Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a brett Sr avg 12, 2015 5:07 pm

Pozdravljeni!

Prosim za nasvet oziroma uporabne informacije. Morda je na forumu že tekla ta debata, a je sam nisem uspel najti :roll:
Imam VW golf VI 1.4TSI (90kw), letnik 2009 in 121.000 prevoženih km.

Zadnjih deset dni slišim med vožnjo, da se je klasičnemu zvoku motorja pridružilo brnenje. Po lociranju ob odprti "havbi" sem na YouTubu zasledil, da gre za ohlapno verigo. Po malce brskanja po netu in forumih sem po 6letih in 120km izvedel, da je bila to kar pogosta težava TSI-jev, ampak že pri veliko manj km (30.000 - 60.000km).
Obenem sem na VW forumu zasledil še tole glede teh motorjev:
"...Kar se novih motorjev tiče:
-90KW/122KM (CAXA), motor bo ostal v ponudbi ima pa nekaj napak:
- 3-5 sekundni ropot pri hladnem zagonu,potrebna menjava nastavka odmične gredi, če to ne pomaga sledi menjava napenjalca verige in oljne črpalke(okvarjen ventil).Ta napaka se pojavlja tudi pri CAV motorju...."

To se je meni dogajalo že skoraj od štarta (ta zvok ob hladnem motorju), a so mi vedno rekli na servisu, da je vse ok in da je to normalno. In res je vsa leta vse teklo gladko. Do sedaj, ko imam težave z verigo. In ne vem ali je to dvoje kaj povezano!

Sedaj pa me zanimajo vaši nasveti, da ne bom izpadel čisto "zelen" in da bi me ne nategnili z raznimi floskulami v smislu: še to bo treba zamenjati, pa to, ... in bom vse skupaj preplačal, čeprav ne bi bilo potrebno menjave.

Skratka:
1) Ali je ob tej težavi verige le to vedno potrebno zamenjati ali se lahko le kaj "modificira"? Kolikšen je okvirni strošek menjave verige z delom (zasledil sem, da naj bi bil okoli 350€)??

2) Glede na tisti zvok ob zagonu (nastavek odmične gredi,...) - ali je to povezano s sedanjim stanjem verige in bi bilo smiselno tudi to zadevo urediti? In če ja, kolikšen je to okvirni strošek (+ veriga)?

3) Če iz točke 2) zvok ob zagonu ni povezan s stanjem verige in je do sedaj bilo vse OK 6 let, ali se vseeno spustim v dodatni strošek ali pustim?
Ali sploh ta napaka kaj vpliva na motor v smislu uničevanja le-tega oziroma ima kakšne negativne učinke na vozilo?


Se opravičujem, če je napisano bolj laično in morda butasto, ker pač nisem iz tega "foha"! :roll:
Hvala že vnaprej vsem za pomoč!! :)


LP
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a yashica Sr avg 12, 2015 6:43 pm

Za 1.4 tsi (90 in 118kW) je bilo že v letu 2010 izdano tovarniško navodilo, da se v primeru ropota pri zagonu hladnega motorja menja variator na odmični gredi, napenjalec verige in v določenih primerih (VIN št.) tudi veriga! Nekaterim so garnituro menjali tudi 2x ali več, ker se je problem ponovno pojavil.
Pri meni so v garanciji menjali vse, še oljno črpalko, le verige niso odobrili in to kljub temu, da je znan napaka in so dvakrat podirali motor.
Pred iztekom garancije mi je uspelo doseči menjavo motorja (izdelan avgusta 2014) in upam, da se bo trenutna verzija krmilnika verige obnesla bolje... Glede na to, da so v teh letih na motorju izvedli čez 20 izboljšav...

Okvirno računaj na menjavo variatorja, verige, napenjalca, vodil.. komplet. Temu sledi še novo olje + filter.


................................................................................................................................
Prvi lastnik od novega, avto pa servisiran le na enem servisu?

Če je odgovor pritrdilen, potem od servisa terjaj pojasnilo zakaj so ti lagali, da je reglanje normalno :evil:
Meni so tako lagali na servisu v Trzinu pa še nov avto sem kupil tam :twisted:


Če imaš potrjeno servisno (vsi servisi) s strani pooblaščenega servisa, potem z vsem skupaj seznani tehnično službo na Bravničarjevi. Če drugega ne, boš vsaj videl koliko kulance ti bodo ponudili. Potem sam pretehtaš ali cenovno prideš bolje na pooblaščencu ali privat!

Še en primer posledice umazanega "tihega" (ne)popravila napak in zavajanje servisa :roll:

Na katerem servisu so ti rekli, da je ropot normalen??


Lp
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Re: Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a brett Sr avg 12, 2015 7:11 pm

Zdravo!

Avto sem kupil nov. Edini lastnik.
Dokler je bil v garanciji (dve leti) sem ga servisiral pri pooblaščenem servisu v Mengšu, nato pa pri drugem (nepooblaščenem) serviserju, kateremu pa res nisem nikoli tega omenjal, ker je bilo prej vedno vse ok. Vpoklicev ipd. pa tudi nisem spremljal.
Avto je bil vsa leta servisiran na cca 15k km, vedno ožigosan, a le prvi dve leti pri pooblaščenem.

Koliko pa je strošek tega, kar si napisal glede popravila (variatorja, verige, napenjalca, vodil.. komplet. Temu sledi še novo olje + filter.)??


LP
 
ecoblue
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Ne avg 09, 2015 12:16 am

Re: Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a ecoblue Sr avg 12, 2015 8:53 pm

yashica je napisal/-a:
Meni so tako lagali na servisu v Trzinu pa še nov avto sem kupil tam :twisted:

Če imaš potrjeno servisno (vsi servisi) s strani pooblaščenega servisa, potem z vsem skupaj seznani tehnično službo na Bravničarjevi. Če drugega ne, boš vsaj videl koliko kulance ti bodo ponudili. Potem sam pretehtaš ali cenovno prideš bolje na pooblaščencu ali privat!

Po mojih izkušnjah ni nobene korelance kje se vozilo kupi in da bo se bodo zato bolj zavzeli za reklamacijo ali servis. Imaš določene avtohiše kjer so ustrežljivi in se trudijo res po najboljših močeh(četudi nisi kupil pri njih vozila), določene so pa takšne da tudi če pri njih kupiš vozilo ne bodo nate polagali kaj večje pozornosti in te bodo hitro odpravili.

Mislim da ne bo mogel kulance uveljavljati., ker ni bil vožen na servise k VW serviserju.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a yashica Če avg 13, 2015 9:03 am

brett je napisal/-a:Zdravo!

Avto sem kupil nov. Edini lastnik.
Dokler je bil v garanciji (dve leti) sem ga servisiral pri pooblaščenem servisu v Mengšu, nato pa pri drugem (nepooblaščenem) serviserju, kateremu pa res nisem nikoli tega omenjal, ker je bilo prej vedno vse ok. Vpoklicev ipd. pa tudi nisem spremljal.
Avto je bil vsa leta servisiran na cca 15k km, vedno ožigosan, a le prvi dve leti pri pooblaščenem.

Koliko pa je strošek tega, kar si napisal glede popravila (variatorja, verige, napenjalca, vodil.. komplet. Temu sledi še novo olje + filter.)??


LP


Ni bilo nobenega vpoklica, ker je šlo za "tiho" odpravljanje napak. Prvi lastniki niso dobili nobenega vabila, naj se zglasijo na servisu, ampak so ukrepali, če se je lastnik oglasil in potarnal nad ropotom ali pa so videli pri naročanju na servis (po št. šasije). Dogajalo se je tudi to kar si sam doživel (trditev in odslovitev, da je ropot normalen). Nisi edini!

Moral bi preveriti še na katerem drugem servisu pa s tem ne mislim, da si sam karkoli kriv. Me pa preseneča, da ti Debevc v Mengšu ni povedal za navodilo, ker meni ga je razložil brez težav. V nasprotju z loleki v Trzinu je pošteno povedal kako pa kaj. Sam sem sicer že prej vedel kako stvari stojijo in je šlo bolj za preverjanje korektnosti servisa in takrat sem videl koliko je ura in s kom imam opravka :evil:

Cene ti žal ne vem povedati. Kolikor sem razbral se je določen ropot pojavljal že prej. 3-5 sekundni ropot je pokazatelj faliranega variatorja in, ker je poleg tega na črni listi še napenjalec verige in veriga je najbolje menjati komplet na enkrat, ko se že podira in še vse je na kupu.
Ceno ti lahko pove le tisti, ki ti bo popravljal. Točnih cen ne poznam, vam pa to, da je bil variator zelo drag, precej dražji od garniture verige (oem del).

Na pooblaščencu bi moral na podlagi vin št. preveriti katere so zadnje verzije omenjenih delov (kataloške številke) in potem iskati material. Ali pa na več servisov poslati popraševanje za menjavo omenjenih delov (material + delo) in vidiš pri čem si. V vsakem primeru je potrebno prej točno locirati napako.

Lahko malo "pretipam" koliko bi se dalo dobit popusta na original material, potrebujem pa št. šasije.... seveda na ZS!





@ecoblue: Citiraš po nepotrebnem!

Nikjer nisem omenil, da je šlo v mojem primeru za iskanje posebnih ugodnosti ali pozornosti servisiranja ali bilo česa podobnega, ker sem avto kupil tam (Debevc- Trzin). Šlo je izključno za sprenevedanje in nojevsko tiščanje glave v pesek. Za njih je bilo vse normalno in tudi pod razno se jim ni zdelo vredno omeniti, da bi tovarna izdala kakšno navodilo.

Avtor ni omenil rednega servisiranja na pooblačencu, zato sem tudi napisal " Če imaš potrjeno servisno..." Nisem jasnovidec, da bi vnaprej vedel kako in kaj. Svoje mnenje "Mislim da ne bo..." si napisal in me citiral potem, ko je avtor napisal, da nima s strani pooblaščenca potrjene servisne.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Re: Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a brett Če avg 13, 2015 11:05 am

Yashica, hvala za vso pomoč!!

Pa je potreba, da se "ureja" variator (sicer sploh ne vem kaj to je btw :huh: )? Ali to kaj vpliva na verigo in na težavo, ki se je pojavila te dni?!

Ker če ni neposredne korelacije, bi se raje ognil tega dodatnega stroška, ki je po tvojih predvidevanjih kar visok (se mi vrtijo pred očmi cifre vsaj okoli 1000€ vse skupaj). Kar pa je zame trenutno prevelik zalogaj, ker je bil itak v planu leta, leta in pol nakup novega vozila in dajem cekine na stran za to. Ne bi pa v avto, ki je trenutno vreden cca. 9-9.5 tisočaka, dajal velike zneske, razen če je to res nujno, da je vozen oziroma lahko pride do hujših zapletov. Grem namreč po tej (morda preveč kmečki logiki) logiki, da če je bilo 6 let (in tri mesece) vse ok, bi potem ob menjavi verige "moralo" biti ok spet vsaj naslednjih nekaj let... Ali pač ne?

Za zamenjavo verige s pritiklinami pa je po neuradnih info tam okoli 350€-400€ (odvisno od ure dela). To drži?


LP
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a yashica Če avg 13, 2015 11:46 am

Imaš kakšen posnetek zvoka motorja? V primeru preskoka verige se lahko posloviš od motorja oziroma te popravilo obstoječega krepko udari po žepu.

Takole na pamet govorit kaj naj bi se menjalo (za silo) je povsem nehvaležno, enako kot ugibanje o ceni popravila. Dela je kar nekaj in, če se ne motim je normiranega za nekje 6 ur. Bi rekel, da 350€ velja bolj za 1.2 tsi. Tako ali tako se pravo stanje vidi šele po podiranju. V končni fazi ni nujno, da je veriga, lahko je napenjalec in se menja samo tega. Verigo se pomeri in, če ni raztegnjena lahko ostane.

Nekaj delat na pol je brezveze. Ko je enkrat podrto se pomenja kar je za zamenjat.

Se bom pozanimal in ti jutri ali v začetku naslednjega tedna sporočim na zs.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Re: Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a brett Če avg 13, 2015 12:21 pm

S tem ropotom sem naredil cca. 700km, ker sprva nisem bil pozoren in sem mislil, da je kak čriček. Še danes naredim 20km do doma, potem bo avto počival do ponedeljka, ko sem ga imel namen peljati na servis.

Zvok je takle kot na sledečem posnetku, le da ni tako glasen (polovico tega hrupa): https://www.youtube.com/watch?v=fgNkolvCR_U

LP
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a yashica Če avg 13, 2015 12:35 pm

Tale posnetek vse skupaj obrne na glavo. Motor na posnetku ima po zvoku sodeč težave z visokotlačno črpalko goriva (150 bar)!
Po domače... to je tisti štrleči del, desno od čepa za dolivanje olja, na katerega je osredotočen posnetek.
Veriga se nahaja na skrajni levi strani, pod oljnim filtrom (če stojiš pred odprtim motornim pokrovom).

Pelji avto na tester!!

Smem vprašat iz kje si??
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Re: Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a brett Če avg 13, 2015 1:05 pm

Sem šel do avta in ga zalaufal in odprl haubo ter poslušal od kod točneje prihaja zvok. In sicer, če pogledaš spodnjo fotko, zvok prihaja iz sivega (srebrnega) "cilindra", ki je nad znakom VW (in je pod kotom usmerjen proti kabini). Upam da si predstavljaš.

http://cartype.com/pics/8665/small/vw_1 ... engine.jpg

Sem še naredil kratek filmček in fotko svojega VW-ja in ti ju preko mobilca lahko pošljem na mail, če mi ga zaupaš.

1000x HVALA

PS:
Zakaj pa je potem na posnetku omenjena veriga? (... timing chain problem...) in na podobnih posnetkih, kot je npr. tale:

- https://www.youtube.com/watch?v=K0Szy2gDHmg

- https://www.youtube.com/watch?v=OWTqTKoY1SQ

- https://www.youtube.com/watch?v=z4T70lVvXIM (tale je bolj "basovski" zvok - predvidevam da zaradi tipa motorja)

Zvok je pa kot kaka raglja.



Iz Logatca (priseljen ;) )
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a yashica Če avg 13, 2015 1:31 pm

brett je napisal/-a:Sem šel do avta in ga zalaufal in odprl haubo ter poslušal od kod točneje prihaja zvok. In sicer, če pogledaš spodnjo fotko, zvok prihaja iz sivega (srebrnega) "cilindra", ki je nad znakom VW (in je pod kotom usmerjen proti kabini). Upam da si predstavljaš.


Seveda si predstavljam :) Ravno o tem sem govoril za zgornji 1.2 tsi na posnetku. Tisti del je visokotlačna črpalka goriva ;)

Sem ti mislil prilepit eno sliko črpalke pa vidim, da ne bo potrebe.

Sem še naredil kratek filmček in fotko svojega VW-ja in ti ju preko mobilca lahko pošljem na mail, če mi ga zaupaš.


Ti pošljem na zs ;)


Zakaj pa je potem na posnetku omenjena veriga

Ne sme se mešat vsepovprek. Naslednjič išči posnetke za 1.4 caxa motor in s temi primerjaj.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a yashica Če avg 20, 2015 10:11 am

brett je napisal/-a:Za zamenjavo verige s pritiklinami pa je po neuradnih info tam okoli 350€-400€ (odvisno od ure dela). To drži?


Cene originalnih delov, ki zajemajo popravilo, pride v grobem 270€. Temu dodaj še delo in te pride menjava verige na uradnem servisu okrog 640€.
Prištej še strošek olja + oljnega filtra.
Če je pri prvem hladnem vžigu prisotno še 3-5 sekundno ropotanje, ki ga povzroča nastavnik odmične pa računaj v grobem še na dodatnih 500€ (nov revidiran del pride 520€). Cene so polne.


Kakšen je pa zvok vžiga hladnega motorja?


Na testerju si že bil??
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Re: Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a brett Če avg 20, 2015 11:54 am

Zdravo!

Ojoj! Kakšne cifre...

Včeraj sem bil pri serviserju...in smo poslušali motor v leru. S klimo, brez, z gasom, brez. In se ni nobenemu zdelo nič posebnega. Napako verige so takoj ovrgli. Potem smo šli na vožnjo in ropot je bil spet prisoten. Nakar mi serviser z nasmeškom reče, da je z motorjem vse ok. Da nimam kaj paničariti, ker ropot povzroča ležaj prednjega kolesa. Le da še premalo ropoče, da bi lociral ali je levi ali desni. Je pa res zvok podoben raglji kot da bi bilo kaj z motorjem. Samo na srečo ni.
Tako da moram sedaj še malo voziti, da se bo locirala leva ali desna in potem grem v menjavo ležaja.

Hvala za ves trud Yasica!
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a yashica Če avg 20, 2015 12:14 pm

Zvok na posnetku, ki si mi ga poslal, se tudi meni ni zdel kaj posebej izrazit, vsaj v smeri ropota verige ne (precej normalen). Sliši se pa dizelski prizvok direktnega sistema vbrizga kar je normalno. Pravo sliko si precej bolje ustvariš v "živo".
Edino, to me je zanimalo, če ti poropota pri zagonu hladnega motorja, ko stoji več ur, dan... Takrat je prvi vzrok preklemano drag nastavnik in, ko je podrto je vse dostopno (veriga, vodila, napenjalec..).

Bodi srečen, če je le ležaj, ker vse kar sem naštel je pri tem motorju na "tapeti". Bolje en lažen alarm, kot precej lažja denarnica ;)

Če te zanima, ti lahko na zs vseeno pošljem kataloške številke delov.


Lp
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Re: Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a brett Če avg 20, 2015 1:51 pm

Lahko hvala!

Tisti ropotajoči zvok pri zagonu je prisoten še vedno...vseh zadnjih šest let.

So mi rekli na servisu, da se pri teh motorjih v veliki večini primerov (ne pa vseh, da ne bo pomote) bodisi pojavijo težave že dokaj zgodaj ali pa sploh ne. In da če sem imel mir šest let+ in 121.000 km, potem težav naj ne bi bilo. In če je tisti ropotajoči zvok prisoten vseskozi in do sedaj ni bilo težav, naj pustim na miru. Ker če je konstanten vsa leta, ni panike. Problem bi bil, če bi se interval stopnjeval po dolžini in glasnosti. Če se pa ne, je ok.
Obenem mi je bil ob nekem drugem motorju, ki je bil razdrt pokazano in razloženo v grobem zakaj prihaja do teh zvokov in kako TSI motor deluje.
In to ni pooblaščen serviser, le specializiran za nekatere značke malce bolj.
Nisem imel nikoli (ker ga vsa leta vozim tja, že prejšnjega polo-ta sem) občutka, da so nateguni. Ker potem bi mi prodali najbrž take zgodbe kaj vse bi bilo potrebno zamenjati in da bi pustil pri njih kupček cekinov. Tako pa so mi ga pogledali brezplačno. In ko sem ga imel še v garanciji, so rekli naj ga raje vozim k pooblaščenemu serviserju, da mi ne bi propadla garancija. Lahko bi bili tiho in ga vzeli.

Upam pa, da se pri motorjih 1.2TSI ali 1.4TSI zadnjega leta te težave ne pojavljajo več in so odpravljene. Ker če bom naslednje leto menjal golfa, se oziram k VW (bencinar, ker dizla ne rabim) ali Mazdi. Zadnje tedne se mi je TSI kar malce zameril, še posebej ko sem bral razne "novice" na forumu o težavah s TSI motorji. Pa čeprav kot kaže sam (zaenkrat, to-tok) nimam težav.

Ker drugače je avto res super. Pa nisem značkar. Ampak glede kakovosti izdelave, ergonomičnosti mi je še vedno med top v svojem segmentu. Tudi motor je bil vsa let res super. Ravno prav za moje potrebe+nizka poraba. Sem zadnjič sedel v novi Mazdi 3, pa sem želel dvigniti pokrov sredinskega naslona, ob tem nerodno prijel pokrov (pozabil sem stisniti tipko za sprostitev naslona) in v rokah mi je ostal zgornji del, spodnji plastičen pa je ostal. Med vožnjo mi je roka počivala na menjalniku in ko sem stopil na gas, je ročica občutno potrzavala. Pri golfu tega (zaenkrat še po 6 letih) ni.

LP
 
Peuggeott
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: So jun 06, 2015 10:50 am

Re: Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a Peuggeott Če avg 20, 2015 7:04 pm

V golfu 7 ni nič bolje z reglastim zvokom.

Če je pri prvem hladnem vžigu prisotno še 3-5 sekundno ropotanje, ki ga povzroča nastavnik odmične pa računaj v grobem še na dodatnih 500€ (nov revidiran del pride 520€). Cene so polne.

To je še vedno prisotno pri sodelavčevem avtu pa so menjali ležaj odmične gredi.
Njegov motor prvih 12000km ni imel regglastega zvoka, zdej ga pa ima že več kot 5000km.Na servisu pravijo da je to normalno. Neverjetno hitro se je razklopotal in neverjetno da trdijo da je to normalno. Danes me je peljal domov in drugo leto ko gremo v Planico ne rabimo ragelj,bo samo haubo dvignil pa gasa. :mrgreen:

Nihče na forumu noče svetovat,kaj naj menja da bi ta zvok izginil. :?:
 
mihavozi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če dec 17, 2015 10:37 pm

Re: Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a mihavozi Če dec 17, 2015 10:51 pm

pozdravljeni,

Lepo bi prosil, če se lahko yashica javi na zs, ali da kaki kontakt.
Imam težavo, se novi lastnik vw eos 1.4 tsi bloumotion, 2011 2 lasntnik, do sedaj avto vedno servisiran na vw. V začetku se mi je pojavljal tisi 3,5 sekundni regljajoči zvok, k se je pojavil samo takrat, ko je bil avto čisto hladen. OB vsakem nadaljnem prižigu tega zvoka ni bilo več. Skratka ta zvok je hitro izginil----in jaz ves veseli... ampak se je pojavil nov zvok :) avto ko vžgeš, nič ne ropota, ko se pelješ vse v najlepšem redu, ko pa se ustaviš (na semaforju ali kjer koli pač) in je v prostem teku, pa čisto rahlo nekaj "dregeče" če se gasa dotakneš samo za milimeter ga ni več, kot da bi nekaj ropotalo --- upam da ni ketna, ali celo še kaj hujšega.... čakam še serviserja, ampak yashica vidim da si ekspert, pa mogoče kaki predlog. Je smiselno menjati samo napenjalec ? se je smisleno utrujati s tem in NESPATI :) oz ali je to sploh možno ? (naj omenim, da sem pravkar menjal olje, oljni filter (originalni, ker je tako priporočal tudi srviser) in filter zraka. Drugače gre avto zelo lepo, je zelo tihi, razen tega zvoka v prostem teku ki pa je kar moteč...
Hvala HVala
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a yashica Pe dec 18, 2015 11:09 am

Pozdravljen,

Najprej razčistiva. Nisem ekspert, da ne boš imel neke napačne predstave ;)

Težave hladnega zagona so pri tem motorju dobro znane in glede na to, da si novopečeni lastnik, bi svetoval, da se s številko šasije oglasiš na pooblaščenem servisu, kjer ti bodo lahko povedali, če se je v preteklosti na motorju kaj menjalo. Če ti ropota pri zagonu mrzlega motorja predvidevam, da se prejšnji lastnik ni kaj dosti zmenil za ta zvok, ni iskal informacij ali pa so ga na servisu odslovili, da je to normalno. Obstaja tudi možnost, da so dele menjali in se napaka ponavlja.

V primeru menjave garniture verige in obenem potrebneg servisa (olje, oljni filter..) je cena na pooblaščencu okrog 700€, če se menja še nastavnik odmične gredi, dodaj še približno 500€.

Ropot krmilnika verige nekako ne gre skupaj s tem:
ustaviš (na semaforju ali kjer koli pač) in je v prostem teku, pa čisto rahlo nekaj "dregeče" če se gasa dotakneš samo za milimeter ga ni več, kot da bi nekaj ropotalo


Ob tem mi najprej pride na misel ropot cevi goriva, ki so položene na dnu vozila, vzdolž tunela sopotnikove strani. Do ropota prihaja zaradi dotikanja s pločevino (vibriranje) in to se nadležno prenaša v notranjost. Predvsem je izrazito v hladnih dneh. Cevi so v tunelu le položene in nič fiksirane, tako da niti ni čudno, če se oglašajo. Lahko se oglašajo tudi v samem motornem prostoru.

Rešitev je v podlaganju z nevpojno peno in fiksiranjem z plastičnimi vezicami.


Nisi napisal ali prihaja to "dregetanje" iz smeri motornega prostora ali sopotnikove strani, ampak glede na " ropot v prostem teku in utišanju, ko dodaš plin" imam na sumu te cevi. Da se do njih sploh pride, je potrebno na sopotnikovi strani odstraniti plastično zaščito dna.

Za predstavo:
Slika





Še pripomba na to:
oljni filter (originalni, ker je tako priporočal tudi srviser)


Kje kupiš filter je tvoja odločitev. Ali je to "original", s kataloško številko 03C 115 561 H in ceno okrog 12,60€ + DDV ali pa filter Mahle, z oznako 0C 593/3 in ceno okrog 9€ v trgovini z avtodeli je čisto vseeno, ker gre v obeh primerih za istega proizvajalca in enake kvalitete. Enako velja za Mannov W 712/94.
Odločitev v prid višji ceni originala gre lahko le v primeru, da se avto servisira na pooblaščencu, ki ti v servisno da štempelj.


Lp
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a pskoda Pe dec 18, 2015 12:20 pm

Ampak meni so dali mahle oljni filter na pooblaščencu ceno pa od originalnega.
Lp
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: Pomoč: VW golf VI - veriga

Napisal/-a lada2103 Pe dec 18, 2015 12:59 pm

Če imaš ogret motor ob zagonu, potem ne drgeta :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov