damchy je napisal/-a:@ilyerik: koliko km pa imaš sedaj prevoženih vse skupaj in koliko je avto star?
yashica je napisal/-a:Ma kakšno olje... problem je v konstrukciji in materialih. Res je long life servis brca v temo ampak z raztegovanjem verig in faliranimi variatorji nima opraviti popolnoma nič. Kaj zaboga ima olje skupnega z menjavo verige in aktuatorja pri 0 do 15t km.
Saj ne moreš verjet. Zdaj bo že olje krivo za nesposobn ipdost vag inžinirjev in dobaviteljevKdo bo na koncu kriv? Mogoče lastnik, ker ne menja olja po vsaki turi
MBtouran je napisal/-a:yashica je napisal/-a:Ma kakšno olje... problem je v konstrukciji in materialih. Res je long life servis brca v temo ampak z raztegovanjem verig in faliranimi variatorji nima opraviti popolnoma nič. Kaj zaboga ima olje skupnega z menjavo verige in aktuatorja pri 0 do 15t km.
Saj ne moreš verjet. Zdaj bo že olje krivo za nesposobn ipdost vag inžinirjev in dobaviteljevKdo bo na koncu kriv? Mogoče lastnik, ker ne menja olja po vsaki turi
preberi si malo po tujih forumih, ne pa da se razburjas brezveze. Tam so tudi razlage o mestni oznji oz krajsih turah + longlife intervali.
MBtouran je napisal/-a:Nemški člani forumov so malo raziskovali v čem bi naj bil problem. Baje je problem v olju, saj so nemški intervali na longlife sistemu se pravi 2 leti ali 30.000km. Posledilno bi naj bilo olje po takšnem času zelo slabo kar bi naj posledično vplivalo na verigo ipd težave. Zanimivo da tisti ki so sami menjavali olje na 1 leto oz 15.000 km teh problemov nimajo. Bo še zanimivo spremljat zadevo.
Več si preberite na forumih na motor-talk.de
Blinder je napisal/-a:So tej rpoblemi tudi na 86 konjski verziji?
So tej problemi tudi na 2011, 2012 modelih?
triper15 je napisal/-a:Morda je bila stvar namensko narejena nepopolno in bo doprinesla marsikateri cekin, ko potečejo garancije.
yashica je napisal/-a:Za 1,2 in 1,4 tsi bi moral biti vpoklic, ker se problemi z verigo oziroma ropotom množično ponavljajo, vendar ga ni, verjetno ga tudi ne bo, ker trajne rešitve nimajo. Do določene vrednosti ropot smatrajo kot normalen, da se te odkrižajo.
Tole ropotanje plastičnih cevk za gorivo je očitno prisotno pri vsej vag grupi. Ropota pri meni (golf 6), nadomestnem škoda yeti in tudi pri altei xl, ki jo ima sodelavec ni nič drugače. Ropota na sopotnikovi strani in to v prostem teku, ko pride do resonance. Najhuje je pri nizkih temperaturah... Si bo treba vzet čas in popravit (založiti) v lastni režiji.
rjavica je napisal/-a:yashica je napisal/-a:Za 1,2 in 1,4 tsi bi moral biti vpoklic, ker se problemi z verigo oziroma ropotom množično ponavljajo, vendar ga ni, verjetno ga tudi ne bo, ker trajne rešitve nimajo. Do določene vrednosti ropot smatrajo kot normalen, da se te odkrižajo.
Tole ropotanje plastičnih cevk za gorivo je očitno prisotno pri vsej vag grupi. Ropota pri meni (golf 6), nadomestnem škoda yeti in tudi pri altei xl, ki jo ima sodelavec ni nič drugače. Ropota na sopotnikovi strani in to v prostem teku, ko pride do resonance. Najhuje je pri nizkih temperaturah... Si bo treba vzet čas in popravit (založiti) v lastni režiji.
a mi lahko kateri kaj več pove za katero cevko se to gre, kermi je na mojem na sovoznikovi strani začelo nekaj ropotat pa nevem kaj?
ima kdo kako sliko oziroma kje se nahaja??
Po forumu brska: spaceone in 10 gostov