Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Samo za lastnike (/tudi bivše) 1.2 TSI-jev in samo za motor!

Nikoli ni bilo težav z motorjem in sem z njim zelo zadovoljen
55
34%
Nikoli ni bilo težav z motorjem, a nisem preveč zadovoljen z njim
4
2%
Imam težave, a jih še nisem rešil
14
9%
Imel sem težave, a so na servisu le-te odpravili "potihem" (podložka ipd)
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi verigo.
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi turbino (in verigo)
14
9%
Imel sem drugačne težave z motorjem
12
7%
I
34
21%
 
Skupaj glasov : 163
 
Uporabniški avatar
damchy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: So apr 14, 2012 8:53 am
Kraj: Malečnik

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a damchy Ne maj 13, 2012 5:47 pm

@ilyerik: koliko km pa imaš sedaj prevoženih vse skupaj in koliko je avto star?
VW Touran 1.2 TSI 03/2012
 
Uporabniški avatar
Bmw.
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Sr jan 18, 2012 2:19 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Bmw. Ne maj 13, 2012 6:12 pm

70.000 je prevoženih lahko vam slikam pa kolk je prevoženih zdelite in pride taka poraba za zadnjih 7000 prevoženih kilometrov saj vem da se butasto sliši tudi jaz na začetku nisem verjel daje tako mala poraba, avto se pa skos vozi na trenutni porabi tako da se približno skos vozi nekak optimalno, pa še punca ga vozi tak da je toto :)
 
ilyerik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr nov 18, 2009 11:24 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a ilyerik Po maj 14, 2012 8:06 am

damchy je napisal/-a:@ilyerik: koliko km pa imaš sedaj prevoženih vse skupaj in koliko je avto star?


Star je leto in še malo, prevoženih pa 28 tisoč km.
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a MBtouran To maj 15, 2012 1:18 pm

Nemški člani forumov so malo raziskovali v čem bi naj bil problem. Baje je problem v olju, saj so nemški intervali na longlife sistemu se pravi 2 leti ali 30.000km. Posledilno bi naj bilo olje po takšnem času zelo slabo kar bi naj posledično vplivalo na verigo ipd težave. Zanimivo da tisti ki so sami menjavali olje na 1 leto oz 15.000 km teh problemov nimajo. Bo še zanimivo spremljat zadevo.

Več si preberite na forumih na motor-talk.de
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Marek_ To maj 15, 2012 1:47 pm

Ni problem v olju, naša ibiza je bila servisirana na 1 leto in pri 15kkm čaka na novo verigo...
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a yashica To maj 15, 2012 2:38 pm

Ma kakšno olje... problem je v konstrukciji in materialih. Res je long life servis brca v temo ampak z raztegovanjem verig in faliranimi variatorji nima opraviti popolnoma nič. Kaj zaboga ima olje skupnega z menjavo verige in aktuatorja pri 0 do 15t km :?:.

Saj to ne moreš verjet. Zdaj bo že olje krivo za nesposobnost vag inžinirjev in dobaviteljev :evil: Kdo bo na koncu kriv? Mogoče lastnik, ker ne menja olja po vsaki turi :huh:
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a MBtouran To maj 15, 2012 2:59 pm

yashica je napisal/-a:Ma kakšno olje... problem je v konstrukciji in materialih. Res je long life servis brca v temo ampak z raztegovanjem verig in faliranimi variatorji nima opraviti popolnoma nič. Kaj zaboga ima olje skupnega z menjavo verige in aktuatorja pri 0 do 15t km :?:.

Saj ne moreš verjet. Zdaj bo že olje krivo za nesposobn ipdost vag inžinirjev in dobaviteljev :evil: Kdo bo na koncu kriv? Mogoče lastnik, ker ne menja olja po vsaki turi :huh:


preberi si malo po tujih forumih, ne pa da se razburjas brezveze. Tam so tudi razlage o mestni oznji oz krajsih turah + longlife intervali.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3874
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Blinder To maj 15, 2012 3:15 pm

MBtouran je napisal/-a:
yashica je napisal/-a:Ma kakšno olje... problem je v konstrukciji in materialih. Res je long life servis brca v temo ampak z raztegovanjem verig in faliranimi variatorji nima opraviti popolnoma nič. Kaj zaboga ima olje skupnega z menjavo verige in aktuatorja pri 0 do 15t km :?:.

Saj ne moreš verjet. Zdaj bo že olje krivo za nesposobn ipdost vag inžinirjev in dobaviteljev :evil: Kdo bo na koncu kriv? Mogoče lastnik, ker ne menja olja po vsaki turi :huh:


preberi si malo po tujih forumih, ne pa da se razburjas brezveze. Tam so tudi razlage o mestni oznji oz krajsih turah + longlife intervali.


Eni ste res optimisti s tem oljem. Šteka veriga - krivo olje. Gre ustrajnik - krivo olje. Crkn e žarnica - krivo olje.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
KlemenP
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Sr maj 05, 2010 12:39 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a KlemenP To maj 15, 2012 3:20 pm

MBtouran je napisal/-a:Nemški člani forumov so malo raziskovali v čem bi naj bil problem. Baje je problem v olju, saj so nemški intervali na longlife sistemu se pravi 2 leti ali 30.000km. Posledilno bi naj bilo olje po takšnem času zelo slabo kar bi naj posledično vplivalo na verigo ipd težave. Zanimivo da tisti ki so sami menjavali olje na 1 leto oz 15.000 km teh problemov nimajo. Bo še zanimivo spremljat zadevo.

Več si preberite na forumih na motor-talk.de


Jst sm menju na 15k pa so mi isto menjal verigo tko da... :)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3874
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Blinder To maj 15, 2012 3:39 pm

So tej rpoblemi tudi na 86 konjski verziji?
So tej problemi tudi na 2011, 2012 modelih?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a yashica To maj 15, 2012 4:05 pm

Blinder je napisal/-a:So tej rpoblemi tudi na 86 konjski verziji?
So tej problemi tudi na 2011, 2012 modelih?

Tudi šibkejša različica 1,2 ni izjema. Ali so s spremembo konstrukcije verige uspeli rešiti problem bo pokazal čas. Vem pa za primer yeti 1,2 tsi pri katerem so menjali ketno pa je po cirka 10t spet rožljala.
Edino v to nisem prepričan ali je bila menjana veriga stare ali nove konstrukcije oops
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Marek_ To maj 15, 2012 4:15 pm

@Blinder Naša ibiza je 2011...
 
triper15
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Če feb 04, 2010 9:49 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a triper15 To maj 15, 2012 4:51 pm

Morda je bila stvar namensko narejena nepopolno in bo doprinesla marsikateri cekin, ko potečejo garancije.
yeah lives way too fast
 
Uporabniški avatar
Krazy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Pe nov 05, 2004 12:50 pm
Kraj: Nm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Krazy To maj 15, 2012 6:13 pm

Da še malo prilijem bencina na ogenj. Moji ibizi 1.2 tsi letnik 7/11 so menjali verigo pri 8k km. Kaj bo naprej bomo videli, sicer nekih težav, ki bi onemogočale vožnjo ni, pa dokler traja garancija te menjave še niso tak problem. Po preteku garancije pa upam, da bodo napake bolj kot ne odpravljene. Lahko pa ponovim, kar sem že dejal, da sem nad samim motorjem, vsaj kar se tiče zmogljivosti, pa tudi porabe, zelo zadovoljen, kar tudi odtehta kakšno hibo.
Veselje do vožnje.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3874
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Blinder To maj 15, 2012 6:16 pm

triper15 je napisal/-a:Morda je bila stvar namensko narejena nepopolno in bo doprinesla marsikateri cekin, ko potečejo garancije.


Prinese tudi stroške za popravila v garanciji - delovna sila, mogoče tudi material, odvisno kdo je tist ki ima 10000% marže na rezervnih delih =P
Si pa tako znamka pokvari dobro ime, kar jim v prihodnosti poslabša prodajo.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
rjavica
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: So apr 24, 2010 8:30 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a rjavica Sr maj 16, 2012 4:39 pm

yashica je napisal/-a:Za 1,2 in 1,4 tsi bi moral biti vpoklic, ker se problemi z verigo oziroma ropotom množično ponavljajo, vendar ga ni, verjetno ga tudi ne bo, ker trajne rešitve nimajo. Do določene vrednosti ropot smatrajo kot normalen, da se te odkrižajo.

Tole ropotanje plastičnih cevk za gorivo je očitno prisotno pri vsej vag grupi. Ropota pri meni (golf 6), nadomestnem škoda yeti in tudi pri altei xl, ki jo ima sodelavec ni nič drugače. Ropota na sopotnikovi strani in to v prostem teku, ko pride do resonance. Najhuje je pri nizkih temperaturah... Si bo treba vzet čas in popravit (založiti) v lastni režiji.

a mi lahko kateri kaj več pove za katero cevko se to gre, kermi je na mojem na sovoznikovi strani začelo nekaj ropotat pa nevem kaj?
ima kdo kako sliko oziroma kje se nahaja??
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a yashica Sr maj 16, 2012 4:57 pm

rjavica je napisal/-a:
yashica je napisal/-a:Za 1,2 in 1,4 tsi bi moral biti vpoklic, ker se problemi z verigo oziroma ropotom množično ponavljajo, vendar ga ni, verjetno ga tudi ne bo, ker trajne rešitve nimajo. Do določene vrednosti ropot smatrajo kot normalen, da se te odkrižajo.

Tole ropotanje plastičnih cevk za gorivo je očitno prisotno pri vsej vag grupi. Ropota pri meni (golf 6), nadomestnem škoda yeti in tudi pri altei xl, ki jo ima sodelavec ni nič drugače. Ropota na sopotnikovi strani in to v prostem teku, ko pride do resonance. Najhuje je pri nizkih temperaturah... Si bo treba vzet čas in popravit (založiti) v lastni režiji.

a mi lahko kateri kaj več pove za katero cevko se to gre, kermi je na mojem na sovoznikovi strani začelo nekaj ropotat pa nevem kaj?
ima kdo kako sliko oziroma kje se nahaja??


Ropotajo plastične cevi za gorivo in te potekajo ravno po sovoznikovi strani. Ropotajo pa proti požarni steni.

Slika
Na sliki je golf 6. Odstranjena je plastična zaščita dna. Cevki sta vidni na levi strani (modra, črna)
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
rjavica
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: So apr 24, 2010 8:30 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a rjavica Sr maj 16, 2012 5:58 pm

Sam meni je začelo ropotat oziroma vibrirat spredaj pri motorju na sovoznikovi strani.
Mislim pa da tukaj nekje spredaj noter v tej luknji kamor sta speljani ti dve cevki. Ropota pa samo ko je v prostem teku, če daš čisto malo gas pa neha ... oops :evil: :evil: Sliši se samo ko si v kabini odzunaj se ne sliši nič ....

Slika
 
Uporabniški avatar
mifek
Novinec
 
Prispevkov: 192
Pridružen: Po okt 17, 2005 1:49 pm
Kraj: Maribor

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a mifek Sr maj 16, 2012 6:09 pm

tista cevka ko maš puščico dol...malo jo podloži da se ne bo dotikala karoserije pa bo ok..sicer pa majo to ze letniki 2012 drugače poštimano in je ok...
 
Uporabniški avatar
Krazy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Pe nov 05, 2004 12:50 pm
Kraj: Nm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Krazy Sr maj 16, 2012 6:35 pm

Evo praktično identična slika tvoji z rešitvijo. Preprosto z vezico fiksiraj navpično cevko za gorivo na vodoravno nameščenime kable. Cev za gorivo malo premikaj gor in dol, da ne bo več ropota in nato v tem položaju namesti vezico.
Priponke
2012-03-30-016.jpg
Veselje do vožnje.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: spaceone in 10 gostov