Polo78 je napisal/-a:
Sicer sem prav srečen, da moj Proceed nima tega nebodigatreba filtra,
Pero333 je napisal/-a:Zdravo.
Če pa so vzmes daljše relacije na avtocesti pa z regeneracijo ni težav .
Če ima še kdo, kake izkušnje z DPF filtrom naj to deli z nami na forumu, vsak nasvet prav pride.
L.p. Pero
ma_hi je napisal/-a:Zanima me, na koliko časa se v popvprečju prižge lučka, ki označuje da je potrebna regeneracija DPF filtra.
Opažam namreč, ko je bil avto nov se je šele prvič prižgala po enem letu, nato naslednjič čez 2 meseca. Regeneracijo smo izvedli tako kot piše v navodilih, vseeno pa se mi zdi čudno da se je tako hitro prižgala (po dobrih 2 mesecih). Ali je to normalno? Na servisu so mi rekli da je, naj pa ga vseeno pripeljem na diagnostiko. Avto ima 25.000 km in dnevno naredi medmestno možnjo (caa 30 km). Gre pa za C. Captivo.
ma_hi je napisal/-a:ma_hi je napisal/-a:Zanima me, na koliko časa se v popvprečju prižge lučka, ki označuje da je potrebna regeneracija DPF filtra.
Opažam namreč, ko je bil avto nov se je šele prvič prižgala po enem letu, nato naslednjič čez 2 meseca. Regeneracijo smo izvedli tako kot piše v navodilih, vseeno pa se mi zdi čudno da se je tako hitro prižgala (po dobrih 2 mesecih). Ali je to normalno? Na servisu so mi rekli da je, naj pa ga vseeno pripeljem na diagnostiko. Avto ima 25.000 km in dnevno naredi medmestno možnjo (caa 30 km). Gre pa za C. Captivo.
Ker vidim, da je ponovno tema odprta bom kar citiral svoj post. Od zadnjega prižiganja DPF lučke, ki se je prižgala maja 2010 se od takrat nikoli več ni prižgala. Avto še vedno dela normalno, ne kadi, zakaj se pa regeneracija ne izvede več pa - ne vem... Mogoče je na novejšem avto bolj pogosto
NoTkn0wN je napisal/-a:Sem lastnik Honde Accord letnik 2009 2.2 iDtec motor z DPF-jem in imam zadnje pol leta precej problemov z DPF-jem. Februarja je sel avto iz garancije, od novega leta do takrat sem ga imel 2x na servisu za regeneracijo DPF-ja ker se sama od sebe ni sprozila oz. prvic sem jaz zafrknil drugic sem ravnal po navodilih a ni pomagalo. Kasneje se je se 1x pojavilo in se spet ni zagnala regeneracija...Bil sem na dveh razlicnih servisih in povsod so mi isto rekli, da avto ni za kratke razdalje in da naj se vsako toliko casa peljem na "izlet" po AC. Ravno zato sem tudi kupil vinjeto, ker regeneracija naj bi zacela pri voznji vsaj 15min nad 60km/h...v soboto se mi je spet pojavilo obvestilo o DPF-ju na armaturni in sem se peljal po AC cca. 35min neprekinjeno pri hitrosti nad 100km/h a ni pomagalo. Sedaj sem ze obupan, na servisu mi ne morejo nic resit kot z regeneracijo, druga faza je pregled senzorja tlačne razlike in čiščenje cevk (regeneracija + čiščenje 100€), če je senzor za menjavo je verjetno strošek med 300 in 500€ v nasprotnem primeru pa menjava DPF-ja, se pravi 1.000€+. Obrnil sem se tudi na zastopnika (njihovo tehnicno pomoc) a so rekli da kar se tice DPF-ja je vse na stroske stranke.....mislim 30+k € za avto in potem taki problemi?! Resno razmisljam, da bi po 3,5 letih kar imam avto in 72k km prevozenih km bi avto menjal za bencinarja...A se je se kdo srecal z podobnimi problemi? Na koga se lahko se obrnem...Honda EU? Ali je kdo ze dal odstraniti DPF in kako se avto obnasa?
Lp Primoz
Dogajanje z vašim vozilom, kot ga opisujete v vašem dopisu, je enako kot pri vseh vozilih z dizelskim motorjem in filtrom trdih delcev (DPF filtrom). Filter trdnih delcev ima, kot običajno vsak filter, nalogo prestrezanja nečistoč (v tem primeru saj) v izpušnih plinih vozil z dizelskimi motorji. To je nujno potrebno za izpolnjevanje emisijskih norm Euro 5, ki veljajo v Evropski skupnosti v tem trenutku. Ujete saje seveda filter mašijo in če ne pride do sprotnega odstranjevanja ujetih saj s sežiganjem (to se imenuje regeneracija), ga na koncu tudi zamašijo. Za izvajanje uspešne regeneracije so potrebne vožnje na daljše razdalje (kot ste že sami navedli, 20 min pri višjih hitrostih), vendar, ko se enkrat že pojavi zahteva za regeneracijo, je malo verjetno, da se bo ta uspešno izvedla med vožnjo, potrebna je prisilna regeneracija s priklopom na tester. Ko je filter že toliko zamašen, da ga z izvedba regeneracije ni možno več očistiti, je, skladno s delavniško dokumentacijo proizvajalca, potrebna njegova zamenjava, tako kot je to potrebno pri filtru goriva, filtru zraka, filtru olja, mikrofiltru klimatske naprave….Od proizvajalca motorjev je odvisno, kakšna je tehnična rešitev tega problema. Res je sicer strošek menjave tega DPF filtra večji kot strošek menjave ostalih filtrov, vendar druge rešitve ni. Obstajajo sicer načini čiščenja DPF filtra, za katere pa ni uradno potrjenih podatkov, da so učinkoviti. Seveda pa na trajanje DPF filtra bistveno vpliva način uporabe vozila: dizelski motorji so namenjeni uporabi v vozilih, ki opravljajo daljše vožnje in pri takšni uporabi se DPF filter ne zamaši. Pri krajših vožnjah, vožnjah z nižjimi hitrostmi, vožnjah po mestu,… pa do zamašitev in v končni fazi tudi potrebe po zamenjavi DPF filtra lahko pride razmeroma hitro.
V primeru mašitve DPF filtra ne moremo govoriti o kakršni koli napaki, saj del le opravlja nalogo, za katero je vgrajen v vozilo. Ko ima možnost čiščenja, se tudi očisti (kar ste opazili tudi pri vašem vozilu), če pa te možnosti nima, se zamaši. V kakšnem času oz po koliko prevoženih kilometrih se to zgodi, je odvisno izključno od uporabnika in nikakor ne od proizvajalca vozila, zato tudi ne moremo govoriti o garancijskem popravilu. Kljub temu proizvajalec v garancijskem roku vozila prizna prisilno regeneracijo in zamenjavo DPF filtra pod garancijo, izven garancijskega roka pa seveda ne.V vašem primeru ni bilo nobene potrebe za zamenjavo DPF filtra v garanvijskem roku, saj se je prisilna regeneracija izvedla brez težav.
Hvala za razumevanje in lep pozdrav!
MBtouran je napisal/-a:Ne vem zakaj ljudje kupijo dizla ce delajo malo km in se te pretezno na keatkih razdaljah
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 32 gostov