je sicer neuničljiv motor. Doma je bil R. 19 z istim motorjem, laufal do cca. 300 000 brez problemov, potem smo ga prodali.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a lisko Če feb 14, 2013 11:16 pm

Prvi deli že doma...
Slika

Evo vzrok....ležaj se je dobesedno razletel. Pumpa je Lucas-ova. Bosch ima ta ležaj krepko močnejši. Drobovina ležaja pa najdena v pumpi, filtru,tanku,šobah....

Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a ven0m Pe feb 15, 2013 1:26 am

Grda :|

Čimprej porihtaj in obilo uživanja ob šraufanju :mrgreen:
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov