super98 je napisal/-a:Napihovanje ekspanzijse lahko posode kaže tut na uhajanje kompresije v hladilni sistem, kar lahko pomeni skrivljeno oziroma počeno glavo motorja ali pa zanič tesnilo. A se ti v vodi pojavlja olje in obratno?
super98 je napisal/-a:Razna pocukavanja in potresavanja so ponavadi posledica umazane lopute al pa kakšne napake na računalniku. Ne verjet serviserjem, pejt po carburator cleaner in pošteno spuci tisto loputo. Če ne bo dobr pa na tester.
Poglej da kje ne vleče fouš zraka, kakšni so injektorji...pel ga na tester v skrajnem primeru....
s.Hio je napisal/-a:Stos pa je v tem ker sem tesnilo glave ze menjal ravno zaradi tega vzroka, ker je prejsnjemu lastniku avto zakuhal in ima novo tesnilo ca 10k km. Kompresijo pa sem dal po tistem tudi merit in je dobra, ker ko je uhajala kompresija je avto narobe delal in je bilo slisat kot da klenka. Zdaj pa ni tega slisat, zrak pa pride od nevemkje.
Tako da ni te razlage.
Kaj bi lahko potem se bilo, ce so bila vsa tesnila zamenjana, glava pregledana s strani profesionalca, hladilnik pregledan, objemke vse zamenjane, termostat in ohisje nova, loputa ociscena, lambda zamenjana, zartezna posoda menjana, pokrovcek zamenjan (sem jih menjal ze tri), v vodi ni olja. Saj tudi zdaj dela avto, ne vem pa koliko casa bo se ziv, ceprav tece izredno lepo. Olja pa v 15k km ni spil niti dcl.
Upam da se tezava ne bo vec pojavila, ker mi ze prav najeda.
peters je napisal/-a:s.Hio je napisal/-a:Stos pa je v tem ker sem tesnilo glave ze menjal ravno zaradi tega vzroka, ker je prejsnjemu lastniku avto zakuhal in ima novo tesnilo ca 10k km. Kompresijo pa sem dal po tistem tudi merit in je dobra, ker ko je uhajala kompresija je avto narobe delal in je bilo slisat kot da klenka. Zdaj pa ni tega slisat, zrak pa pride od nevemkje.
Tako da ni te razlage.
Kaj bi lahko potem se bilo, ce so bila vsa tesnila zamenjana, glava pregledana s strani profesionalca, hladilnik pregledan, objemke vse zamenjane, termostat in ohisje nova, loputa ociscena, lambda zamenjana, zartezna posoda menjana, pokrovcek zamenjan (sem jih menjal ze tri), v vodi ni olja. Saj tudi zdaj dela avto, ne vem pa koliko casa bo se ziv, ceprav tece izredno lepo. Olja pa v 15k km ni spil niti dcl.
Upam da se tezava ne bo vec pojavila, ker mi ze prav najeda.
Dejstvo je, da zrak (oz. plini) v hladilni sistem ne morejo priti od nikoder drugod kot iz motorja. Praviš, da tudi pritisk vedno bolj narašča, kar je še dodaten znak.
Mislim, da še vedno spušča pri tesnilu. Morda je zvita glava, pa tesnilo dobro ne naleže, dogajalo pa se je tudi že, da menjava tesnila ni bila dobro izvedena, pa je bilo vajo potrebno ponoviti.
hermand je napisal/-a:Meni je tudi škoda felicia težko vžigala in sem šel na škoda servis
in ni računalnik nič pokazal ampak je mehanik vedel že takoj, kaj je
narobe. Senzor zamenjal in sedaj v redu. Senzor ima štiri kontakte.
Premeri senzor za temperaturo med kontaktoma 1 in 3.
0 C 5000-6500ohm
20 C 2250-3000ohm
40 C 1000-1500ohm
60 C 550-700ohm
80 C 275-375ohm
Stratus_ je napisal/-a:Js mam obrate okol 650 ko je na delovni temperaturi...tko da maš obratov premal...
sam kako se pa to naštela pa neb vedu..ampak z gas zajlo ne boš nč rešu...kko ti kaže pa cagr za temperaturo..?
Ko si pa že glih omenu da ti cukne ko spustiš gas...mam pa jst ist problem..in mam že naročen nosilc menjalnika..tist ku je čist spodi...
aja pa med prostem teku moja felicia nč ne trese!tko da verjetn ne tresejo vse...
kak maš pa tesnilo glave...a je silikonsko slučajn?al navadn?če je silikonsko ga je treba zategnt 2x...navadnga pa ne!
super98 je napisal/-a:Na štand gasu more bit pri segretem motorju in marellijevo elektroniko 650-670 obratov (avti do l. '98 ).
Novejše verzije majo 880 obratov (siemens).
Če maš starejšo verzijo elektronike (ki je bolša) motor potresava in maš občutek da bo crknu...sam to more tko bit.
Štand gasa se pa ne da nastavlat ne na zajlo pa tut drugač ne!
Cev, ki pride na loputo pa nima veze če slabo dihta, poglej dihtungo med loputo in kolektorjrem. Kolektor je plastičen, preveri da ni slučajno kej počen, ostane še dihtunga med kolektorjem in glavo. Katere svečke maš not?
Felicie majo že tovarniško mehkejše nosilce zato tut mal cuka...
Po forumu brska: Google [Bot] in 60 gostov