Sicer pa za uvrstitev na seznam ni nujna "nesposobnost" samega popravljanja, lahko je tudi "čudna računica", večje nedržanje dogovorjenega ipd. Ni pa nujno navajat situacije s kakšno zelo specifično napako, ki je tudi marsikateri pooblaščenec ni znal rešit (čeprav bi moral).
Preden pljuvate, imejte v glavi, da vas lahko kdo toži - torej morate imeti dokumente in/ali priče. Komentarjev se raje vzdržite oz navajajte samo (preverljiva!) dejstva.
Prvi (prenešen iz teme o kupovanju avtomobilov "Nategatorji"):
gasperf je napisal/-a:Na servis BERUS NOVO MESTO smo peljali audija a4 2009 letnik 2.0 tdi. Vzrok je bil v tem, da avto ni več vžgal in je potreboval ponovno nastavitev motornega računalnika. Avto smo zapeljali k njim in nesposobneži niso znali rešiti problema, znali pa so nam ta NIČ od storitve ZARAČUNATI 150 €. Sedaj smo težavo odpravili pri drugem podjetju, ki je za določeno vsoto rešil problem, ne pa omenjeni servis, ki ne zna drugega kot računati.
Najbolj me moti to, da mi nekdo zaračuna storitev, ki je ni opravil. Sam nebi imel srca, da bi nekomu vzel evro za stvar, ki je nisem opravil.
In čim manj komentarjev, ki se ne tičejo konkretnega servisa. Ne pozabite - tudi za komentarje velja opozorilo o možni tožbi!
Tudi "stare" izkušnje (3-4 ali več let) niso zaželjene, saj se je vmes lahko marsikaj spremenilo. Kot komentar na "nove" izkušnje pa so lahko zanimive oz celo zaželjene (da vidimo zgodovino in se rešimo nekaterih starih mitov).
Napišite tudi, za kakšen servis gre - za popoldanca, splošnega, specializiranega (torej tudi, za katere znamke ali dele (zavore, menjalniki ipd) avta) ali pooblaščenca.