jack86 je napisal/-a:Žal ima to "ekološko" sranje - DPF. Mislim, da imajo to kar vsi 16V "jtd" 150KM dizli.
Kakšno olje mora biti za to?
gecco je napisal/-a:jack86 je napisal/-a:Žal ima to "ekološko" sranje - DPF. Mislim, da imajo to kar vsi 16V "jtd" 150KM dizli.
Kakšno olje mora biti za to?
Ne me 100% držat za besedo, ampak mislim da je ista mašina tudi v 147 in GT brez DPF-ja...vsaj tko mi je blo rečeno ko sem se zanimal kaj bi bilo če bi ga na moji dal fizično odstraniti
jack86 je napisal/-a:gecco je napisal/-a:jack86 je napisal/-a:Žal ima to "ekološko" sranje - DPF. Mislim, da imajo to kar vsi 16V "jtd" 150KM dizli.
Kakšno olje mora biti za to?
Ne me 100% držat za besedo, ampak mislim da je ista mašina tudi v 147 in GT brez DPF-ja...vsaj tko mi je blo rečeno ko sem se zanimal kaj bi bilo če bi ga na moji dal fizično odstraniti
Po besedah saab pooblaščenca (kop-car) imajo vsi 9-3 z 1.9 TID DPF.
Sicer je prejšnji lastnik zatjeval, da ga nima (mogoče je odstranjen). Pooblaščenc bo menda že vedel, kaj prodaja/servisira.
Torej mislim, da ga ima
lizard je napisal/-a:No, no,...
159-ke 1.9 JTDm imajo pravilo vse DPF (zelo redke izjeme l. 2005 so bile, ki ga nimajo), tudi najnovejše 147ice in GT-jke so imele DPF.
@jack86: Glede tega kakšna olja morajo biti, da so primerna za DPF sem napisal na forumu že ogromnokrat, in ne boš verjel - celo v knjižici z navodili piše katerim standardom morajo ustrezat. Skratka kupi 5W-30 C2/C3 olje. C standard je standard za čistost, ta olja imajo t.i. low SAPS oz. nizko vsebnost žveplenih saj, fosforja in žvepla. Zato so praviloma dražja. Zahteve za čistost so pri C2 in C3 enake, razlika je le v tem, da so C2 olja praivloma namenjena bolj ekonomični vožnji in ne zahtevajo tako visokega HTHS-a kot C3 olja, zato najdemo 5W-30 olja, ki so lahko C2 ali C3, medtem ko so 5W-40 olja samo C3. Če imaš namen avto čipat ali pa če ga nasplošno voziš precej športno lahko torej nabaviš tudi 5W-40 C3. Poglej za kakšnim Motulom, Mobilom, Shellom, Fuschosm,... Lahko pa tudi preplačaš in kupiš Selenio WR PE 5W-30.
Glede sesalnega kolektorja - ta motor (začetni letniki) je imel imel težave s swirl ventili, edina rešitev ki sem jo jaz do zdaj zasledil je menjava sesalnega kolektorja... Če si dejansko našel boljšo (cenejšo) rešitev pa jo kar razloži
pskoda je napisal/-a:Kolikor je meni znano so 159 začeli delat oz prodajat junija 2006. To da imajo alfe DPF pa nisem vedel oz sem še malo skeptičen glede tega. Za nove 2.0 JTDm vem da ga imajo
jack86 je napisal/-a:Pač forumi so zato da se vpraša, če je kdo že imel podobne izkušnje, a se motim![]()
lizard je napisal/-a:gecco: Še 1x, samo za tebe, tudi 147 in GT imata lahko DPF (a le nekatere redke verzije). In če bi mašine bile povsem enake bi tiste brez DPF-ja imele cca. 20 konjev več. Tako mimogrede, 2.4 JTDm gre brez problema z odstranitivijo DPF-ja in chipom na 270 konjev, 1.9 pa s turbino od 2.4, brez DPF-ja in čipom na 240-250, brez da trpi zanesljvost motorja (seveda je potrebna močenjša sklopka, pa upaš da bo menjalnik delal kot treba).
159-ke pa imajo praktično vse DPF, ne glede na to kako zelo je pskoda skepticen gelde tega.
jack86 je napisal/-a:Pač forumi so zato da se vpraša, če je kdo že imel podobne izkušnje, a se motim![]()
Ne vali zdaj krivde na mene, ker se ti ni dalo malo prelistat navodila, in tako mimogrede, tudi zahvali se ko se dobi temeljit odgovor, mar ne?
lizard je napisal/-a:gecco: Še 1x, samo za tebe, tudi 147 in GT imata lahko DPF (a le nekatere redke verzije). In če bi mašine bile povsem enake bi tiste brez DPF-ja imele cca. 20 konjev več. Tako mimogrede, 2.4 JTDm gre brez problema z odstranitivijo DPF-ja in chipom na 270 konjev, 1.9 pa s turbino od 2.4, brez DPF-ja in čipom na 240-250, brez da trpi zanesljvost motorja (seveda je potrebna močenjša sklopka, pa upaš da bo menjalnik delal kot treba).
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov