Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
thelegenda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po jan 24, 2011 7:41 pm

VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a thelegenda Po jan 24, 2011 7:55 pm

V dobri veri, da sem naredil izreden nakup sem lani kupil VW Passata karavan tip motorja AVF, 1.9 TDI, letnik 2005, s prevoženimi komaj dobrimi 50000 km (starejša lastnica).

Ker je v prostem teku treslo, sem v izogib montaži dvomasnega vztrajnika vgradil Valeo komplet sklopko z enomasnim vztrajnikom (pred tem sem po nasvetih "poznavalcev" zamenjal še senzore temp. motorja, el. napeljavo šob, vse 4 grelne svečke.....).

Tresenje je res ponehalo sedaj pa se dogaja, da se pri vožnji z nizkimi obrati sliši neko hreščanje, ki je prisotno ne glede na to ali odvzameš plin ali ne (samo pri odvzetem se bolj sliši). Hreščanje preneha, če pritisnem med vožnjo sklopko pa v leru ga tudi ni (npr. na mestu ali če med vožnjo dam v ler).

Vsi siptomi mi kažejo na menjalnik (6 stopenjski), čeprav tega pred menjavo sklopke in vztrajnika ni bilo pa št. km je tudi mizerno malo, da bi kakšen lager že šel v menjalniku ipd.

Prav tako se dogaja, da avto pri rahlem lezenju npr. parkiranju vzvratno v garažo ali počasni vožnji iz le-te cuka (neenakomerno vleče), če pa speljem z malo več plina pa tega ni (samo v garažo oz. iz nje ravno ne morem štartati na hitro). Je to normalno za enomasni vztrajnik, ki morda slabše kompenzira tresljaje motorja ali....

Skratka zelo sem razočaran in resno razmišljam kljub malo št. km, da bi avto prodal pa VAG koncern (kateremu sem zvest že dobrih 15 let) odstrelil iz svojega voznega parka.

Vesel bom vaših nasvetov, ker res ne vem več kaj naj......avto mi je sicer zelo všeč, motor lepo prede, vizualno je kot nov, ampak......saj me razumete, da sem že preveč vložil v avto z tako malo km in od katerega sem pričakoval kar nekaj let mirne uporabe.

Hvala vsem in (malo pozno) srečno 2011
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a WMB Po jan 24, 2011 9:18 pm

Potisni ležaj sklopke je šel rakom žvižgat bi rekl po slovensk....
FOLCIKA - SCIROCCO
 
Uporabniški avatar
Leonidas
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne jan 23, 2011 4:11 pm

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a Leonidas Po jan 24, 2011 9:23 pm

Hreščanje je prav gotovo potisni ležaj na sklopki. Verjetno ti ga niso menjali, ko so menjavali sklopko. Čeprav pride v kompletu.
 
thelegenda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po jan 24, 2011 7:41 pm

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a thelegenda Po jan 24, 2011 9:31 pm

Ma nisem vec pameten :( Ze 2 mehanika sta mi zatrdila,da potisni lezaj ziher ni...Bil je ziher menjan,ker sem staro sklopko in vztrajnik dobil nazaj in sta drugega proizvajalca ter kot taka nekompatibilna z Valeom.
Pa da po 3 jurjih km pot. lezaj crkne (ali pa da je pri montazi se okvaril).
Ne vem vec kaj naj...:(
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a WMB Po jan 24, 2011 11:12 pm

Baje je bolezen teh vztrajnikov pri vseh passatih teh letnikov...
Kako ga najlažje uničiš v 5 sekundah???
Pejt z polno naloženim avtom v rikverc v hrib, pa še na kako oviro ali luknjo naletiš in si zmagal...
FOLCIKA - SCIROCCO
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a im nobody Po jan 24, 2011 11:50 pm

tak bom rekel...vemo kolk je znamk...vsaka znamka ma pač svoje hibe...in nobeden avto ni nepokvarjliv...zato bv da se nekaj med sabo jebemo glede znamk...enim avto dela dolg enim turbino razfuka,drugim pa vztrajnik odleti tretjim pa volan u rokah ostane...tako pač je...en ma ceeda mu volan zašteka drugim bo pa delal do 300.000km z samo rednimi servisi...sama sreča...jz mam passata pa ma avto 300.000 pa mam skos ene malenkosti...kaki senzor,cevke,turbina itd...samo to ni kriva znamka.,.avto je že dal večino trplenja skos...z njim smo vlekli že nakladalke,pa tud po 3 tone...pa avto še vedno dela...razn pač potrošn material...znamki ne zamerim vem pa da me kdaj pa kdaj razpizdi ko kaka malenkost crkne...tud mi bomo enkrat stari pa bomo rabl "servise" :D oziroma tbl pa operacije...drugi v moji starosti bo pa rikverc na triglav letu na tešče ob 6 zjutri
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
FuriousG
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe dec 08, 2006 1:15 pm

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a FuriousG To jan 25, 2011 12:24 am

Tudi sam bi rekel, da gre za potisni ležaj. Sem imel identičen primer, sicer na JTD motorju. Pri Passatu mi zaenkrat pri 235k km vztrajnik še dela. Upam da še čimdlje. :) Koliko te je drugače prišla predelava na enomasni vztrajnik in koliko, če sploh privarčuješ navsezadnje?
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a uros11 To jan 25, 2011 7:09 am

Gosič, pejdi na BMW forum, pa jim tam nabivaj s kio pa prodaj jo, predenj se bo začelo.

Po mojem je tudi potisni ležaj, da bi šel menjalnik, je praktično nemogoče, razen če so avto zlorabljali. no ja, kot kaže, so ga, saj je šel vzrajnik pri nenormalno malo kkm.
 
thelegenda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po jan 24, 2011 7:41 pm

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a thelegenda To jan 25, 2011 7:57 am

Ma ja - glede zlorabe - ko sem slišal ono gospo kako daje avto iz garaže, ko sem ga šel gledat, se mi je kar srce trgalo, tako da glede vztrajnika se niti ne čudim, menjalnik pa tudi jaz dvomim, da bi bil, ker pred menjavo tega ni delalo.....

Me pa čudi (jezi), da bi potisni ležaj šel po 3000 km? Tako ste glede potisnega ležaja sigurni, ker hreščanje se sliši pri vožnji z nizkimi obrati in je prisotno ne glede na to ali odvzameš plin ali ne (samo pri odvzetem se bolj sliši). Hreščanje pa preneha, če pritisnem med vožnjo sklopko pa v leru ga tudi ni (npr. na mestu ali če med vožnjo dam v ler).

In 2 mehanika sta mi rekla, da potisni ležaj bi se slišal (če bi bil v okvari), ko bi pritisnil sklopko oz. v leru (pri meni pa je ravno obratno).

Res ne vem več kaj naj.....
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a uros11 To jan 25, 2011 8:55 am

Vmesno vprašanje - je morda imela klanec iz garaže?
 
Uporabniški avatar
klemenvk
Novinec
 
Prispevkov: 113
Pridružen: Če maj 27, 2010 11:25 am

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a klemenvk To jan 25, 2011 8:59 am

Zanimivo - jaz imam isti motor in isti komplet in iste simptome..... :) NIso še tako grozni, ampak čuti/čuje se pa že....

Morda ta Valeo le ni čisto to....

Lp
-----------------------------------
Audi 80 (B3) 1.6 TD (l. 1991)
 
thelegenda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po jan 24, 2011 7:41 pm

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a thelegenda To jan 25, 2011 9:02 am

uros11 je napisal/-a:Vmesno vprašanje - je morda imela klanec iz garaže?


Ma res minimalni zanemarljiv klanček (par %) - ampak proti garaži (ven bi se lahko spustila). Ne vem, če je to to.....

Kaj pa če tega potisnega ležaja ne menjam (še)? Se lahko kaj zgodi, kje obstanem, še dodatno kaj uniči......ali pa počakati ali se bo hreščanje in ono cukanje pri skoraj štangas vožnji pod sklopko še stopnjevalo oz. uneslo?
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a svadreb To jan 25, 2011 9:12 am

Kaj pa, če bi za začetek, zamenjal olje v menjalniku?
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a gusti85 To jan 25, 2011 11:42 am

Kaj pa če bi steral mehanika, da vse skup malo razstavi in pogleda? Mater mi grejo na živce mehaniki, ki bi sam neki na pamet ugibali in čakali, da bo res nekaj konkretno usekalo. Če tester nič ne pokaže sploh ne znajo nič več nagruntat in popravit. Tak mehanik sem lahko jaz tudi, da vsakič ko bo kaj crknilo, bi kr celo mašino zamenjal in vse skup. Ziher bi odpravil napako. lol
 
thelegenda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po jan 24, 2011 7:41 pm

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a thelegenda To jan 25, 2011 12:05 pm

gusti85 je napisal/-a:Kaj pa če bi steral mehanika, da vse skup malo razstavi in pogleda? Mater mi grejo na živce mehaniki, ki bi sam neki na pamet ugibali in čakali, da bo res nekaj konkretno usekalo. Če tester nič ne pokaže sploh ne znajo nič več nagruntat in popravit. Tak mehanik sem lahko jaz tudi, da vsakič ko bo kaj crknilo, bi kr celo mašino zamenjal in vse skup. Ziher bi odpravil napako. lol


Se strinjam s teboj - ta mehanik me ne bo več videl, ker ravno on tako sveto trdi, da potisni ležaj pa že ne more biti vzrok tega hreščanja sedaj.....
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a joztom To jan 25, 2011 12:09 pm

Menjava vztrajnika se izvede šele, ko se ugotovi, da je stari dvomasni crknil, če ne zaradi drugega, zaradi stroškov. To je velika napaka servisov, ki bi to morali preventivno pregledovat, niso redki primeri odpovedi pri 40kkm, razlog je način vožnje. Odpreš plehnat deklc in preveriš zračnost z velikim izvijačem. Zakaj? Ko se elastična zveza podre, klasična sklopka ima na lameli ponavadi 4 fedre, ki kompenzirajo udarce v vseh režimih in stalno, tudi pri spuščeni sklopki na avtocesti. Te fedre potem nadomestijo fedri med obema ploščama v vztrajniku in ko to zaradi obrabe odneha in začne opletati po svoje, dobiš praktično trdno rigidno zvezo, ki potem prenaša tudi udarce blajerc na glavni gredi na piramido in vležajenje le-te. Ker v območju prostega teka vztrajnika, ki ni več mehko povezan s fedri, dobiš frejlauf par cm po obodu, ti praktično polovična teža vztrajnika (cca 6kg od oka) nabija naprej na menjalnik in nazaj na ojnične ležaje kakor 6-kilska macola po obroču. To je potem tista glavna jeba te pogruntavščine. Sicer če bi to delalo, bi človek ne imel pripomb, mogoče je ideja dobra. Na kombijih z DMF od VAG-a je poznan pogost lom menjalnika, računajte na stalno rabo največjega navora, ker leti en Transporter ko munjen. Recimo na Renaultu pa nazaj na motor v ojnične ležaje ubriše, saj poznate 2.2dci in 1.9dci
Za VAG sem v nekaterih primerih slišal, da so prestavljali nekaj v ECU zaradi omenjenega cukanja. Po moje pa gre za prestavitev senzorja, ki čita dolga dva zoba za fazo. Ob montaži vrli mehaniki ne pokrijejo obeh starega in novega vztrajnika in ne opazijo, če gre za minimalni zamik impulznega zoba. Redko kdo tudi meri globino hoda drucklagerja, kar na pamet ti pa težko kaj rečem. Novejši drucklagerji stalno z rahlo močjo pritiskajo na košaro in se vrtijo brez sile, človek ne bi verjel, lahko je slučajna napaka na ležaju. Menda je manj težav če stalno laufa, kot pa da ga vsakič zagoniš ob kontaktu iz nule na hitrost gredi. Tudi obstoja pravilo, kako se mažejo ripne, da se ja ne poškoduje tesnilo ali drucklager. Nekateri mehaniki vztrajno odklanjajo tehnična navodila, ker "jaz sem majstr, mene pa ne boste učili, ker sem stotine kuplung v miže zamenjal". Ne želim nikomur soliti pamet, zato se prizadetim opravičujem.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a Gosic To jan 25, 2011 1:04 pm

Admina ali kdor je ze zbrisal mojo objavo naj ve, da to velja vse uporabnike. Ni tukaj nekih izjem, tudi ce je admin pristas dolocene znamke. Ali pac to ni demokraticen forum ali forum za dolocene pristase ovac?

Pa mirno kri in miganje z pravimi kluci po gostilnah.
 
thelegenda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po jan 24, 2011 7:41 pm

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a thelegenda To jan 25, 2011 1:19 pm

joztom je napisal/-a:Menjava vztrajnika se izvede šele, ko se ugotovi, da je stari dvomasni crknil, če ne zaradi drugega, zaradi stroškov. To je velika napaka servisov, ki bi to morali preventivno pregledovat, niso redki primeri odpovedi pri 40kkm, razlog je način vožnje. Odpreš plehnat deklc in preveriš zračnost z velikim izvijačem. Zakaj? Ko se elastična zveza podre, klasična sklopka ima na lameli ponavadi 4 fedre, ki kompenzirajo udarce v vseh režimih in stalno, tudi pri spuščeni sklopki na avtocesti. Te fedre potem nadomestijo fedri med obema ploščama v vztrajniku in ko to zaradi obrabe odneha in začne opletati po svoje, dobiš praktično trdno rigidno zvezo, ki potem prenaša tudi udarce blajerc na glavni gredi na piramido in vležajenje le-te. Ker v območju prostega teka vztrajnika, ki ni več mehko povezan s fedri, dobiš frejlauf par cm po obodu, ti praktično polovična teža vztrajnika (cca 6kg od oka) nabija naprej na menjalnik in nazaj na ojnične ležaje kakor 6-kilska macola po obroču. To je potem tista glavna jeba te pogruntavščine. Sicer če bi to delalo, bi človek ne imel pripomb, mogoče je ideja dobra. Na kombijih z DMF od VAG-a je poznan pogost lom menjalnika, računajte na stalno rabo največjega navora, ker leti en Transporter ko munjen. Recimo na Renaultu pa nazaj na motor v ojnične ležaje ubriše, saj poznate 2.2dci in 1.9dci
Za VAG sem v nekaterih primerih slišal, da so prestavljali nekaj v ECU zaradi omenjenega cukanja. Po moje pa gre za prestavitev senzorja, ki čita dolga dva zoba za fazo. Ob montaži vrli mehaniki ne pokrijejo obeh starega in novega vztrajnika in ne opazijo, če gre za minimalni zamik impulznega zoba. Redko kdo tudi meri globino hoda drucklagerja, kar na pamet ti pa težko kaj rečem. Novejši drucklagerji stalno z rahlo močjo pritiskajo na košaro in se vrtijo brez sile, človek ne bi verjel, lahko je slučajna napaka na ležaju. Menda je manj težav če stalno laufa, kot pa da ga vsakič zagoniš ob kontaktu iz nule na hitrost gredi. Tudi obstoja pravilo, kako se mažejo ripne, da se ja ne poškoduje tesnilo ali drucklager. Nekateri mehaniki vztrajno odklanjajo tehnična navodila, ker "jaz sem majstr, mene pa ne boste učili, ker sem stotine kuplung v miže zamenjal". Ne želim nikomur soliti pamet, zato se prizadetim opravičujem.


Končno en pameten in strokoven komentar....

LP
 
Uporabniški avatar
klemenvk
Novinec
 
Prispevkov: 113
Pridružen: Če maj 27, 2010 11:25 am

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a klemenvk To jan 25, 2011 1:39 pm

Ja, samo zdaj je človek še bolj zmeden kaj narediti. Mehankarji očitno nimajo pojma, sami ga imamo ponavadi še manj - kaj človeku še sploh ostane...zaradi sklopke oz. enega dela sklopke prodati avto ali pa kar celo mašino menjati???????

Da se ustreliš......ali pa nekoga drugega.

Lp
-----------------------------------
Audi 80 (B3) 1.6 TD (l. 1991)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a ~toMmy~ To jan 25, 2011 1:49 pm

Jaz sem samo srečen, dokler imam takšnega mehanika, kot ga imam. Obvlada zadeve, poceni je, pa še stoji za svojim delom, upam, da me ne razočara! =P
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov