Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mirco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr maj 21, 2003 11:42 am

Mondeo diesel, elektromagnetni vantil na pumpi

Napisal/-a mirco Sr okt 08, 2008 6:25 am

Zvečer mi crkne avto, ker ne dobi nafte v pumpo. predvidevan, da je ta ventil. Zanima me, če lahko to sam zamenjam, al je treba kaj prek račumalnika? Gor so tri žičke, lahko kaj zjebem?

Pred enim mesecem sem imel avto na popravilu oz sam zalaufat ga je mogu Krevs pri Novem mestu. Na računu ni sicer nič napisal, sam ogromno ur. Mi je pa rekel po telefonu, da ga ta veentil neki zeza. Seveda sem njega klical za reklamacijo, sam mi bo siguren okol prinesel, ker ker pumpo mi je že ukradu, se pravi mi je drugo dal nazaj. Se da kako to dokazat, da ni moja, ker je 97 letnik, moj avto je bil pa 98.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Sr okt 08, 2008 10:04 am

Kako pa veš da ni taprava bosch zdaj notr :D
Poglej kaj ti piše na oknih. Lahka da je tvoj avto v prometni 98 u bistvu pa je izdelan l97. Al pa poglej pepelnik. Ta je najbolj merodavn seveda če ni bil zamenjan.
Ford in dizel enostavno ne gresta skupaj. Zrihtaj in čimprej prodaj pa si nabavi kakšnga avta z VW dizel mašino notr. Prijatu je imel escorta 1.8d l 98, poleti vse ok,k pride zima nikakor ne vžge. Naredu obnovo črpalke,potem je naredu malo generalko motorja in spet nič. Na koncu obupal in prodal pa si je kupu seat inco 1.9d mašina VW notr. In od takrat se zadovoljn smehlja že 2 leti.
Tale ventil je pa navadni elektromagnet in se da preprosto zamenjat. Odklopiš baterijo zamenjaš ,priklopiš baterijo nazaj in fertik. Seveda če je ventil vzrok za okvaro.
Lahka da je pumpa izdihnila. Ford pač. Ford bencinar-svaka čast,dizel-ne hvala.
Nisem še vidu zadovoljnega lastnika forda z dizel mašino. Vsi samo jamrajo.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr okt 08, 2008 4:24 pm

valvoline je napisal/-a:Kako pa veš da ni taprava bosch zdaj notr :D
Poglej kaj ti piše na oknih. Lahka da je tvoj avto v prometni 98 u bistvu pa je izdelan l97. Al pa poglej pepelnik. Ta je najbolj merodavn seveda če ni bil zamenjan.
Ford in dizel enostavno ne gresta skupaj. Zrihtaj in čimprej prodaj pa si nabavi kakšnga avta z VW dizel mašino notr. Prijatu je imel escorta 1.8d l 98, poleti vse ok,k pride zima nikakor ne vžge. Naredu obnovo črpalke,potem je naredu malo generalko motorja in spet nič. Na koncu obupal in prodal pa si je kupu seat inco 1.9d mašina VW notr. In od takrat se zadovoljn smehlja že 2 leti.
Tale ventil je pa navadni elektromagnet in se da preprosto zamenjat. Odklopiš baterijo zamenjaš ,priklopiš baterijo nazaj in fertik. Seveda če je ventil vzrok za okvaro.
Lahka da je pumpa izdihnila. Ford pač. Ford bencinar-svaka čast,dizel-ne hvala.
Nisem še vidu zadovoljnega lastnika forda z dizel mašino. Vsi samo jamrajo.


Off:
O lej...mnenje strokovnjaka...NOT.

1. Tvoj prijatu je b****r...zamenju bi akumulator pa porihtu zaganjač ter eventuelno bi zamenju grelne svečke in bi avto palu ko bencinar.
2. eden zadovoljni lastnik forda dizla sem jest, drugi je moj prijatelj, tretji je njegov foter..in kot zagreti diesel-fan poznam velikio fordašev,ki imajo dizle in so več ali manj nihče ne jamra....itd....tak da ne stresaj neumnosti o stvareh, o katerih nimaš pojma.
3. Fordovi dizli so eni boljših dizlov...res da niso nepokvarljivi...vendar se marikateri "drugi" dizel skrije.

On-topic:
Tisti ventil,ki ima gor tri žičke ne more preprečit vžiga avta. Elektrmagnetni ventil na lucas-ovi pumpi (kot jo imaš ti) in samo eno žico. Ga pa nikakor ne moreš sfalit. Pumpo poglej iz zgornje strani, pa ga boš našel.

Letnica na ohišju pumpe ni merodajna. Imel sem escorta 1.8D l.94, na pumpi je pa bila letnica 93, tako kot še na par drugih delov. Pač so bili deli narejeni malce prej in na zalogo.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
mirco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr maj 21, 2003 11:42 am

Napisal/-a mirco Sr okt 08, 2008 8:40 pm

TrijoAdijo, sem upal na tebe :D . Ta ventil ima 3 kabeljčke. Je tut njegova vloga, da je zaščiten avto proti kraji. Koda.
No vglavnem, Lucas pumpa je naredila ta svoje :cry: . Komaj kaj pride nafte do šob.
Ko bi le vedel koliko km ima motor za sabo, ker je števc bil prevrten nazaj. No v novi školki je služil motor le en mesec. Kaj je delal Krevs na njem nimam pojma. Je pa pošteno računal. Avto mi namreč ni vžgal po menjavi motorja.
Moje toplo priporočilo. SAM BEJŽTE OD KREVSA.
Bom poročal, prevsem ceno.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr okt 08, 2008 9:31 pm

Sam predlog.....daj pumpo obnovit in boš mel mir. Cena pa po moje tud ne bi smela bit pretirana....jaz sem za mojga pred leti dal 42 jurjo.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr okt 08, 2008 9:56 pm

To pa zanimivo....Kulk sem bil do zdej na tekočem, je bil kodni vžig povezan iz ECU-ja na elektromagnetni ventil na pumpi in le-ta je imel eno žico.Če ecu ni prebral kode iz ključa,ni dal štroma na ventil,kar je imelo za posledico zaprt ventil in preprečen dovod goriva.

Če si ziher da je pumpa hin, jo pol dej obnovit.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
mirco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr maj 21, 2003 11:42 am

Napisal/-a mirco Če okt 09, 2008 6:12 am

Ko bo vse to konec, bom poslikal. mogoče so starejši imeli eno žičko. V vednost ta el. ventil stane 380€ :o . Kolk bo pumpa, bomo pa še vidli.
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Če okt 09, 2008 7:45 am

To je 1.8TD?
Mel je od punce brat enake težave. Je dal obnovit pumpo. Dal celo premoženje.

Čez en mesec so bli spet problemi z avtomobilom (vztrajnik če se ne motim).

V enem letu je dal na avto toliko kot je vreden. (cene imajo tile 1.8TD itak smešne, le zakaj?)

Sedaj ma laguno 2.2DTI, pa ni nič boljša :D
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Če okt 09, 2008 7:53 am

mirco je napisal/-a:TrijoAdijo, sem upal na tebe :D . Ta ventil ima 3 kabeljčke. Je tut njegova vloga, da je zaščiten avto proti kraji. Koda.
No vglavnem, Lucas pumpa je naredila ta svoje :cry: . Komaj kaj pride nafte do šob.
Ko bi le vedel koliko km ima motor za sabo, ker je števc bil prevrten nazaj. No v novi školki je služil motor le en mesec. Kaj je delal Krevs na njem nimam pojma. Je pa pošteno računal. Avto mi namreč ni vžgal po menjavi motorja.
Moje toplo priporočilo. SAM BEJŽTE OD KREVSA.
Bom poročal, prevsem ceno.

Dam ti eno bocshovko za golfa 2 1.6d :D
Če je lahka spraviš gor. Eni pravijo da se da predelat če je navadn dizel.
Pumpa ima čez 300.000km ampak pozimi avto vžigal k raketa pr 300.000km
Zato pravim ni boljšga dizla k VW.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Če okt 09, 2008 8:10 am

lisko je napisal/-a:Sam predlog.....daj pumpo obnovit in boš mel mir. Cena pa po moje tud ne bi smela bit pretirana....jaz sem za mojga pred leti dal 42 jurjo.....

Brezveze.....
K pride zima in -20> spet ne bo vžigal. Tako k sem reku tile fordi 1.8d in 1.8td so navadn drek od motorja. Tiste novejše l2002> tdci so mogoče kolk tolk porihtal. Zato pa starejši fordi z omenjene motorje imajo ceno 3x nižjo k VW primerljivega letnika. Pa sploh prodat ga ne moreš,le južnjaki kupijo za rezervne dele.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Če okt 09, 2008 8:16 am

TrijoAdijo je napisal/-a:
valvoline je napisal/-a:Kako pa veš da ni taprava bosch zdaj notr :D
Poglej kaj ti piše na oknih. Lahka da je tvoj avto v prometni 98 u bistvu pa je izdelan l97. Al pa poglej pepelnik. Ta je najbolj merodavn seveda če ni bil zamenjan.
Ford in dizel enostavno ne gresta skupaj. Zrihtaj in čimprej prodaj pa si nabavi kakšnga avta z VW dizel mašino notr. Prijatu je imel escorta 1.8d l 98, poleti vse ok,k pride zima nikakor ne vžge. Naredu obnovo črpalke,potem je naredu malo generalko motorja in spet nič. Na koncu obupal in prodal pa si je kupu seat inco 1.9d mašina VW notr. In od takrat se zadovoljn smehlja že 2 leti.
Tale ventil je pa navadni elektromagnet in se da preprosto zamenjat. Odklopiš baterijo zamenjaš ,priklopiš baterijo nazaj in fertik. Seveda če je ventil vzrok za okvaro.
Lahka da je pumpa izdihnila. Ford pač. Ford bencinar-svaka čast,dizel-ne hvala.
Nisem še vidu zadovoljnega lastnika forda z dizel mašino. Vsi samo jamrajo.


Off:
O lej...mnenje strokovnjaka...NOT.

1. Tvoj prijatu je b****r...zamenju bi akumulator pa porihtu zaganjač ter eventuelno bi zamenju grelne svečke in bi avto palu ko bencinar.



LP!

:roll: :bonk :bonk :bonk :bonk :bonk
:EE
Majster se pa ni spomnu da bi svečke in zaganjač pregledal......... Pa je prjatu kar tako šel generalko delat......Seveda je najprej svečke in štarter pogledal in je vse blo ok...... Akumulator pa bil 97A notr če se ne motim star 1 leto...... Z tem lahka tovornjaka zakurblaš....... :D Forda pa ne.....
Zadnjič spremenil valvoline, dne Če okt 09, 2008 11:55 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
mirco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr maj 21, 2003 11:42 am

Napisal/-a mirco Če okt 09, 2008 9:54 am

Uf zanimive informacije :D . Pa da rečem jaz eno :lol: . Avto, ko sem kupil, sem posebej naroču lastniku, da je avto mrzu. Avto lepo palil. Nikol nisem imel problemov s užiganjem. Zima, poletje, mrzel, vroč,.. palil ko treba. Do sedaj. Edino slabo latnost ima, da je pa res smešno švohen ta avto. Mislim vsi. Ko maš pa klimo pržano pa sploh. Pa tut ostalo recimo, olje sem na 30000 dolil švoh pol litra. Servis delam na 10000. Meni je to malo. Poraba 6.5, pa nisem lenivc. Kar maš to moraš terat po pameti :lol: . Nikoli pa ne teščim mrzlega. Zjutraj naredim slabe 10 km, da se pol peljem kot je treba. Drugač obratomer do 1800, potem 4000. Stroj more delat :D . Mah sej sem zadovoljen z avtom, sam takle problem stane.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če okt 09, 2008 2:06 pm

valvoline je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:
valvoline je napisal/-a:Kako pa veš da ni taprava bosch zdaj notr :D
Poglej kaj ti piše na oknih. Lahka da je tvoj avto v prometni 98 u bistvu pa je izdelan l97. Al pa poglej pepelnik. Ta je najbolj merodavn seveda če ni bil zamenjan.
Ford in dizel enostavno ne gresta skupaj. Zrihtaj in čimprej prodaj pa si nabavi kakšnga avta z VW dizel mašino notr. Prijatu je imel escorta 1.8d l 98, poleti vse ok,k pride zima nikakor ne vžge. Naredu obnovo črpalke,potem je naredu malo generalko motorja in spet nič. Na koncu obupal in prodal pa si je kupu seat inco 1.9d mašina VW notr. In od takrat se zadovoljn smehlja že 2 leti.
Tale ventil je pa navadni elektromagnet in se da preprosto zamenjat. Odklopiš baterijo zamenjaš ,priklopiš baterijo nazaj in fertik. Seveda če je ventil vzrok za okvaro.
Lahka da je pumpa izdihnila. Ford pač. Ford bencinar-svaka čast,dizel-ne hvala.
Nisem še vidu zadovoljnega lastnika forda z dizel mašino. Vsi samo jamrajo.


Off:
O lej...mnenje strokovnjaka...NOT.

1. Tvoj prijatu je b****r...zamenju bi akumulator pa porihtu zaganjač ter eventuelno bi zamenju grelne svečke in bi avto palu ko bencinar.



LP!

:roll: :bonk :bonk :bonk :bonk :bonk
:EE
Majster se pa ni spomnu da bi svečke in zaganjač pregledal......... Pa je prjatu kar tako šel generalko delat......Seveda je najprej svečke in štarter pogledal in je vse blo ok...... Akumulator pa bil 97A notr če se ne motim star 1 leto...... Z tem lahka tovornjaka zakurblaš....... :D Forda pa ne.....


OFF:
Hehe...malinovci :D Če je imel notr akumulator 97 A, pol ni čudno da ga je vžig zajebaval. S 97 A še skiroja ne moreš poganjat, kaj šele 1.8D/TD/TDDi/TDCi zavrtet.

Če bi to držalo, pol bi mu mašina vžigala ko bencinar...in to pri takih temperaturah, ko VW 1.6D tut obrnu ni :P

Morda pa v primeru tvojga prjatla majster ni bil pravi..:D

Ford je tiste takoiztvojestraniopevaneboschpumpe l.93 metal vn iz svojih motorjev, ker so bile zastarele. Notr je dajal lucasove pumpe, s katerimi je motor tišje deloval in manj je žrl za iste performance. Ford je itak cenejši (gledano na letnik ter diesel motor) od VW-ja, ker je VW samo v Sloveniji 3x precenjen. Itak pa je danes imet VW-ja slovenski nacionalni šport :roll:

ON:
@mirco:

To maš l.98 mondeta TD 66kw-90km. Pri fordu so ga usral, ko so tako težko "kravo" opremili s takim "švohcenim" motorjem. V ta avto bi pasal vsaj 110km motor, da bi se lahko hitreje premikal. Če hočeš avto obdržat, pol dej pumpo in dize obnovit/poštelat, pa bo mir. Če ne...zrihtaj za prvo silo, pa prodaj valvolintovem prijatlu, da bo lahk generalke delu :D

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
seicento
Novinec
 
Prispevkov: 419
Pridružen: Če apr 15, 2004 6:25 pm
Kraj: mb

Napisal/-a seicento Če okt 09, 2008 2:19 pm

saj bi on dal obnovit pa dnarjani zdaj pa jamra
glede vw naj si gredo pogledat polni boshovi servisi
men je na fordih ce se je kaj pokvarilo delal Jelen mal je drag sam popravi je pa z
Šentrupeta
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Če okt 09, 2008 3:47 pm

:D :D :D
97 Ah je premali akumulator ?????????
A si pijan mogoče ????
Jaz mam na svojem golfu 1.9d 75Ah pa suče k nor,kaj šele 97ah
Ne vem če sploh lahka večjega spraviš v avto.
Me pa res zanima kakšnega akumulatorja maš notr. Al pa si se mal zmotu ???
No jaz sem res napisal A pravilno je Ah.....
Tle si mal poglej
http://www.mimovrste.com/katalog/1476/akumulatorji
Kokr jaz vem za avte ni akumulatorja večjega k 120Ah.
Zadnjič spremenil valvoline, dne Če okt 09, 2008 3:55 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
seicento 2
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne jun 01, 2008 2:04 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a seicento 2 Če okt 09, 2008 3:53 pm

jaz ma mondea 2.0 tdci 96kW in imam 75 A aku not
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Če okt 09, 2008 3:58 pm

seicento je napisal/-a:saj bi on dal obnovit pa dnarjani zdaj pa jamra
glede vw naj si gredo pogledat polni boshovi servisi
men je na fordih ce se je kaj pokvarilo delal Jelen mal je drag sam popravi je pa z
Šentrupeta

Tut drži vendar pa mormo pogledat kolk je po cestah VWjev,kolk pa fordov.....
Forde dizle na sploh zelo zelo mal. Na 50 VW dizelašev vidiš komi 1nga forda dizla.
:D Tak okvirno.....
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če okt 09, 2008 4:09 pm

Ne nisem pijan...ti si napisal 97 A :D Sej vem....si se zmotu...mislu si Ah....mal sem te prcnu :D

Jest sem v 1.8D imel notr 80Ah in res ni blo nikol problemov niti pozimi niti poleti. Zdej v 1.8TDCi sem letos originalni akumulator (70Ah) vrgu vn,ker je bil hin, in sem notr spet porinu 80Ah. Pa spet zadeva deluje b.p.

Glede tega:

Na 50 VW dizelašev vidiš komi 1nga forda dizla.
Very Happy Tak okvirno.....


Ti pa dam prav... :!:

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če okt 09, 2008 4:13 pm

@mirco: A mi zaupaš številko šasije tvojega mondeota, ker me res zanima, kak ventil ima pumpi in bi to rad preveru po microcat-u.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Če okt 09, 2008 4:13 pm

@trio-adio
Po sliki sklepam da maš fokusa tdci. Se strinjam da so tdci fajna pošlihtane mašine.
Ampak tii morš priznat da je star 1.8d in 1.8td res slab motor.
Pr fordu so pač prepozno začel razvijat dizle medtem k je WV bil v polnem zamahu.
Ta dva motorja sta pač bila obupni poskus da bi konkuriral VW-ju ker bi drugače VW imel 100% tržnega deleža dizlov. Enako velja tut za Opel 1.7d in td.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 29 gostov