Za prvega avta sem imel golfa enko dizel,darilo od sedaj pokojnega dedka(naj počiva v miru) prodal pri 430.000km jaz naredil 100.000,pol pa sem 3x kupil in prodal golf 2 1.6d,bogsive kolk km je vsak imel,vmes ziher stevci parkrat rihtani,uradno 250-300.000km,zadnjega ku sem ga mel prodal z 450.000km,z njim naredo 200.000km brez nobenega posega na avtu razen redni servisi(pod redni servis samo olje in filter na vsakih 10.000km nič drugega,le enkrat zamenjan samo zobati jermen,šponar in vodna so zdržali 200.000km) enkrat zamenjal termostat in zadnjih amortizerjev,ne mores verjet kaj je vse tale avto zdržal,dostikrat je bil naložen po 800-900 kil pa še prikolico je vlekel z 1000-1500kg tovora.Edina hiba golfov 1,2,3-pločevina,vsakič ko sem golfa prodal izključno zarad rje,pač leta naredijo svoje.Če bi golf2 imel pocinkan pleh ga lahko maš za celo življenje nikoli te ne bo pustil na cesti.Takega avta ne bodo več naredil.Pol sem imel audi 80 1.9tdi kupil z 250.000(pod vprašanjem) prodal bolgarom z 350.000 vmes nobenega posega le enkrat menjan zobati jermen,pol kupu golfa 3 1.9d od 1vega lastnika z 180k,prodal z 270k vmes zamenjan zobati,1 ležaj,2 sprednja amortizerja in stikalo za luči,ostalo bp. Zdele mam audi a4 1.9tdi 90km l.96,masina popolnoma enaka k audi 80 le katalizatorja ma zraven,kupil sem ga lani od 1vega lastnika z 290.000km z poskodovanim desnim blatnikom in desna sprednja vrata,zamenjal obe z rabljenimi v originalni barvi tak da se nič ne pozna. Avto je kot nov,na motorju je vse originalno gor,mogu sem zamenjat le enega drocnika ker se ga je obcasno mal slisalo,zaenkrat z njim naredo le 28.000km(ne furam se vec tolk na terenu kot vcasih),upam da se bo dolg sluzil,sploh pa ker ma pocinkano plocevino in rje nikjer za videt,ne mores verjet. Starejši vagovci do l.2000 so daleč najbolj kakovostni,robustni,vzdržljivi,neuničljivi avti in najbolj poceni za vzdrževanje.Pa še niso zbirčni glede goriva,grejo na vse kar naliješ v kesl.
VW dizel power 4 ever.