Matko37 je napisal/-a:Jaz bi povečal karter na kakšnih 5,5 litra, več olja se počasneje razredči, pa absolutno povečal sito (ne luknjic, ampak premer sita, da dobiš večjo površino, se počasneje zabije).
Izboljsan senzor tlaka, ki bi zaznal kaj drugega kot le, da je ali ni tlaka. Recimo, če tlak pade za 25%.
Vodno črpalko bi dal električno, motor bi se bistveno hitreje segrel, če voda neprestano ne kroži (to ima toyota, motor na delovni temperaturi po enem km pozimi). Tako bi bilo manj pronicanja bencina mimo batnih obročkov.
Prostora za izboljšave je veliko, vse to pa stane, pa vsaka malenkost lahko vpliva na izpuste in je motor hitro neustrezen.
Glede karterja mi res ni jasno kaj so mislili s tem 3.5L olja v 1.2 130hp varianti. Jaz mislim da ne obstaja niti en drug motor, ki bi imel tolk malo olja v podobni konfiguraciji. Za primerjavo evo, 1.3 tce ima 5.5L olja, 1.0 tce 90hp v cliotu ima 5L olja. Zakaj so oni mislili da je to super ideja da dajo notr 3.5L karter, je meni neverjetno. Pač okej redni servis je cenejši, ampak na dolgi rok je 10x dražje