Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

1,4 TCe - težave mrzlega motorja

Napisal/-a Nejko To okt 12, 2010 9:52 am

Verjamem, da je na forumu bolj malo lastnikov vozil z 1,4 TCe motorji pa vseeno se mi zdi vredno poizkusiti.
Ob mrzlem motorju (sedaj, ko postajajo jutra hladnejša pride to še bolj do izraza) avtomobil močno cuka. Predvsem v območju koli 2000 obratov. Na Avtotehniki (v Celju) nimajo pojma kaj bi lahko bilo, ker ipak jim računalnik nič ne pokaže, oziroma so mi svetovali gorivo z višjim oktanskim številom.
Danes sem bil tudi v Levcu pri RSL-ju, kjer ima eden od mehaniku Megana TCe-ja in se srečuje z podobnimi težavami, katerim vzroka pa mu ni uspelo najti. Prav tako v Renaultovi tehnični službi ne vedo kaj bi lahko bilo narobe.
Vem, da stvari ne bomo rešili preko ofruma, endar pa me vseeno zanima ali je še kdo drug, ki se je srečeval s podobnim problemom.

lp
J
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To okt 12, 2010 10:01 am

JAz ti bom težko pomagal, močno da je LMM, ki lahko nagaja, tester pa ne pokaže nič dokler ni čisto hin, zmert je pa itak ne moreš. Osebno mislim (čist lajično), da je nekaj narobe oz nepravilna mešanca zraka in bencina.

Jaz bi najprej probal z 100 oktanskim ( 98 ) bencinom, kar pa zelo dvomim da bo to rešilo, ampak probat ni greh in tudi tiste 3 cente na liter ni veliko
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To okt 12, 2010 10:27 am

Visoko oktanski bencin odpravi klenkanje in ne cukanje. Novejši motorji imajo kombinirano tipalo za temperaturo vstopnega zraka in mešanico (MAP senzor). To rado odpoveduje in niti ni drago (40€). Primer so ti C3 od PSA.
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK To okt 12, 2010 10:39 am

Pri nas je pred hiso scenic tce in je ves cas zunaj. Takih problemov se nismo zaznali-pa ga prizgemo ob 5h-6h zjutraj.
:)
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Napisal/-a Nejko To okt 12, 2010 11:14 am

joztom je napisal/-a:Visoko oktanski bencin odpravi klenkanje in ne cukanje. Novejši motorji imajo kombinirano tipalo za temperaturo vstopnega zraka in mešanico (MAP senzor). To rado odpoveduje in niti ni drago (40€). Primer so ti C3 od PSA.


Samo to bi računalnik pokazal, da je fuč... ali ne?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To okt 12, 2010 11:52 am

Če ne crkne in dela samo slabše, ne pokaže nič. Pokaže strokovnjaku, ki zna razbrati sočasno švohnejšo mešanico na izpuhu ali sondi, taki pa niso ravno operaterji z diagnostičnimi računalniki. Švohnejša mešanica povzroča veliko bolj vročo eksplozijo in vodi v zažiganje ventilov ali prebitje tesnila glave, tudi poraba je raje večja, zaradi slabega izkoristka motorja. Bi bilo pa treba poznati ustroj motorja in elektronike, novi tipi v mojem dialogysu še niso objavljeni.
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Napisal/-a Nejko To okt 12, 2010 12:12 pm

Najlepša hvala. Poznaš kakšnega dobrega Renault (pooblaščenega - ker je avto še v garanciji) mehanika, da bi mu peljal avtomobil na diagnostiko.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To okt 12, 2010 4:03 pm

Moj avto še ni videl pooblaščenca, ker ima nekje čez 100k km (Espace IV 2.0T). Mogoče uporabniki, ki obiskujejo te servise lahko kaj pametnega svetujejo, če ne poglej na Renault forum. Tudi prej sem bil prisiljen sam popravljati svoj avto (PSA 3.0i 24V), serviserji so odklanjali ta tip motorja zaradi redkosti. Okoli elektronsko-hidravličnega podvozja z aktivnim nagibom pa isto, v glavnem sem delal v lastni režiji. Za tvoj avto še ni nič niti na TecDoc-u, tako da vprašaj na servisu za tip MAP senzorja. Od žene C3 je imel enake težave kot tvoj, pa je bilo točno to. Lahko pa je samo temperaturni senzor za vodo, odvisno od izvedbe ECU.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user To okt 12, 2010 8:15 pm

No, jest sem živ primer tega scenarija... Samo da je šlo pri meni za 1.2 Tce.

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=

Sedaj bo eno leto, kar rešujem zadevo (noben podobno ni vedu ničesar), zdi pa se, da bo pri meni za zamenjat lambda sonda, ampak pomoje je le ta pri tebi ok, ni pa nujno.
Najprej bi na tvojem mestu menjal svečke in vžigalno tuljavo, nato pa naprej, to je moj nasvet. Verjemi pa mi, da bo na pooblaščenih servisih mučno, ker bodo vsi trdili, da je vse v redu, da se avto da peljat, danes jih običajno le to briga, (no upam ,da ne vseh), a moja izkušnja je taka... Torej srečno, jaz sem za tole porabil več kot leto, pa še zdej ni prave rešitve...

Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
Sokol
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To nov 30, 2004 11:03 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sokol To okt 12, 2010 9:46 pm

To kar opisuješ, dela večino novih avtomobilov.Tudi novi megane-i in clio-ti RS sploh slednji so imeli veliko težav z tako imenovanim kengoruingom (kot mu angleži pravijo).

To je povečini zaradi striknih norm pri hladnem zagonu dokler dela avto v oprtem krogu (brez lambde sonde), čim ta doseže zadostno temperaturo ti simptomi izgineo.

Avto ti verjetno "cuka" kakšno minuto? ..pol je pa vredu. drži?
___________________
Megane Sport F1 Team
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Napisal/-a Nejko Sr okt 13, 2010 9:44 am

Sokol je napisal/-a:Avto ti verjetno "cuka" kakšno minuto? ..pol je pa vredu. drži?


mogoče malo več...ampak ja, ko se vsaj malo ogreje vsi simptomi čudežno izginejo...
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Sr okt 13, 2010 10:31 am

Če bi bilo to serijsko, potem bi se to dogajalo vsem, pa se očitno ne...
Glej, nobeno cukanje ni normalno stanje in pika. Tega bi se pri Renaultu morali zavedati...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr okt 13, 2010 11:07 am

Nekaj sem našel na TecDoc-u. Kot je na sliki vidno je znotraj podtlačnega regulatorja (MAP) še NTC člen za temperaturo vstopnega zraka. Ta pa rad nagaja. seveda če to ta vaš motor ima enako.
Priponke
Megane2009_Facet.pdf
(49.51 KiB) Prenešeno 130 krat
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Sr okt 13, 2010 11:17 am

@joztom: Mi znaš razložiti, zakaj so me vsi mehankarji s katerimi sem imel do zdaj opravka samo debelo gledali, ko sem omenil MAP senzor in te zadeve, ki si mi jih ti svetoval... Sam si to razlagam in tudi logično je, da je v slo velika večina šalabajzarjev, ki gume ne znajo pravilno zamenjati, so pa zaposleni na uradnih servisih :D

In potem si lahko predstavljaš, kakšno srečo mora imeti stranka, da naleti, na nekoga, ki se spozna... In tukaj se zadeva začne komplicirati...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr okt 13, 2010 12:40 pm

Ta senzor je vgrajen v motorjih H4J700, ki so v Meganih III tipa KZ0F ali KZ1F, kar vidiš na VIN številki v prometni.
Ajnšpric je pravzaprav enostaven, če ga greš študirati, veliko bolj kot nekdanji fergazerji, kjer nivojev bencina in pretokov nisi mogel videti. Nekaj bolj zamotan je bil ajnšpric na membrano kot kakšen prvi SAAB 99 Turbo.
Dandanašnji pa ni več starih avtov za šraufat, ampak samo novi, na servisih imajo možnost menjavat dele med strankami in ugibati, teorije, kako dela, pa ne pričakuj od njih. Zato pa je strojni faks prazen brez vpisanih, mehaniki pa v glavnem iz programov 2+2 ali 3+2. So pa nekateri dosegli zelo visoko stopnjo znanja, večinoma se potem privat specializirajo.
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Napisal/-a Nejko Sr okt 13, 2010 1:22 pm

Moja VIN je: VF1JZ1VB643164176 ... lahko mogoče kaj iz tega razbereš?
 
Uporabniški avatar
Sokol
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To nov 30, 2004 11:03 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sokol Sr okt 13, 2010 2:25 pm

Renault_user je napisal/-a:Če bi bilo to serijsko, potem bi se to dogajalo vsem, pa se očitno ne...
Glej, nobeno cukanje ni normalno stanje in pika. Tega bi se pri Renaultu morali zavedati...


Težko je rečt komu avto cuka komu pa ne.Kajti preveč je tukaj faktorjev.Nekateri imajo avti parkirane zunaj nekateri v garaži, nekateri imajo hrib navzdol ko se odpeljejo, nekateri ravno.In marsikdo tega sploh ne opazi.

Jaz sem veliko tudi po tujih forumih od vw do honde.Pa ti povem, da to počnejo tudi type-r, pravtako seat cupra in ostali (pač vem za bolj sportne različice vozil).

Vprašaj fante z clio-ti RS ko je bolj hladno.(seveda se to ne dogaja čisto vsem pa vendar nisi osamljen primer verjami) in če bi bila to napaka bi to proizvajalci že odpravili tako pa jih bašejo EURO norme in ni tako enostavno.
___________________
Megane Sport F1 Team
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr okt 13, 2010 2:36 pm

JZ1V je tip avta. Motor je že viden v dialogysu.
Obstajata dva senzorja:
223650001R
223650002R
eden je navadni MAP, drugi je MAP s kombiniranim senzorjem temperature zraka. Očitno imata različne priključke. Poskusi si sposoditi za probo tistega s prejšnje slike. Preveri tesnost cevi za turbo.
Priponke
Scenic JZ1V.pdf
(83.47 KiB) Prenešeno 95 krat
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Napisal/-a Nejko Sr okt 27, 2010 5:27 pm

No, da nadaljujem zgodbo. Avto je na Avtotehniki v Celju, kjer bodo jutri nadaljevali z "diagnosticiranje"...ker jim danes napake ni uspelonajti, bodo jutri začeli odpirati motor in meriti kompresijo - tako mi je dejal sprejemnik po telefonu, ko me poklical.

Grozijo pa mi z odpovedjo garancije, ker je v avto vgrajena plinska napeljava G-1, ki pa pri vsem tem verjetno nima nobene veze.

lp
J
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Napisal/-a Nejko Če okt 28, 2010 11:09 am

Zadnji update...

Danes so menjali svečke, ki so bile čisto črne, zaradi slabega izgorevanja. Slabo izgorevanje bi naj bilo dokler se avtomobil ne segreje na 32 stopinj, po tej temperaturi pa je vse OK. Trenutna diagnoza servisa je, da je kriv Flash lube - tekočina za hlajenje/mazanje ventilov.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov