im nobody je napisal/-a:lep pozdrav...danes sem šel prehitevat z mojim passatom in mi ga je menda vrglo v zasilni program...avto ni mel nobene moči več...tolk da sem se lahko peljal normalno...so zaštekale lopatice?al je krivec lmm?samo če je lmm avto naj nebi šel več kokr 150 oz ne doseze končne hitrosti...pri meni tega ni ker mi gre po števcu 195 in avto ne kadi...no potem ko mi ga je vrglo v zasilni program sem se peljal še kakšen km ustavil za cesto,avto ugasnil in prizgal...potem je bilo vse normalno.,..tudi sedaj ko sem se vozil iz sluzbe domov...ni bilo nobenega problema...hvala za pomoč
im nobody je napisal/-a:jutri gre avto na tester...bomo vidl kaj bo javil tester....upam da nebo kakšen velik strošek...sem pa včeraj menjal senzor temp vode...ma to kaj veze
north789 je napisal/-a:Mene zanima kako veš da vrže v zasilen prgram aliu računalnik iszklop turbino zasveti kaka lučka ????
north789 je napisal/-a:Je to samo pri vseh vw al tudi pr drugih znamka??? Sry za majhen off.
Kako sploh računalnik izklopi turbino kaj zabremza al kaj podobnega?adis je napisal/-a:north789 je napisal/-a:Je to samo pri vseh vw al tudi pr drugih znamka??? Sry za majhen off.
jaz mislim, da je tako pri vseh lahko pa da se motim... če bi imel mehansko prikazan boost - boost števec bi to videl na boost števcu kako je pritisk ali padel ali pa se povečal in bi takoj vedel da je nekaj narobe z turbino - da ne dela pravilno.
ker pa tega nima večina avtomobilov pa se lahko samo praskaš po glavi kaj bi lahko bilo narobe.
north789 je napisal/-a:Kako sploh računalnik izklopi turbino kaj zabremza al kaj podobnega?adis je napisal/-a:north789 je napisal/-a:Je to samo pri vseh vw al tudi pr drugih znamka??? Sry za majhen off.
jaz mislim, da je tako pri vseh lahko pa da se motim... če bi imel mehansko prikazan boost - boost števec bi to videl na boost števcu kako je pritisk ali padel ali pa se povečal in bi takoj vedel da je nekaj narobe z turbino - da ne dela pravilno.
ker pa tega nima večina avtomobilov pa se lahko samo praskaš po glavi kaj bi lahko bilo narobe.
adis je napisal/-a:north789 je napisal/-a:Kako sploh računalnik izklopi turbino kaj zabremza al kaj podobnega?adis je napisal/-a:north789 je napisal/-a:Je to samo pri vseh vw al tudi pr drugih znamka??? Sry za majhen off.
jaz mislim, da je tako pri vseh lahko pa da se motim... če bi imel mehansko prikazan boost - boost števec bi to videl na boost števcu kako je pritisk ali padel ali pa se povečal in bi takoj vedel da je nekaj narobe z turbino - da ne dela pravilno.
ker pa tega nima večina avtomobilov pa se lahko samo praskaš po glavi kaj bi lahko bilo narobe.
ecu ti preko elektronike in ventila ( nvm kateri je že ventil) izklopi turbino, da ti jo nebi po nepotrebnem "razneslo"
im nobody je napisal/-a:avto res nima nobene moči kokr da bi mel 60 konjev manj...zdj če bi bla kaka cevka bi mi to skos delalo...sem klical mojega mehanika ki dela na pooblaščenem,,,reku je da lmm ni ker bi to skos delalo.reku pa je da je zapacana turbina...samo jaz avta ne šparam in večkrat se zvrti tja do 4500.avto mi ne kadi gre normalno...tudi ko sem šel domov ni bilo nobenega problema...tak kakor more biti...mene je samo strah da tester nebo nič pokazal...priklopil ga pa bom na original tester in ne na univerzalnega
SIMY001 je napisal/-a:Verjetno je nekaj povezano z krmiljenjem turnbine,to lahko tudi sprobaš ko se pelješ pohodi gas na hitrco do konca in ti bo takoj vrglo v zasilni program.
Zaj lahko da imaš preperele podtlačne cevke itd...,malo preglej.
Aha še nekaj ,nekdo se naj vsede v avto pa deva gas,ko ti bo deval gas se morajo lopatice na turbini premikat,to se da lepo videti.
pskoda je napisal/-a:, nevem pa kje dobite take, da ti lopatice polomi. Ne vem koliko imaš narejenih km ampak ponavadi zajebe lambda ponavadi zaradi krajših relacij, lako je tudi kakšen senzor kaj zafural
Po forumu brska: postmen in 8 gostov