No...pa smo tam, kjer ni muh.
Kljub priklopu na tester je bila postavljena napačna diagnoza. Ni hin motor (no delno.....oba predupora sta zažgana
) samo to ni vzrok napake. In ne....nisem se sam igral serviserja....avto je bil na servisu
V glavnem avto imam v garaži in sem si včeraj vzel čas ter se igračkal. Menjal sem glavni rele hladilnika ventilatorja, motor in preveril vse kable. Napake ni bilo videt nikjer. Prva in druga stopnja za klimo delata povsem normalno, ko pa spusti vodo v hladilnik pa tretja več ne dela. Ker je klima vezana preko preduporov ta še normalno dela na prvi in drugi stopnji, hlajenje motorja pa je očitno na tretji stopnji in to ob napaki neha delat. Dokler se ne zagreje dela tudi tretja stopnja (če mu staknem stikalo na termustato za vodo ga počene, ko pa se enkrat vklopi serevis lučka pa ventilatorja več ne požene).
No...potem pa mi ni dalo miru in sem nekaj z kompresorjem šaril okoli motornega ražunalnika in ga pihal ter nato poskusim še enkrat zagnat avto in glej ga zlomka, kljub tebu da je bil vroč več ni prižgal servis lučke. Pustim avto malo tečt in spet vklopi servis lučko. Ga parkrat vgasnem in ponovno vklopim pa lučka spet vsakokrat takoj ob vžigu motorja spet sveti. Nadalje spet vgasnem in piham spredaj pri računalniku, pa ob zagonu avta spet lučke ni, ki pa se po kakšni minuti spet prižge.
In moram priznat, da je ta računalnik iz poplotnega vidika res "fenomenalno" vgrajen v avto. Prišravfan je na desno stran bloka motorja, od spodaj ga greje povratni vod iz hladilnika motorja, zgoraj so tudi neke cevi, za finiš pa še ventilator klime in hladilnika motorja piha vso vročino po njemu.
Torej moja laična ugotovitev, ko se pregreje začne tracat računalnik!
Kako lahko to dokončno potrdim??
Se ga da popravit??
Kaj je potrebno vse zamenjat ob menjavi??
Lp