Kot vemo ima mazda3 g122 deaktivacijo cilindrov, kot se sliši dobro so tudi pomanjkljivosti. Ko preklopi na 2 cilindra prične med 1500-2000 obratih tresti mašino ( ne pri vseh avtomobilih ). V začetku proizvodnje leta 2019 so nekateri modeli prejeli napačno programsko opremo kar je vodilo v ugašanje motorja brez možnosti ponovnega zagona v hujših primerih pa tudi do strojeloma. Kasneje so to odpravili a tresljaji so ostali.
Danes sem obiskal pooblaščenca (Močnik) in bil pripravljen na pregovarjanje, da to tresenje pač ni v redu. Ko človek prebere veliko slabih izkušenj uporabnikov ko želijo uveljavljati garancijo in dobijo odgovor da je to stvar tehnike se človek pripravi na najhujše, ampak začuda ni bilo nobenega pregovarjanja
.
Posodobilo se bo programsko opremo, tako da naj bi bilo vibracije v blažji obliki čutiti med 1500-1650 obrati, kar pri meni ni problem ker se mašina vrti malo pod 2000 obrati. Zamenjalo se bo tudi nosilce hladilnika, ker naj bi zaradi tresljajev motorja prešel v resonanco in še okrepil vibracije.
Kako se bo pa vse skupaj izteklo bom pa poročal.
Lp