Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

(Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a Novinec1968 To apr 21, 2015 12:45 pm

Lepo pozdravljeni,

Prosim vas za konstruktiven nasvet glede preveč trdega pedala hidravlične sklopke.
Vozilo Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI, 121kW, letnik 2012. Prvi lastnik, prevoženo 100k km.
Približno od drugega servisa dalje (60k km, dve leti starosti), ko je bila med drugimi rednimi posegi menjana tudi zavorna tekočina opažam da je pedal sklopke dosti trši, kot je bil pri novem vozilu. Na naslednjem servisu (90k km) sem to omenil servserjem. Ponovno so menjali zavorno tekočino in zagotovili, da je bil sistem pravilno in v celoti prezračen, vendar je pedal sklopke ostal enako trd kot prej. Ker uporabljam več vozil in noben nima niti približno tako trde sklopke, niti jo ni imela Zafira ko je bila nova, oziroma jo nima druga rabljena Zafira ki sem jo uspel preiskusiti, sem se pred dnevi (prevoženih 100k km) odločil za menjavo sklopke (hidravlični potisni ležaj, potisna plošča, lamela).
Kupil sem komplet proizvajalca Luk. Po menjavi je stanje povsem enako. Ugotovilo se je:
- originalna sklopka (celoten komplet) Sachs je skoraj neobrabljen. Na vzmeteh potisne plošče so komaj opazne sledi obrabe, lamela je obrabljena minimalno.
- glavni zavorni valj ne šteka, saj se pedal pri neprezračeni sklopki premika z lahkoto.
- vzmet na pedalu sklopke je cela, med servisom je bila vseeno preventivno zamenjana.
- vedno naj bi se uporabljala predpisana zavorna tekočina

Prosim predlagajte mi kakšnega strokovnjaka v Ljubljani ali na Gorenjskem, za katerega menite, da bi znal poiskati in odpraviti napako.
Zavedam se, da bom pononvno imel velike stroške, vendar sem pripravljen iti v to v kolikor bi se našla rešitev.
Pooblaščeni servis, ki je menjal sklopko pravi, da je menjavo izvedel kvalitetno, da je uporabil predpisana specialna orodja in da ne vidi smisla v menjavi pedal in glavnega valja sklopke, ker po njihovih navedbah vzrok ni v tem. Predlagajo menjavo vztrajnika, ki pa po mnenju drugih, ki se na vozila spoznajo ne more biti razlog trdega pedala.

Za vaše nasvete in morebitne kontaktne informacije o primernem strokovnjaku se vam že v naprej najlepše zahvaljujem.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a abbe To apr 21, 2015 1:37 pm

predvidevam da si umirjen voznik, tko da sploh nevem zakaj si menjal vse kar si napisal,e si pri izgradnji ugotovil da so komponente popolnoma vredu.
nazaj bi vrnil vse to...ker si si po nepotrebnem naredil cca 300-500 eur stroškou.
pri 100.000 km nima kja bit obrabljeno pri nekom ki ma občutek za vožnjo.

no mal nazaj na temo. a se je preverilo da ni kje stisnjena cev ki dovaja olje v cilinder sklopke?
mogoče je cev kje malo stisnjena ali pa je mogoe gumijasti del te cevi kje poškodovan in se je sesedel vase.
lahko da so jo pri menjavi zavorne tekočine stisnili skupaj z kleščami in se je poškodovala...

to je edino kar se mi zdi logično...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a Novinec1968 To apr 21, 2015 1:55 pm

@abbe
Tudi o tem smo govorili na servisu.
Pravijo da je cev med glavnim in pomoznim cilindrom OK.

Delno je iz kovine, delno gumijasta.
Poskodb ni videti. Hidravlicna tekocina pride do pomoznega valja. Fizicno niso preiskusili druge cevi, bi pa to vsekakor bil pripravljen narediti v kolikor bi imeli nadomestno za preiskus.
Ravno zaradi tega iscem mojstra za sklopke, ki bi bil pripravljen to in se kako drugo zadevo preizkusit, preden
bi na pamet zahteval menjavo necesa, kar ni razlog.
Zal ne poznam nobenega, pa tudi na spletu nisem nasel nikogar ki bi se oglaseval kot specialist za sklopke, medtem ko takih za klime, zavore, turbine... ne manjka.

Kdo pozna koga?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a čare To apr 21, 2015 3:09 pm

Če je košara nova in je problem še vedno isti potem je vsekakor problem na hidravliki in vztrajnik nima popolnoma nobene veze s trdoto pedala.Al ga serje kak cilinder,lahko je na cevi kak pretvornik/ventil (kot ima BMW) in je zabit.Čudna stvar tole.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a čare To apr 21, 2015 3:11 pm

Hm.Zdaj vidim da je sekundarni cilinder hidravlični ležaj ki si ga tudi menjal,torej je problem ali v cevi ali v glavnem cilindru sklopke.
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a Scorp84 To apr 21, 2015 3:58 pm

Cilinder pri stopalki si menjal? Imamo isti problem pri astri 11 letnik, od 130k je pedal trsi, oziroma ni tak obcutek, kot bi moral biti. Avto zdaj ima 190k pa se vedno prva sklopka, je pa 95% mestne voznje in ne preseneca me, da je ze toliko trda. Prej me preseneca, da noben cilinder ni odpovedal in sama sklopka tudi.
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a Novinec1968 To apr 21, 2015 4:27 pm

@čare
Hvala za nasvet. V kolikor mi ne bo nihče predlagal katerega specialista za sklopke naj obiščem, bom šel nazaj na pooblaščeni servis ("kamor je šel bik, naj gre še štrik)" in jih prosil naj menjajo še glavni valj sklopke in cev med njim in pomožnim valjem. Upam da bo potem OK, in da razlog ni kje drugje (npr. konstrukcija pedala, premočna vzmet na pedalu....).
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a čare To apr 21, 2015 4:48 pm

Pa koliko je to razlike??20%,50%??
 
aljo221
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Ne maj 14, 2006 9:05 pm

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a aljo221 To apr 21, 2015 6:31 pm

Letnik 2012? Kaj ni več v garanciji?. Če si jih na to opzoril še v garancijskem roku bi ti morali porihtati zadevo.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a čare To apr 21, 2015 6:54 pm

Sklopka je potrošni materjal,če jo je menjal po lastni volji jo je pač menjal,če so ga nasrali oni in ni razlike je pa sigurno ne bi plačal.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6397
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a Fan To apr 21, 2015 7:24 pm

Problem je v napeljavi, @abbe je imel prav.
Vsaka malo bolj opremljena mehanična delavnica, kjer se resno ukvarjajo s tornimi elementi ( zavore, sklopke ) ima manometre s katerimi preveri pretočnost napeljave.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a Novinec1968 Sr apr 22, 2015 1:04 am

čare je napisal/-a:Pa koliko je to razlike??20%,50%??


Glede na ostale avtomobile, ki jih vozim, je potrebna vsaj še enkrat večja sila za potisk pedala sklopke do dna.
Po domače povedano, mene boli noga kadar je potrebno veliko uporabljati sklopko (mestna vožnja), za ženo pa je tako trda, da se izogiba vožnje tega avtomobila.
Zadnjič spremenil Novinec1968, dne Sr apr 22, 2015 1:12 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a Novinec1968 Sr apr 22, 2015 1:08 am

Fan je napisal/-a:Problem je v napeljavi, @abbe je imel prav.
Vsaka malo bolj opremljena mehanična delavnica, kjer se resno ukvarjajo s tornimi elementi ( zavore, sklopke ) ima manometre s katerimi preveri pretočnost napeljave.


Prosim vas če lahko priporočite kakšno mehanično delavnico, kjer bi lahko izvedli meritev pretočnosti napeljave, oziroma identificirali in odpravili problem.
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a Novinec1968 Sr apr 22, 2015 1:16 am

aljo221 je napisal/-a:Letnik 2012? Kaj ni več v garanciji?. Če si jih na to opzoril še v garancijskem roku bi ti morali porihtati zadevo.

Leta 2012 so mi dali za avto dve leti garancije, se pravi se je iztekla lani, res sem jih na servisu opozoril pred iztekom, vendar so rekli da je to zaradi normalne obrabe potisne plošče....
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a Novinec1968 Sr apr 22, 2015 1:26 am

čare je napisal/-a:Če je košara nova in je problem še vedno isti potem je vsekakor problem na hidravliki in vztrajnik nima popolnoma nobene veze s trdoto pedala.Al ga serje kak cilinder,lahko je na cevi kak pretvornik/ventil (kot ima BMW) in je zabit.Čudna stvar tole.



Spodaj v linku je slika cevi med cilindroma, ali tisto okroglo na koncu cevi kjer se natakne na glavni cilinder dejansko predstavlja nek ventil?
Gledati je treba LHD (left hand drive) se pravi cev pod številko 8.
Fizično sam ne morem preveriti, ker bi moral odstraniti vsaj akumulator in nekaj elektronskih komponent da bi lahko prišel do tega mesta.

http://www.partsbase.org/opel/zafira-c- ... nsmission/
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a čare Sr apr 22, 2015 3:09 pm

Čudna slika tako da ne morem rečt,zna pa biti kaj na tem ja.
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a Novinec1968 Če apr 23, 2015 7:37 pm

Fan je napisal/-a:Problem je v napeljavi, @abbe je imel prav.
Vsaka malo bolj opremljena mehanična delavnica, kjer se resno ukvarjajo s tornimi elementi ( zavore, sklopke ) ima manometre s katerimi preveri pretočnost napeljave.


Poklical sem nekaj delavnic, ki se ukvarjajo z zavorami (take ki bi bila specializirana za sklopke nisem našel - itak po njej sprašujem v tem postu) in nihče ne bi preveril pretočnosti napeljave.
Pravijo da tega ne delajo, da nimajo speciffikacij, nekaj jih sploh ni razumelo kaj hočem, ena delavnica pa dela samo s pogodbenimi strankami.

Uradni in pooblaščeni servis (ne tisti na katerem sem servisiral sedaj) predlaga da se ob sklopki (ki je že bila menjana) zamenja še kompletna pedala (sklopka, zavora, plin) glavni valj sklopke in cev med glavnim in pomožnim valjem sklopke.
Pravijo da so podoben primer že imeli in da je postal pedal sklopke normalno mehak šele ko se je zamenjalo vse zgoraj našteto. Ni kaj so vrhunski mojstri! Na vprašanje, ali garantirajo da bo zadeva OK, če zamenjam vse zgoraj našteto, niso dali odgovora.

Forumaši, kaj res ni nikogar, ki se spozna na hidravliko in bil pripravljen to zadevo pogledat in napako odpravit brez da zamenja totalni vse možne komponente, saj menda niso vse zanič, oziroma celotna sklopka dokazano ni bila skoraj nič obrabljena.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a čare Če apr 23, 2015 8:18 pm

A ja a oni bi pedal menjal?? Saj se iz pedala sname cilinder in če gre takrat lahko ni težava v pedalu ampak v hidravliki.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a abbe Če apr 23, 2015 8:51 pm

Novinec1968 je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Problem je v napeljavi, @abbe je imel prav.
Vsaka malo bolj opremljena mehanična delavnica, kjer se resno ukvarjajo s tornimi elementi ( zavore, sklopke ) ima manometre s katerimi preveri pretočnost napeljave.


Poklical sem nekaj delavnic, ki se ukvarjajo z zavorami (take ki bi bila specializirana za sklopke nisem našel - itak po njej sprašujem v tem postu) in nihče ne bi preveril pretočnosti napeljave.
Pravijo da tega ne delajo, da nimajo speciffikacij, nekaj jih sploh ni razumelo kaj hočem, ena delavnica pa dela samo s pogodbenimi strankami.

Uradni in pooblaščeni servis (ne tisti na katerem sem servisiral sedaj) predlaga da se ob sklopki (ki je že bila menjana) zamenja še kompletna pedala (sklopka, zavora, plin) glavni valj sklopke in cev med glavnim in pomožnim valjem sklopke.
Pravijo da so podoben primer že imeli in da je postal pedal sklopke normalno mehak šele ko se je zamenjalo vse zgoraj našteto. Ni kaj so vrhunski mojstri! Na vprašanje, ali garantirajo da bo zadeva OK, če zamenjam vse zgoraj našteto, niso dali odgovora.

Forumaši, kaj res ni nikogar, ki se spozna na hidravliko in bil pripravljen to zadevo pogledat in napako odpravit brez da zamenja totalni vse možne komponente, saj menda niso vse zanič, oziroma celotna sklopka dokazano ni bila skoraj nič obrabljena.


itak da bi vse zamenjali,če pa ne vejo kaj je narobe..
če pa zamenjaš vse pa itak poj mora bit ok.
obup so teli pooblaščenci...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: (Preveč) trd pedal hidravlične sklopke

Napisal/-a lisko Če apr 23, 2015 11:01 pm

Gremo lepo po vrsti...
Imamo pedal ki je vpet v "tečaj" ...možnost trenja
Cilinder ( v katerem se lahko gumice obrabijo/nabreknejo in gre trdo...) Lep primer je ročna brizgalka ( injekcija) če z njo špricaš bencin.....gumica tako "nabrekne" da je ne premakneš več....

In pa samo lamelo oz. komplet sklopke, ki pa je že bil menjan....
Vidimo kam pes taco moli?

Razlaga:
sama cev se ne more zadelat tako , da bi recimo blokirala pretok samo do ene meje ( do grobega pritiska potem pa popustila in kasneje blokirala točno enako kot prej....) Poleg tega pri sklopki gre skozi kr nekaj olja ( ni enako zavoram kjer se bat ne premakne skor nič) in je možnost zamašitve še manjša.
Poleg tega tudi ,če bi nekaj oviralo pretok bi ob počasnem pritisku sklopke šla le ta trdo....ob hitrem pritisku pa bi šla trdo (ker bi nekaj oviralo pretok). Torej če gre ob počasnem pritisku rahlo....ob hitrem pa se upre....potem je nekaj na napeljavi....kar pa mislim da bo avtor potrdil, da je neodvisno od hitrosti pritiska kako trdo gre.
Komu ja jasno vsaj malo osnov hidravlike bi tole moral vedet.
Jaz bi menjal glavni cilinder sklopke in srečno.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 118 gostov