Evo moje teorije - ta mokri jermen je Dayco izmišljotina t.i. BIO po njihovo. Dayco predstavi možnost zmanjšanja izpustov PSAju s to novotarijo.
Seveda PSA vidi efekt zmanjšanega trenja in zagrabi, tudi notranji test mogoče pokažejo da se stvar obnese (ker pač Dayco dostavi jermene, ki so recimo popolnoma drugačni potem v serijski proizvodnji), ali pa so bili PSA testi totalno neadekvatni v laboratorijih. Dvomim da bi oni hoteli tako pizdarijo si nardit namenoma
No in motor gre v proizvodnjo, dva leta ni panike, potem se začne sranje, dayco naredi verzijo 2, malo boljše, pa verzijo 3, malo boljše, pa verzijo 4 itd itd. Za vsako modifikacijo pa dobavitelj garantira da zdej je pa res rešen problem. Napaka PSAaja je samo v temu da niso šli na modifikacijo motorja prej, npr na suh jermen klasika, ampak v teh časih ko še noben ne ve ali se splača oz. ne splača vlagat v ICE, je vsak strošek preveč. Sej vemo kako to funckionira.
Sej ni blo kaj dost drgač z 1.2 tsi in 1.4 tsi. Ketne so ble katastrofa, trajalo je ene 5 let da so prešaltali na običn jermen. Pač modifikacija ni majhna, čisto vsak del motorja je drugačen, blok, glava, spodnji del motorja. Ma ni da ni. Kot sm reku, edina napaka PSAja je da niso šli v to prej, skoraj sigurno izključno zato, ker so verjeli da Dayco lahko odpravi ta problem, kot so verjetno tudi garantirali. No kolikor jaz zdej imam info, je zadnja verzija conti, in ne dayco več. Ford ima mokri Conti in ima manj problemov baje.