D12J12 je napisal/-a:Takoj mi je padlo na pamet, da so viskoznost olja spreminjali samo zato, da v primeru razpadanja jermena le to še nekako kroži po mašini... Viskoznost sama ne vpliva oz. ne reagira na jermen, je bolj za lajšanje posledic. Res ne obstaja jermen drugega proizvajalca kateri nebi razpadal?
D12J12 je napisal/-a:A ni čudno, da je veriga problem, čim se začneš odaljevati od vzhoda? Toyota, mazda, honda, kia/hyundai, subaru, suzuki itd še zdaleč nimajo takšnih problemov kot ostali... očitno tam samuraji kujejo verige na način kot so kovali katane
AssKicker je napisal/-a:No ja, tudi Japonci in Korejci imajo probleme. Recimo Honda accord 2.2 dizel, hyundai, Kia 1.4 bencinarji majo tudi probleme.. nikjer več ni večna veriga, teli časi so mimo.
Matko37 je napisal/-a:Kontinental “se hvali”, da je izdelal jermen za te motorje, ki vzdrži takšno okolje. Ne poznam pa nikogar, ki ga je vgradil, pa mislim da ni tako dolgo na tržišču, da bi se dejansko lahko pokazalo, če vzdrži.
xxl je napisal/-a:Skratka, kdo še ni kupil avta s tem motorjem, je najboljše, da išče kaj drugega, vsaj jaz bi tako naredil. Znanec je svoj 2008 prodal zaradi teh težav, že pri 40 000 km. 208 je med najbolj prodajanimi v EU, motor kar naprej vgrajujejo v nove in nove modele, ne razumem tega početja.
void je napisal/-a:Mislim da ma reno še najmanj problemov z verigami. Vsi motorji razn 1.5 dci imajo verige, več ali manj ni nekih serijskih problemov. Je pa dobro jo zamenjat preventivno med 150 in 200k km. Sej ni pretirano dražje od jermena.
AssKicker je napisal/-a:D12J12 je napisal/-a:A ni čudno, da je veriga problem, čim se začneš odaljevati od vzhoda? Toyota, mazda, honda, kia/hyundai, subaru, suzuki itd še zdaleč nimajo takšnih problemov kot ostali... očitno tam samuraji kujejo verige na način kot so kovali katane
No ja, tudi Japonci in Korejci imajo probleme. Recimo Honda accord 2.2 dizel, hyundai, Kia 1.4 bencinarji majo tudi probleme.. nikjer več ni večna veriga, teli časi so mimo.
AssKicker je napisal/-a:Sej v večini primerov že pri okoli 100 začne ropotati. Službeni trafici so vsi začel ropotati pri 100. Zdej mamo novejšega trafica, kjer je že 2.0 dizl motor, pa ketna pri vžigu ropota že pri 65.000km. Aja, servisi so delani na 15-20.000km, in ne na 40k kot piše v servisni. Prvi servis je bil opravljen pri 5000 kilometrih. Sicer pa ok, to je renault, niti nebom napisal kaj si mislim o tej firmi, ker bo marsikdo tu gor prizadet.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov