Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1077
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a D12J12 Če jul 27, 2023 9:06 am

Takoj mi je padlo na pamet, da so viskoznost olja spreminjali samo zato, da v primeru razpadanja jermena le to še nekako kroži po mašini... Viskoznost sama ne vpliva oz. ne reagira na jermen, je bolj za lajšanje posledic. Res ne obstaja jermen drugega proizvajalca kateri nebi razpadal?
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4345
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Firediver Če jul 27, 2023 10:20 am

Prva ideja mi pride na misel - veriga!

Ampak so že drugi proizvajalci dokazali, da utegne biti še slabše (čeprav so motorji neprimerljivi med seboj).
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1077
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a D12J12 Če jul 27, 2023 1:27 pm

A ni čudno, da je veriga problem, čim se začneš odaljevati od vzhoda? Toyota, mazda, honda, kia/hyundai, subaru, suzuki itd še zdaleč nimajo takšnih problemov kot ostali... očitno tam samuraji kujejo verige na način kot so kovali katane :lol:
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Matko37 Če jul 27, 2023 4:07 pm

D12J12 je napisal/-a:Takoj mi je padlo na pamet, da so viskoznost olja spreminjali samo zato, da v primeru razpadanja jermena le to še nekako kroži po mašini... Viskoznost sama ne vpliva oz. ne reagira na jermen, je bolj za lajšanje posledic. Res ne obstaja jermen drugega proizvajalca kateri nebi razpadal?


Kontinental “se hvali”, da je izdelal jermen za te motorje, ki vzdrži takšno okolje. Ne poznam pa nikogar, ki ga je vgradil, pa mislim da ni tako dolgo na tržišču, da bi se dejansko lahko pokazalo, če vzdrži.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4171
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a xxl Če jul 27, 2023 4:13 pm

Skratka, kdo še ni kupil avta s tem motorjem, je najboljše, da išče kaj drugega, vsaj jaz bi tako naredil. Znanec je svoj 2008 prodal zaradi teh težav, že pri 40 000 km. 208 je med najbolj prodajanimi v EU, motor kar naprej vgrajujejo v nove in nove modele, ne razumem tega početja.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
AssKicker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 568
Pridružen: Po jan 20, 2014 6:08 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a AssKicker Če jul 27, 2023 4:26 pm

D12J12 je napisal/-a:A ni čudno, da je veriga problem, čim se začneš odaljevati od vzhoda? Toyota, mazda, honda, kia/hyundai, subaru, suzuki itd še zdaleč nimajo takšnih problemov kot ostali... očitno tam samuraji kujejo verige na način kot so kovali katane :lol:


No ja, tudi Japonci in Korejci imajo probleme. Recimo Honda accord 2.2 dizel, hyundai, Kia 1.4 bencinarji majo tudi probleme.. nikjer več ni večna veriga, teli časi so mimo.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1778
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a void Če jul 27, 2023 4:59 pm

Mislim da ma reno še najmanj problemov z verigami. Vsi motorji razn 1.5 dci imajo verige, več ali manj ni nekih serijskih problemov. Je pa dobro jo zamenjat preventivno med 150 in 200k km. Sej ni pretirano dražje od jermena.
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1077
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a D12J12 Če jul 27, 2023 5:54 pm

AssKicker je napisal/-a:No ja, tudi Japonci in Korejci imajo probleme. Recimo Honda accord 2.2 dizel, hyundai, Kia 1.4 bencinarji majo tudi probleme.. nikjer več ni večna veriga, teli časi so mimo.

Težave so, ampak v majši meri oz. so odpravljene. Stvari vsaj približno funkcionirajo.

Matko37 je napisal/-a:Kontinental “se hvali”, da je izdelal jermen za te motorje, ki vzdrži takšno okolje. Ne poznam pa nikogar, ki ga je vgradil, pa mislim da ni tako dolgo na tržišču, da bi se dejansko lahko pokazalo, če vzdrži.

Vidim ja, da so nekaj izboljšali (CT1228). Vidim pa tudi, da so že prej imeli jermen (CT1188) je to mogoče ta problematični? Za novega ponujajo 5letno garancijo, sam bi ob morebitnih težavah pri taki garanciji vsaj poskusil :D .
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1793
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a emozul Če jul 27, 2023 7:02 pm

xxl je napisal/-a:Skratka, kdo še ni kupil avta s tem motorjem, je najboljše, da išče kaj drugega, vsaj jaz bi tako naredil. Znanec je svoj 2008 prodal zaradi teh težav, že pri 40 000 km. 208 je med najbolj prodajanimi v EU, motor kar naprej vgrajujejo v nove in nove modele, ne razumem tega početja.


Mene pa zanima, če ima 1.0 in 1.5 TSI tudi kaj problemov z jermeni? Vsaj toliko kot jaz spremljam nimajo ali se pač motim?
 
AssKicker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 568
Pridružen: Po jan 20, 2014 6:08 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a AssKicker Če jul 27, 2023 10:20 pm

void je napisal/-a:Mislim da ma reno še najmanj problemov z verigami. Vsi motorji razn 1.5 dci imajo verige, več ali manj ni nekih serijskih problemov. Je pa dobro jo zamenjat preventivno med 150 in 200k km. Sej ni pretirano dražje od jermena.

1.6 dci imajo kar konkretne težave z verigo. Tam do 200kkm skoraj povsod začne ropotati.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4171
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a xxl Če jul 27, 2023 11:12 pm

200 000 je že neka kilometrina, ne pa 40 000. 1.0 TSI ima tast, trenutno cca 80 000 km, za zdaj vse bp.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
AssKicker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 568
Pridružen: Po jan 20, 2014 6:08 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a AssKicker Pe jul 28, 2023 10:11 am

Sej v večini primerov že pri okoli 100 začne ropotati. Službeni trafici so vsi začel ropotati pri 100. Zdej mamo novejšega trafica, kjer je že 2.0 dizl motor, pa ketna pri vžigu ropota že pri 65.000km. Aja, servisi so delani na 15-20.000km, in ne na 40k kot piše v servisni. Prvi servis je bil opravljen pri 5000 kilometrih. Sicer pa ok, to je renault, niti nebom napisal kaj si mislim o tej firmi, ker bo marsikdo tu gor prizadet.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2192
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a limas Pe jul 28, 2023 11:04 am

Moraš vedet, da se službeni kombiji brutalno zlorabljajo.
Renaultov 2.0 dCi na Lagunah nima nobenih težav z verigo. Zadeva je trajna.
Ptav tako nimajo težav z verigo Toyotini VVTi in valvematic in Hondini vtec bencinski motorji. Trajajo večno, pod pogojem rednega servisiranja in primerne uporabe.
Ne priporočam nakupa vozil koncerna Stellantis. So pravi mojstri šparanja.
 
Kristjan123
Uporabnik
 
Prispevkov: 830
Pridružen: So jul 01, 2017 8:31 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Kristjan123 Pe jul 28, 2023 1:16 pm

AssKicker je napisal/-a:
D12J12 je napisal/-a:A ni čudno, da je veriga problem, čim se začneš odaljevati od vzhoda? Toyota, mazda, honda, kia/hyundai, subaru, suzuki itd še zdaleč nimajo takšnih problemov kot ostali... očitno tam samuraji kujejo verige na način kot so kovali katane :lol:


No ja, tudi Japonci in Korejci imajo probleme. Recimo Honda accord 2.2 dizel, hyundai, Kia 1.4 bencinarji majo tudi probleme.. nikjer več ni večna veriga, teli časi so mimo.


Če bi držal v rokah recimo verigo lade iz 90-ih dvovrstna -masivna ki je imela mimogrede motor liter in pol prostornine ter celih 75 konjskih moči ter primerjal z današnjimi verigami spominja na verigo na otroškem kolesu sam da je tista močnejša :lol: bi ti bilo takoj jasno zakaj je je bilo tisto "večno". Današnja veriga reklamirana ob prodaji novega avtomobila kot "večna" pa si srečen če traje enako kot "zamenljivi" zobati jermen... "večni" jermen u olju, pa te nagradi z odpadanjem koščkov in zamašitvijo sita ter kanalov in ribatom.Tega bi pa morali ponujat z doplačilom za mazohiste normalnim pa prepovedat nakup :lol:
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1778
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a void So jul 29, 2023 9:54 pm

AssKicker je napisal/-a:Sej v večini primerov že pri okoli 100 začne ropotati. Službeni trafici so vsi začel ropotati pri 100. Zdej mamo novejšega trafica, kjer je že 2.0 dizl motor, pa ketna pri vžigu ropota že pri 65.000km. Aja, servisi so delani na 15-20.000km, in ne na 40k kot piše v servisni. Prvi servis je bil opravljen pri 5000 kilometrih. Sicer pa ok, to je renault, niti nebom napisal kaj si mislim o tej firmi, ker bo marsikdo tu gor prizadet.


Da ni mogoče to ropotanje od česa drugega? Ketne se menjajo, ampak definitivno so pri renoju trajnejše kot 60k. Ketna pri renoju zdrži ponavadi tolk kot jermen. Vsi renoji imajo ketno, razn 1.5 dcija in če bi bi imeli tako grozne ketne bi vsi znali in vsi bi to trobili.
No sej zobati jermeni tudi znajo počit brez opozorila pri zelo nizkih kilometrih, ketna ne poči, ampak prej preskoči kak zob in avto čudno dela in meče napake vn. Kar je zame dost boljše, kot havarija v obliki povitih ventilov.
 
AssKicker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 568
Pridružen: Po jan 20, 2014 6:08 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a AssKicker Ne jul 30, 2023 9:45 am

Meni se zdi tipičen zvok ketne. Ko motor prižgeš, za sekundo oziroma dve “zašumi”, pa kot da bi se malenkost kregal. Sliši se vedno slabše. Start stop se vedno ugaša, pa s tem kombijem se lepo dela. Ko smo kupili novega, sem jest osebno naredil prvih 1000km, ki so bili narejeni v eco programu, brez tiščanja.
 
2CV_1976
Novinec
 
Prispevkov: 130
Pridružen: Pe jan 05, 2018 10:45 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a 2CV_1976 Če avg 03, 2023 8:01 am

ni tako hudo s temi PSA 1,2 turbo, kot nekateri tu gor pišete. Pri 50.000km dajte jermen zamenjat (dayco) in je spet vsaj 70.000 km mir. Olje je treba menjavati bolj pogosto tam na 15.000 km ali 1 leto. Drugo leto dobi ta motor verigo.

Avto je šparavček, zelo solidno potegne, je prožen - mami pije na C4 110KM l. 2017 malo nad 6 l kratke relacije, na dolge še kakšen deci manj. Vpoklici so, tisti, ki so vozili na pooblaščeni servis jim menjajo po meritvah jermen brezplačno. Je pa treba ob vsakem servisu biti na jermen pozoren in ga spremljati, da ne začnejo odpadajo deli jermena in začnejo mašiti oljne kanale. V primeru stojeloma - nov motor stane 1800€.
 
boštjan_01
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 715
Pridružen: To avg 31, 2021 7:20 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a boštjan_01 Če avg 03, 2023 9:23 am

Če pri vsakem motorju delaš servise za približno polovico prej od predpisanih, ti garantiram da ni motorja na svetu, ki bi se ga bilo potrebno bati.
 
Kristjan123
Uporabnik
 
Prispevkov: 830
Pridružen: So jul 01, 2017 8:31 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Kristjan123 Če avg 03, 2023 9:42 am

Če motorja sploh ne prižigaš ti 100% zagotavljam, da ne bo nobenih težav... Motor naj bi z predpisanim servisiranjem (olje, velik servis) deloval brez menjave vsaj enih 300k km za moje dojemanje OK motorja. Vse ostalo je konstrukcijski zajeb nameren ali slučajen? To je že druga debata...
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4345
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Firediver Če avg 03, 2023 9:49 am

Kdor noče imeti problemov za avtom, naj ga niti ne kupi. Problem rešen.

Kdor še vedno živi v preteklosti glede zanesljivosti avtomobilov mu priporočam, naj kar tam ostane.

Prej ko se sprijazniš s tem zadnjim stanjem tehnike, manj boš trpel.

Opažam pa, da je veliko mazohistov glede tega.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov