Mam doma tudi G4-sdi
Tako s prve bi rekel da morda slaba nafta ali pa zapacan filter nafte. Slednjega lahko menjaš sam, 15 min dela + kake pol litra nafte imej v kanglici zraven da napolniš nov filter.
To kaj pa ti je mehanik razlagal pa je dušilna loputa.
Na hitro in sam lahko narediš tako:
V štacuni z avtodeli kupi prav namenski razmaščevalni sprej za te zadeve, mislim da stane 8€. Nato snami cev iz zračnega filtra ki gre do "mašine", na bloku mašine boš videl okroglo loputo
http://images.avto.net/7646448/1.jpg (ni točno ta, ampak da veš kaj gledati.)
Vzami sprej in našpricaj da bo maščoba odstopla, nato previdno z kakšno vatirano palčko zadevo obriši kolikor gre. Če je to to bo se takoj moralo poznati. Drugo še je morda, da ni pravilno skalibrirana, to ti bo kak vag-com tester mojster znal pomagati. Če je pa loputa zanič pa stane nova 200+€, da pa se jo obnoviti, ponavadi grejo zobniki krmilnega motorčka.
Kar se tiče čiščenja lopute pa je najboljša varjanta da jo snameš, ampak imej pripravljeno kakšno novo dihtungo ko jo montiraš nazaj in pa pred tem odklopi akomulator da ne boš zmedel compa.
To vse ti vzame max 2h dela v domači delavnici, vsekakor pa bi bilo dobro dat avto na tester in pogledat kaj javla za napake. Morda kakšna sonda...