blaz2013 je napisal/-a:večinoma dela relacijske 20km v eno smer
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Vseeno kaj se nabavi, kot ste že sami ugotovili, je vsako vozilo strošek.
Vzdrževanje diesel vozila je nekoliko dražje ( registracija, črpalka goriva, turbina .................. ), je pa spet vse odvisno od sreče in stila vožnje.
O kakšni znamki vozila je govora? To je bolj pomembno, kakšni stroški so na obzorju.
Lep pozdrav
blaz2013 je napisal/-a:imam 1.2tce
jordan je napisal/-a:blaz2013 je napisal/-a:imam 1.2tce
kakšno imaš pa porabo?
Blinder je napisal/-a:Žalitev za 1.4 tsi da se ga primerja z stokrat počasnejšim 1.6 tdi.
yashica je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:Žalitev za 1.4 tsi da se ga primerja z stokrat počasnejšim 1.6 tdi.
Kolikor razumem se kupuje nov avto. Torej žalitev za 1.4 tsi, da se tukaj govori o verigi, ko ima ta motor zobati jermen. Pri 20.000km na leto sploh ne bi razmišljal o 1.6 tdi in bi brez dvoma izbral bencinarja.
ban je napisal/-a:O katermu modelu pa sploh govorimo? Je malo razlika če gledaš polota ali pa pasata.
blaz2013 je napisal/-a: Gledamo škodo rapid spaceback ali pa golfa. Pri škodi je slabši občutek glede notranjosti ampak gledamo tudi na finance, za motorje pa tako pravijo da so skoraj identični.
peroRS je napisal/-a:Jz bom predlagal nekaj tretjega.
Za relacijsko vožnjo in to kilometrino vsekakor raje TSIja. 1.6tdi je dober ampak se bo pozimi komaj segrel po 20km.
Poleg tega pa bi se odločil za 1.2tsi. Zmogljiv je
dovolj za relacije, prisparas pa na cestnini, zavarovanju in nabavni ceni. Razen, če oče rad vozi malo hitreje. Potem pa 1.4tsi.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov