Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Piđi3008
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Pe jan 05, 2024 11:52 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Piđi3008 Ne jan 07, 2024 9:12 pm

edit mod
Zakaj citiranje? Predhodni post se NE citira! :roll:


Res ja, sam sem istega mnenja, dizli so mal boljši no zdaj za novejse nvm točno, res pa je da so avti lepe oblike in kr prodajni... Pol ko se pojavijo problemi pol folk vidi kaj je kupo...
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 599
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a pleomax Po jan 08, 2024 6:22 pm

Jaz imam 2015 letnik. Do leta 2022 so se s tem avtom delale večinoma kratke razdalje (slabih 60.000km). Po 2km samo zjutraj. Od takrat naprej se je pa naredilo že skoraj 100.000km (drug teden bo ta številka). 1.jermen je bil menjan na 78.000km in je bil napokan. Je pa šlo za tisto 1. in najbolj zgrešeno verzijo jermema. Sedaj se je s tem novim jermenom naredilo dobrih 20.000km in upam da bo tako deloval še naprej. Olja do zdaj ni spil nič med servisi. Je pa zanimivo, da družinski vw caddy 1.9 tdi pa je spil skoraj vso olje po 8 ali 9000km. To opažam tudi sedaj, ko je avto prišel preko 130.000km.
Kako bi se pa obneslo, če bi dal na čisčenje te injektorje? Zelo rad bi čez kakšno leto kupil novo 308 avtomatik, mehki hibrid, ki ima verigo namesto jermena v olju in baje ima ta novi motor, nisem ziher ali 40 ali 60% drugačno sestavo kot sedanji 1.2. Je pa že na avto net tudi v Sloveniji na 3008 in 5008. Me zanima kako se bo obnesel in kakšna bo poraba, ker zanimivo, ima identično porabo po wltp kot 1.5 dizel. In to ne mislim kombinirano, ampak mislim, da tudi na avtocesti kao enako žreta, kar mi ne gre skupaj. Delam veliko km na leto, ampak nekako dizla vseeno ne želim.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6396
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a IcEm4n Po jan 08, 2024 10:23 pm

Tu se omenja jermen in ne veriga pri mild hybridu:
https://www.citroen.si/svet-citroena/no ... ibrid.html
Slika
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Matko37 To jan 09, 2024 8:17 am

pleomax je napisal/-a:Jaz imam 2015 letnik. Do leta 2022 so se s tem avtom delale večinoma kratke razdalje (slabih 60.000km). Po 2km samo zjutraj. Od takrat naprej se je pa naredilo že skoraj 100.000km (drug teden bo ta številka).


A to pomeni, da ima avto sedaj 160.000 km?
 
RUNAČ
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če jul 09, 2020 4:18 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a RUNAČ To jan 09, 2024 10:01 am

IcEm4n je napisal/-a:Tu se omenja jermen in ne veriga pri mild hybridu:
https://www.citroen.si/svet-citroena/no ... ibrid.html


Že na več različnih straneh sem bral, da se verziji z jermenom in verigo najlažje razlikuje prav v moči motorjev - 130 KM vs 136 KM. Še v Oplovem salonu so mi zatrdili isto.

Sem pa našel tudi tole na spodnji povezavi in tule lepo piše, da ima ta verzija v točno tem avtu verigo namesto jermena. Očitno je pri Citroenu Slo ne preverjajo objavljenega gradiva pred objavo.

https://www.google.si/amp/s/en.passionn ... brid-offer
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."

Karl Heinrich Waggerl
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1778
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a void To jan 09, 2024 1:38 pm

Novi motor ima verigo, ampak ima CVT menjalnik. Tako da ne hvala zame. Bi rajši vzeu jermen in EAT 8.
 
RUNAČ
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če jul 09, 2020 4:18 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a RUNAČ To jan 09, 2024 2:24 pm

Pa si vseeno precenil, da je 1.5 diesel boljša izbira kot pa 1.2 Puretech z "namočenim" jermenom, ane :D
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."

Karl Heinrich Waggerl
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1778
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a void To jan 09, 2024 3:32 pm

Jup. Pa več ali manj se vozim relacije, tako da bo dizel dolgoročno boljša izbira.
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 599
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a pleomax To jan 09, 2024 4:32 pm

Vidim, da sem napačno se izrazil. Avto ima sedaj 100.000. Sedaj je veliko na avtocesti.
Menjalnik na novem 1.2 pa ni cvt ampak dvosklopčni.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1778
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a void To jan 09, 2024 5:14 pm

Ma to je nek čudni stil menjalnika od firme, ki ni pretirano znana po automatskih menjalnikih. Tako da jaz se ne bi s tem igrau. Nism se dost poglabljau v to, ampak to je menjalnik ki uporablja elektro motorje, namesto magnetnih ventilov in hidravlike za krmiljenje menjalnika. Nekj v tem smislu. Zgleda da je res dvosklopčni ja, se posipam s pepelom.

Aisin AWF8F35 oz. po PSAjevo EAT8. In kdo vse uporablja ta menjalnik:
https://en.wikipedia.org/wiki/AWF8F35
 
RUNAČ
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če jul 09, 2020 4:18 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a RUNAČ To jan 09, 2024 5:21 pm

void je napisal/-a:Jup. Pa več ali manj se vozim relacije, tako da bo dizel dolgoročno boljša izbira.


Glede na napisano s tvoje strani pred časom glede 1.2 Puretech bi rekel, da si se dejansko konkretno poglobil v zadevo. Če se spomnim si kot prvo celo bil samo zadržano skeptičen do tega motorja, potem pa ugotovil, da se raje ne boš igral s tem. Konec koncev ne greš po štruco kruha, ane :)

Bi rekel, da je tale tvoja raziskava takrat recimo meni osebno dala samo še potrdilo, da vsakemu lahko samo odsvetujem nakup avta s tem motorjem.
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."

Karl Heinrich Waggerl
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1778
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a void To jan 09, 2024 6:37 pm

Pa ubistvu razlika med 1.2 in 1.5 v ceni je minimalna, cca 600e. Tako da če so le koliko toliko relacijske vožnje, je verjetno bolje vzet pač 1.5.
Če bi delal kratke relacije po par km, bi vzel pač bencinarja. Vsekakor je pa dizel bolj trotl-zihr v tem primeru.
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Matko37 To jan 09, 2024 6:42 pm

edit mod
Zakaj citiranje? Predhodni post se NE citira! :roll:


A 1.5 dizli imajo že rešeno težavo z Adblue in verigo, ki uniči motor, če se strga? Zadnjič sem videl enega na servisu s strgano verigo in je rekel serviser, da je težava pogosta že pri 60000km.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1778
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a void To jan 09, 2024 6:54 pm

Veriga je definitivno modificirana že neki časa, za posodo adblue pa ne vem po resnici povedano. Verjetno se je nekj nardilo glede tega.3

https://www.aircrossforums.co.uk/viewtopic.php?t=645 tukaj je par informacij glede tega.
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 599
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a pleomax Sr jan 10, 2024 9:38 pm

Ker sem se zdaj napsihiral glede svojega 1.2 motorja :lol: me zanima, bi bilo pametno v tank dat kak aditiv kao za čiščenje injektorjev ali to ne deluje nič? Ne bi rad, da bi začel olje žret zaradi nabiranja ogljika. Ne bi pa rad, da bi z aditivom jermen uničil, čeprav voham ne, da bi se bencin mešal z oljem. Aditiv pa se itak doda v tank. Bi pa rad avto še imel en čas, da mi še naprej služi kot do sedaj.
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Matko37 Če jan 11, 2024 9:15 am

edit mod
Zakaj citiranje? Predhodni post se NE citira! :roll:


Kot član kluba Peugeot sem enkrat dobil na mail nek kuponček za popust pri aditivih za bencinske in dizelske motorje. Torej nekaj obstaja, kako pa to deluje pa nimam pojma - nisem kupil.

Sem pa tudi jaz napsihiran glede tega motorja, čeprav je do sedaj vse OK, tudi jermen izgleda v redu (zgoraj in spodaj - ga večkrat pogledam s kamero).

Trenutno se ukvarjam s tem, ali podajšati jamstvo še za 3 leta/120.000 km, plačati cca.1200€ in voziti na oderuško drage pooblaščence (350 - 400 € v povprečju na servis, da ne govorim o ceni menjave pri 90.000, ko se menja jermen) in tri leta mirno spati, ali pa prekopiti na nepooblaščenca in prevzeti malo rizika, če gre kaj narobe.

Tri mesece se imam še čas odločiti, takrat bo avto star 2 leti in bo imel okrog 45.000km.
 
dejanb75
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po sep 17, 2018 3:18 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a dejanb75 Če jan 11, 2024 9:50 am

pleomax je napisal/-a:Ker sem se zdaj napsihiral glede svojega 1.2 motorja :lol: me zanima, bi bilo pametno v tank dat kak aditiv kao za čiščenje injektorjev ali to ne deluje nič? Ne bi rad, da bi začel olje žret zaradi nabiranja ogljika. Ne bi pa rad, da bi z aditivom jermen uničil, čeprav voham ne, da bi se bencin mešal z oljem. Aditiv pa se itak doda v tank. Bi pa rad avto še imel en čas, da mi še naprej služi kot do sedaj.


Aditiv za čiščenje injektorjev čisti injektorje in ne čisti obloge ogljika ki se nabirajo na sesalnem ventilu in kanalu. Te se nabirajo zaradi oljnih hlapov ki so speljani v sesalni kanal. Nekoč teh problemov ni bilo ker so bili injektorji speljani v sesalni kanal in so ta ogljik sproti čistili. Sedaj je direkten vbrizg kot pri dizlu. Ogljik se morda nabira na batnih obročkih in ti potem začne žret olje. To bi se morda rešilo z aditivi za olje kateri izpirajo usedline tam kjer je prisotno olje v motorju. Vendar če so tako močni da čistijo usedline si lahko predstavljaš kaj bi nadredilo z jermenom ki je potopljen v olje.
Edino kar lahko narediš je krajšanje intervalov menjave olja in uporabo točno predpisanega olja. Ter vedno dobro ogreti motor pred obremenitvijo.
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Matko37 Če jan 11, 2024 10:27 am

dejanb75 je napisal/-a:Edino kar lahko narediš je krajšanje intervalov menjave olja in uporabo točno predpisanega olja. Ter vedno dobro ogreti motor pred obremenitvijo.

Interval se da skrajšati, servise delam tam nekje na 12 do 13.000 (imam dve menjavi na leto), takrat je vizualno olje že takšne barve, da zagotovo ni blagodejno za motor.

Ogreti pa je avto včasih težko pred obremenitvijo. Sam imam 200 metrov od doma precejšen hrib. V tretji ga ne morem odpeljati, ker je premalo dolga steza za zalet, da ga našaltam do tretje in še radar bi prevozil (ker je montiran na vrhu), zato se peljem v drugi okrog 40km/h (cca. 2800 obratov/min), da ne oviram preveč prometa za seboj. Če se to smatra kot preobremenitev hladnega motorja (čeprav zelo rahlo pospešujem), potem uničujem motor. Nato sem zelo kmalu na AC, temperature vode običajno doseže med 50 in 60 stopinj in sem že na AC. Brez sunkovitega pospeševanja pospešim na 120km/h in traja še kakšna 2 km, da doseže voda 90 stopinj in še kakšne 4 km dodatno, da olje doseže normalno temperaturo.

Je to uničevanje motorja? Kako bi šele to bilo pri dizlu, ki potrebuje mnogo mnogo dlje, da se ogreje, ali dizli bolje prenašajo takšne obremenitve?
 
dejanb75
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po sep 17, 2018 3:18 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a dejanb75 Če jan 11, 2024 10:55 am

Ko vžgeš motor počakaj par sekund da olje zaokroži po motorju. To je toliko bolj pomembno če je turbo, ker je turbina najbolj oddaljena točka, ki jo olje doseže. Jaz pri dizlu počakam ca 20 sekund preden speljem. Potem se vozim normalno po omejitvah, pri dizlu do 2000 vrtljajev. Ko je pa avto dobro ogret ga tudi obremenim - to pomeni tiščanje brzin do visokoh vrtljajev, ker vozit pod 2000 vrt. ne koristi motorju. To govorim za dizla. Turbo benzinca nimam tako da ne vem kako je z vrtljaji pri njem. Verjetno kar je pri dizlu 2000 je pri TB 2500 do 3000.
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Matko37 Če jan 11, 2024 11:53 am

edit mod
Zakaj citiranje? Predhodni post se NE citira! :roll:


Tega se vedno držim, avto prižgem, nato kar pod štandgasom zlezem iz dvorišča (brez dodajanja gasa, ker ni potrebe). To je cca 30 sekund, v tem času olje zaokroži zagotovo (v navodilih piše 7 sekund), razen, če je več kot minus 20, potem rabi več.

Nato vedno zelo blago pospešujem, tudi ko grem v hrib, ne pritisnem, laično menim, da se turbina pri takšni vožnji ne vrti kaj veliko, če se sploh zavrti.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov