okej brez zamere sam res ne vem kaj komplicirate spet okoli zobatega jermena.
Tudi nobene jermenice ni potrebno menjati. Da pa pride do tega da se "kajla" odlomi sta pa dva vzroka. Ali se vijak jermenice "losa" ali pa se le ta odlomi.
VTI nima nobene veze z jermenico ampak samo z odmikači. Le ta se pri večjem pritisku oljne črpalke zamakne (je konusne oblike) in pri večjem pritisku pride v delovni del večji del odmikača.
Back on topic: Zobati jermen se menja tako kot je že bilo omenjeno v temi; 5 let ali 120 000 prevoženih
Ponavadi se ga menja z vodno črpalko, če je le ta na zobatem jermenu. V kolikor je gnana z mikrojermenom jo pustimo. Zakaj se menja z zobatim. Iz preprostega razloga, če vam kasneje zariba je postopek isti kot če bi menjali jermen in se eno delo dela dvakrat
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system