Fan je napisal/-a:No ja, vozilo, kot vsa ostala, nič posebnega, samo malo intelegence je potrebno vklopiti. Predvidevam, da vsak mehanik, ki ne servisira na pamet, je v stanu servisirati omenjeno vozilo.
mistervegas je napisal/-a:Fan je napisal/-a:No ja, vozilo, kot vsa ostala, nič posebnega, samo malo intelegence je potrebno vklopiti. Predvidevam, da vsak mehanik, ki ne servisira na pamet, je v stanu servisirati omenjeno vozilo.
Tega komentarja na vozimvolvo forumi nesmeš napisat ker bo komentar izbrisan in uporabnik blokiran. Govorim iz lastnih izkušenj.
Gorgh je napisal/-a:Mislim, da je hotu povedat glede servisiranja volvotov pri komu ja in pri komu ne, okrog tega so res cele bajke, novele in sage, kot bi twilight gledu, ne glede kvarljivosti same znamke. Se usak avto seje in se bo pokvaru pa crknu enkrat, tudi volvo
TrijoAdijo je napisal/-a:Popravek: Tist sekret od motorja je skupni projekt, bazira pa na psa motorjih...no, sej to se vidi / sliši / popravlja...
TrijoAdijo je napisal/-a:Dej, ne kenjaj no, da ti ne bo še kdo kaj verjel. Še vsak, ki je delal servise na 30kkm na 1.6 motorju, mu je turbino razmetalo med 120kkm in 140kkm....pri realnih kilometrih To vem, ker smo jih že kar nekaj zamenjali Tisti, ki so delali servise na 15kkm, niso imeli s turbinami problemov.So pa bili drugi problemi...
2.0 hdi naredi 400kkm b.p. ravno tako, kot vsak malo bolj spodoben motor (in ni glih iz proizvodne linije iz kragujevca iz leta 1970). Problem je periferija na motorju, ki pripelje do strojeloma
Po forumu brska: coco66 in 109 gostov