Sem lastnica avta KIA cee'd, dizel, l. 2008 in ker obljuba dela dolg, podajam svoje izkušnje z uradnimi KIA servisi. Mogoče pride komu prav.
V času garancije mojega avta, ki velja (no, je veljala) do prevoženih 150.000 km, sem obiskala tri različne serviserje: KMAG, Črešnika in Trobca.
KMAG Ljubljana
Ker sem nekje prebrala, da je najbolje peljati avto na servis tja, kjer si ga tudi kupil, saj lahko pričakuješ topel sprejem in prijazno besedo, sem se najprej napotila na KMAG. A ne bi se mogla bolj ušteti… Njihov odnos do strank je blago rečeno grozen. Vedno se jim je strašno mudilo, časa za kakršnakoli vprašanja pač niso imeli. Niti niso vedeli, kaj točno je bilo na avtu narejeno, saj popoldne, ko sem avto spet prevzela, mehanika, ki je na avtu delal dopoldne, ni bilo več tam. Gospod na prevzemu je zato vedno zelo zavzeto brskal po zapisniku in končno »ugotovil«, da so zadevo pregledali in da z avtom ni ničesar narobe (navkljub mojim prigovarjanjem, da avto čudno »cuka«). Ena izmed »zelo zabavnih« teorij gospoda prevzemnika je bila recimo ta, da avto cuka zato, ker ne znam uporabljati menjalnika… To dotično zadevo smo končno (po mojih večih neuspelih obiskih) rešili tako, da sem vzela v roke tipkovnico in na stricu Googlu poiskala najpogostejše tovarniške napake na mojem modelu avta in našla rešitev zanjo. Vse kar so morali narediti je bilo to, da so reprogramirali mašino… Zabavno je bilo recimo tudi to, da me je prevzemnik nahrulil, ker sem prišla pozno po avto (delovni čas servisa je bil do 6ih zvečer, prišla sem ob pol 6ih). Po mojem opravičilu in vprašanju, ali ne delajo do 6ih, mi je zabesnel, da se blagajna zapre prej. (V njegov zagovor naj povem, da je bil isti gospod, ki je zjutraj ob 7ih prevzel moj avto, za pultom tudi ob 6ih zvečer…) Najhuje pa je bilo to, da so mi poškodovali avto. V bistvu je šlo samo za prasko, ki pa je bila precej globoka, zato sem jo pač dala popraviti na račun kaska, k njim se pa nisem nikoli več vrnila (zarečenega kruha se največ poje)…
Še to… Čez nekaj časa so očitno v njihovi evidenci zasledili, da jih že dolgo nisem obiskala. Klicala me je zelo prijazna gospodična, ki jo je »zelo skrbelo«, če slučajno nisem bila zadovoljna z njihovimi storitvami. Ko sem ji vse razložila, mi je zagotovila, da bo vse sporočila nadrejenim in da me bodo kontaktirali. Nikoli me niso poklicali.
Po prevoženih 140.000 km me je njihov bon za ugoden servis premamil (le kaj mi je bilo?!), da sem ponovno prestopila njihova vrata. Ko sem predala avto in se z avtobusom odpeljala proti službi, sem z grozo ugotovila, da sem pozabila omeniti bon. Ko sem se končno pricjazila do drugega konca Ljubljane in na internetu poiskala njihovo številko (eni pač še vedno nimamo pametnih telefonov), me je gospod nahrulil, da bi morala za bon takoj povedati. Pri storitvi na bon menda uporabljajo drugo (cenejše) olje, na mojem avtu pa so olje že zamenjali in ga ne morejo kar tako stočiti ven in… Da ne ve, kaj naj naredi in… Mi je odložil slušalko. Ko sem si ob prevzemu avta še enkrat dovolila omeniti bon, sem bila ponovno deležna enake »obravnave«: hruljenja in metanja kulijev po pultu. Končno je gospod prevzemnik odkorakal rekoč, da gre vprašat, če je možno še kaj narediti. Pustil me čakati skoraj 15 minut, ko pa se je vrnil, je račun vrgel blagajničarki, rekel, da bona ni možno koristiti, se obrnil in odkorakal.
Slučaj je nanesel tudi na to, da sem se ob neki priliki želela pogovoriti z vodjo servisa. Gospod je zelo prijazen in poln obljub, dokler ni treba kaj tudi v resnici narediti. Od obljub, da me bodo poklicali naslednji dan nikoli ni bilo nič. Še več.. Po več dni jih sploh nisem mogla priklicati… Zelo očitno je, da jim gre predvsem za to, kako iztisniti iz stranke še zadnji evro. Strank pa imajo očitno dovolj, ne glede na odnos…
Da pa ne bom samo grajala, še nekaj pozitivnih: navadno pošljejo sms, da je avto pripravljen na prevzem in ceno servisa (včasih pa tudi pozabijo), navadno avto tudi operejo (včasih pa tudi ne), navadno tudi pokličejo, če se jim zdi, da bi bilo treba zamenjati še kaj, kar ne spada v redni servis in vprašajo za dovoljenje.
Črešnik Medvode
Ker so na spletu zelo hvalili servis Črešnik v Medvodah, sem se navkljub malo večji oddaljenosti odpeljala k njim. Njihov odnos do strank je neprimerno boljši kot pri Kmag-u, vendar tudi njim delo izven predpisanega okvira rednega servisa povzroča težave. V času, ko sem bila pri njih, se mi je namreč začela »čudno oglašati« sklopka. Bolj kot sem jim razlagala, da je nekaj narobe s sklopko, bolj so mi zagotavljali, da so krive gume. Da so ZAGOTOVO krive bule na gumah… No, niso bile.
Na spletu sem tudi prebrala, da naj bi na njihovem servisu tudi oprali avto. Meni ga niso nikoli. Problem so tudi popravila, ki spadajo v garancijo. Vsako tako popravilo mora namreč najprej odobriti Kmag. Kar v praksi pomeni, da moraš na kateremkoli drugem servisu kot Kmag, par dni čakati na odobritev. Zoprna reč. Ampak za to pač niso krivi oni.
Cena rednega servisa pri Črešniku je mogoče za odtenek nižja kot pri Kmag.
Navadno pozabijo sporočiti, da je avto pripravljen na prevzem.
Avtocenter Trobec Vič
Ker se je v tem času odprl nov servis na Viču, ki je bil veliko bližje mojemu domu, sem se odločila, da grem pogledati še tja. Njihov odnos, storitve in cene so približno na nivoju Črešnika (mogoče so nekoliko dražji), s to razliko, da se s popravili, pri katerih uveljavljaš garancijo neradi (oziroma sploh ne) ukvarjajo. Z zamenjavo treh filtrov in vitreksa za 300 eur nikoli niso imeli težav (karikiram – za natančen spisek storitev in ceno si poglej priložene datoteke), za kaj več pa so me napotili kar na Kmag. Še primer zanimivega načina popravila: ker so se mi vratca tanka med vožnjo sama od sebe odpirala, so mi jih naoljili. Ja, NAOLJILI! … Avtov v sklopu servisa ne perejo (vsaj meni ga niso nikoli). Nimajo navade poklicati, ko je avto pripravljen na prevzem.
ČE POVZAMEM:
Mislim, da bom odslej naprej kupovala le še rabljene avte, saj se z rednimi serviserji nočem nikoli več srečati. Sploh pa ne s Kmag…
Spodaj si lahko pogledate seznam storitev in cene rednih servisov. Ob nakupu avta so mi zagotovili, da se cene rednega servisa gibljejo okrog 200 eur, a kot lahko vidite, so bližje 300 evrom.
Upam, da boste imeli vi več sreče s serviserji…
Kmag, 20.000 km

Kmag, 40.000 km

Črešnik, 60.000 km

Črešnik, 80.000 km

Črešnik, 100.000 km

Trobec, 120.000 km

Kmag, 140.000 km
