Fan je napisal/-a:V koliko pride do okvare v stisnjenem delu, pomaga samo avtovleka. Vaš mehanik naj priklopi vozilo na tester in premakne motorčke v skrajni notranji del - odklopi. Sam nadležen zvok ne prihaja od motorčka, temveč od sklopke ( zraven motorčka ), ki odpoveduje - mehanik lahko to podere in uredi.
Fan je napisal/-a:Ni dovolj samo čistiti in namazati! Potrebno je sklopko podreti, zamenjati obrabljene ležaje z novimi, popraviti ohišje ( po potrebi menjati in vse skupaj nazaj sestaviti. Preveriti v kakšnem stanju so tesnila na zavornem cilindru ( oksidi - po potrebi menjati ). Potem pa je mir.............
V koliko se bi menjalo o ring pri vsaki menjavi zavornih ploščic ( to je namreč obvezno ), ne bi prišlo do okvar in loma ohišja, ker se pa tega ne dela ( cenejša menjava zavornih ploščic ), pa pride do takšnih okvar.
Fan je napisal/-a:NE, ni motorček v okvari. Motorček dela ali pa ne, neprijetne zvoke povzročajo ležaji v sklopki cilindra, je pa sklopka v istem ohišju, kot motorček.
manutd82 je napisal/-a:Fan je napisal/-a:NE, ni motorček v okvari. Motorček dela ali pa ne, neprijetne zvoke povzročajo ležaji v sklopki cilindra, je pa sklopka v istem ohišju, kot motorček.
A pol na kakem pooblaščencu vejo razmetat ohišje pa porihtat ležaje ,al bodo itak vztrajali da treba motorček???
pskoda je napisal/-a:To pa bo zelo poceni
Nikola_Tesla je napisal/-a:Inovacije niso poceni.
Kaj ta zadeva se nič ne da poservisirati ?
Že s preventive je dobro vsaki 2 leti malo preveriti stanje zav. sistema in po potrebi očisititi korozijo in nanovo podmazati sistem.
Lp.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov