Ravno zaradi tega, ker lahko sedež spustim nižje kot v drugig oprimerljivih, mi je G7 prijeten. 190cm imam in pri drugih ni šel sedež dovolj dol, da ne bi gledal v rob strehe. Žena pa ga ima na višjem položaju, na katerem ne morem sedeti razen, če močno sklonim glavo. Tako, da mislim, da ima G7 primerno nastavitev za vse velikosti uporabnikov. Bolje kot pri ostalih.
G7 Highline ima zadaj obloge vrat trda plastika in brez svetleče črte, kar pri sprednjih ni slučaj. Varčevanje!
Zaradi G7 sem že krvavel. Udaril sem z glavo v ostro in izpostavljeno špico odprtih prtljažnih vrat. Nevarno pri dostopu od strani in za vse velikosti uporabnikov.
G7 ima zelo slabo ločljivost zaslona pri osnovni navigaciji.
Za utišat navigacijo moraš v Menu, kar ni tako v redu kakor pri Garmin, ki ima to na ekranu z dotikom.
Navigacija nima dobre nastavitve daljših poti z vmesnimi cilji.
Navigacija Here pri VW je veliko slabša kakor Navteq pri Garminu.
Menuji in navigacija ni v slovenščini, kar imajo že avt. znamke, ki prodajo precej manj kot VW.
Oznake postaj sem moral sam narediti, ker jih VW ni naredil za Slovenijo.
Avto že ima varn. trikotnik, zakaj Porsche daje še enega?
Dodane rezervne žarnice so neuporabne za model z LED in ksenonom.
"Blazno" draga dodatna oprema, ki nima zveze z realnostjo na trgu.
Popolnoma neustrezne cene rez. delov in potrošnega materiala. Za vsakim vogalom dobiš iste izdelke iste znamke precej ceneje (olja, žarnice, filtri, ...).
Ergonomski sedež dobiš samo v temni barvi.
Visoka poraba olja pri novih motorjih, kar je VW posebnost. Brez dolivanja ne boš prišel do prvega servisa 30tkm.
Se nadaljuje.
....