peroRS je napisal/-a:Ti vrata kaj pokajo ko jih odpreš do konca (kot da ima pant luft)?
Ne, nič ne poka in ni popolnoma nobenega lufta. Pomoje gre za tovarniško napako, ker je samo neko gumi tesnilo pod vijakom, med pantom in karoserijo in se spodaj nabira in zadržuje vlaga. Normalno bi bilo, da je tečaj v stiku s karoserijo s strani zalit s tesnilno maso. Sem prepričan, da pri ostalih ne more bit drugače in, če bi šel praskat stran košček gume, ki gleda izpod tečaja bi bil prizor podoben.
Obregnil si se ob slikanje. Žal se kaj bolje ne da slikat, ker ni skoraj nič placa in je težko ujet. Slikano je z vrha med prtljažnimi vrati in streho, ki je folirana v mat črno. Rjavi proti strehi na koncu tečaja in seveda pod gumi dihtungo:

bucko_99 je napisal/-a:na pante je 4 lete garancije. Najboljš je da se slika pa da vlogo notr pol pa odobrijo al pa zavrnejo.
Rjavi verjetno od znotraj tudi tečaj, ampak bistvo je, da se na sliki vidi rja na karoseriji, pod tečajem. Glede na to na kakšnem mestu je začelo rjaveti si že v naprej upam trditi, da niso sposobni sanirati 100%, da mi pa podirajo zadnji del in naredijo polovičarsko delo in, da po nekaj mesecih ponovno udari ven rja je pa bolje, da so tisti dan, ko se bom prikazal na servisu vsi na kolektivnem dopustu.
Predel okrog tečajev ima večina umazanega in še na nevidnem delu je in se ne opazi tako hitro. Vprašanje v kolikšni meri to ostalim rjavi in se tega sploh ne zavedajo. Zaenkrat se bolj nagibam k temu, da samo saniram (čiščenje, pretvornih rje, 2-K epoxy primer in čez akril + trdilec).