Vmes sem zrihtal avto kolikor je bilo v moči serviserjev pri Malgaju, zamenjan izpušni kolektor, ampak v performansah ni bilo nekih sprememb.
Na podvozju so mi zamenjali precej enih stvari, pač za športni avto je 70k km kot za navadnega 200k, ampak to je že zgodba za drugo temo.
V sredo sem bil potem še pri CSS, dyno graf izgleda ok, sploh največja moč 185KM je odlična za ta avto, iz tovarne namreč dosegajo 175-185KM.
Nekaj mu ni bilo všeč glede padca navora pri 2400rpm, ampak kakor sem bral je za ta avto normalen 2500rpm flat spot. Med vožnjo pa tega ne opazim, oz. mi je pač normalno da v 2. pri 35km/h ne bo prav poskočen.
Ampak na cesto se tolikšna moč sigurno ne prenaša. Pa ne govorim samo po občutku (pač kdor je vozil navadnega 1.6 do 2.0 atmosferca, ve o kakšnem občutku govorim), sem preveril tudi kar nekaj videov na Youtube, recimo 80-120 v 2. in 3. se moj s težavo primerja s Twingom RS 133.
Tudi kar je videov za 197, so pri 80-120 v vseh prestavah hitrejši za vsaj 1s.
Tako da če mi kdo reče, da gre moj normalno, mu ne bom nikoli verjel, ker občutek lahko vara, čas pa ne more.
Kar sem še ugotovil, je razlika če prestaviš pri 7000, 7250 ali 7400, višje greš, bolje je, tako da glede tega se obnaša normalno. Tako da moči pomoje manjka čez celo rpm območje.
Seveda imam pa v planu sprobat kakšen avto med 180 in 200KM, najbolje sicer atmosferca, ki je v glavnem samo Clio 2/3 RS.
Ne vem, a je možno da katera stvar vpliva na drugačno obnašanje na sami cesti, na valjih pa ne, magari kakšen senzor?
CSS mi je nekaj govoril, da je problem, ker se je avto 8 let počasi vozil, potem od svečk, pa nekaj od sesalnega kolektorja (to pomoje če bi hotel realnih 197KM), kaj tankam (navadnega 95, sem probal tudi 100, na tanku piše 95 in 98). Ampak vse to bi se najbrž poznalo že na samem dynu.