Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Hyundai Accent '97 1,3 cuka ko je hladen in zunaj toplo

Napisal/-a Energetik81 To sep 25, 2007 7:18 pm

No, to se dogaja vedno bolj pogosto. Torej če je zunaj nad recimo 15°C, mašina pa čisto ohlajena - vžge super, obrati pa hitro padejo na normalnih 800. Vendar ga pri nizkih obratih in malo gasa kar zamori, cukne, če pa takrat bolj pohodim gas, gre v redu naprej. Ko se malo ogreje in pri obratih nad 2000 dela super.
Če pa so zunanje temperature nizke, lepo drži na začetku obrate v štandgasu na okol 1100 in ne cuka.
Zdej me pa zanima če ma kdo kakšno idejo, kva bi blo narobe.
Pregledal sem že senzor za temperaturo zraka, in za pozicijo lopute za gas. Svečke so nove. Sumim senzor za temperaturo hladilne tekočine (pokaže višjo temperaturo kot je v resnici?) ali ventil prostega teka. Lambda bi po mojem morala biti v redu, če potem ko je ogret deluje super.

LP
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To okt 02, 2007 6:24 pm

Noben nima kakšne ideje?

S pomočjo AUTODATA sm preveru: senzor za položaj lopute gasa, senzor temperature zraka, senzor pritiska v sesalnem kolektorju (MAP), motorček prostega teka, loputa za gas je čista, vse OK.
Edino pri lambdi je neki čudn, grelec je sicer OK, ampak sama sonda pa daje ves čas signal 15mV, moral pa bi biti 200-800mV. Vprašanje pa je, ali bi lahko lambda tako vplivala na cukanje, če pa pri obratih >2000 in pri ogreti mašini ni več cukanja.

Na pomoč! :cry:
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar To okt 02, 2007 8:28 pm

lambdo ti izpiše zaradi napake motorja, ker plini ne štimajo.
skoraj 90 % te zaibava stikalo za temperaturo ( na cevi hlad.tekočine 2kom 1 na 1 kontakt, 2 na 2 kontakta in ta je ta) odklopi ga pri mrzlem avtu in ga vžgi, obrati bi morali biti višji pa lučka za check engine ti bo gorela. med delovanjem natakni konektor nazaj in obrati naj bi padli.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To okt 02, 2007 9:18 pm

Hvala za nasvet, to je res še edina stvar ki je nisem sprobal. Samo na armaturki mi pa normalno kaže temperaturo, zgleda da sta 2 različna senzorja?

LP
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Sr okt 03, 2007 9:50 pm

j**e tisti na 2 kontakta, oni na en je pa za cagr.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov