Nasty je napisal/-a:Pri vsakem razvoju nekega motorja sodeluje tudi proizvajalec olj.
Zato obstaja "nepisano pravilo", da je najbolj ustrezno ravno olje s katerim so razvijali nek motor. Pri Italijanih je to Selenia, pri Renaultu ELF, pri Citroenu Total, itd., itd., ..... Italijani še vedno najbolj delujejo na Selenio.
lizard je napisal/-a:@Nasty: to ni res, da italjanski motorji najbolje delujejo na Seleino, ker so bili z njo razviti. Selelna je priporočena in uporabljena pri razvoju s strani Fiata zgolj zaradi pogodbe, pred leti je pri Alfi to bil Agip, ko se je pa pogodba menjala pa kar naenkrat Selenia.
Obstajajo proizvajalci olj, ki so neprimerno boljši - Mobil, Motul, Silkolene, Redline,... skoraj vsa ta olja imajo boljše specifikacije, od HTHS-a, indeksa viskoznosti, "flash pointa",... Selenia za svoja olja celo skriva HTHS ker je prenizek, da bi se z njim lahko pohvalili, medtem ko je pri prej omenjenih znamkah le ta vedno naveden. HTHS pomeni obstojnost olja pri visoki temperaturi in mehanskih obremenitvah.
Ponavadi je krivec za "ribato" prav olje, zato moj motor več ne vidi te sluzavice od Selenie, ker ga imam pač rad . Ob vsem tem pa vem za kar nekaj primerov, kjer se jim je iz prehoda iz Selenie na boljše olje poraba olja zmanjšala oz. je skorajda več ni.
Nasty je napisal/-a:Pri vsakem razvoju nekega motorja sodeluje tudi proizvajalec olj.
Zato obstaja "nepisano pravilo", da je najbolj ustrezno ravno olje s katerim so razvijali nek motor. Pri Italijanih je to Selenia, pri Renaultu ELF, pri Citroenu Total, itd., itd., ..... Italijani še vedno najbolj delujejo na Selenio.
Seveda je pa odločitev katero olje bo kdo uporabljal odvisna od posameznika.
"lizard";
cena Selenie je odvisna od tega kje jo kupuješ. Nazadnje sem dal 9EUR/liter.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov