Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Sasqa Sr okt 12, 2011 11:59 am

Pozdravljeni

No 2.0TDi je spet opozoril sam nase. Dobra dva meseca je od zadnjega izpada, ko mu ni bilo iti za na pot. Kajpak drugače, umislil si je malo daljši zagon, ki sem ga že pred časom uspel posneti s telefonom http://www.youtube.com/watch?v=jVcQqlln_Rg. Posnetek je že kar nekaj časa star, ampak danes ponovno enako. Do sedaj še nobenemu ni uspelo ugotoviti kaj mu manjka (na servisu noče nikol tega ponovit). Drugače se zažene brez problema, običajno pa kakšno jutro pred takšno odločitvijo zažene, malo potrokira, potrese (opazno tudi na obratometru) (kot bi letel po treh celindrih, oz. bi dobil premalo nafte), in gremo dalje. Menjano je bilo: grelne svečke, vsa naftna napeljava, naftni filter, cev z membrano v rezervoarju, črpalka v rezervoarju, inštalacija šob, nepovratni ventil na filtru, pa še bi se kaj našlo. Ima kdo kak predlog kaj bi bil vzrok takšnim občasnim čudnim zagonom?

Razumem da na servisu ne morejo delati čudežev, če napaka ni razvidna, oz. zabeležena, zato se obračam še tule po predloge.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a SIMY001 Sr okt 12, 2011 12:08 pm

Hm tak na hitrco,svečke dobijo elektriko ?
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Sasqa Sr okt 12, 2011 12:30 pm

Pozdravljeni

Ja, so bile vse 4 zamenjane (original) in testirane. Tudi temperatura v garaži je konstantno med 18 in 20 stopinj. Problem je, ko to naredi samo občasno včasih 1x na mesec, včasih pa je celo tri mesece mir. Pa še to vedno se zgodi če stoji vsaj 5-6 ur + navzgor. Če je topel ne naredi tega nikoli. Avto gre sicer super, poraba je venomer tu-tu, če je avtoban pa 140km/h okrog 7l, drugače 7.5. Sicer je avto zadnje leto postal precej glasen pa malo bolj len, kot bi mu nekaj konjev štrajkalo, kar se motorja tiče (prej je bil tišji, in bolj uglajen, zdaj ima robat zvok, kot kakšen traktor) - tukaj mislim motor ne izpušnega sistema. Servisi se delajo na 15k kilometrov z LL aralovim oljem 507.00 (5W-30). Dvomim, da sta ta pojava povezana, ampak zbiram še potencialne predloge.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a uros11 Sr okt 12, 2011 12:41 pm

Kot da ne dobi nafte noter, je slišat.
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Sasqa Sr okt 12, 2011 12:50 pm

Ja, točno tako. Tud včasih ko ga zaženem se zažene, malo potrokira (kot bi dobo premalo nafte), se potrese, in teče normalno naprej. In nimam več ideje, kaj bi ga lahko še matralo. Kadar se mu to zgodi, včasih zažene po 10 sekundah verglanja, včasih, pa mu je potrebno v treh etapah po 10 sekund verglanja dopovedat, da se naj zažene. Več zaporednih dodanih kontaktov (da bi pumpa napumpala nafto, če bi že ta padla) ne pomaga nič. Treba je verglat. Ali je res možno, da ima zaganjač premalo število obratov (to mi ne gre skupaj, ker potem bi venomer nagajl pri hladnem vžigu).

Sicer sem sedaj sprožil regeneracijo in polnjenje akumulatorja s CTEK-om, ki je po diagnostiki kazal napolnjenost akumulatorja na 70%. Ampak na posnetku se vidi da normalno vergla, brez da bi mu zagonska moč pojenjala, venomer konstantno.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a uros11 Sr okt 12, 2011 12:57 pm

Lahko tudi, da elektronika ne spusti nafte skozi...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a pskoda Sr okt 12, 2011 1:10 pm

To, da ti toliko časa sveti lučka za akumulator sigurno ni dobro
Lp
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Sasqa Sr okt 12, 2011 1:21 pm

Hm, na to sicer nisem polagal posebne pozornosti. Sem pa na youtube-u pregledal par posnetkov z zagonom, pa vsakemu ta lučka gori, dokler ne zažene. Primer je npr. tale: http://www.youtube.com/watch?v=d8Xu9FuWZk0&feature=related (sicer A3). Ne vem če je to normalno. Je pa res, da je akumulator še prvi (prva vgradnja moll), in sicer od 6/2006. Se pravi, da mu teče že šesto leto. Drugače pa je avto leto in zimo čez noč v ogrevani garaži. V službi je v pokritem, sicer neogrevanem prostoru, tako, da avto z hudim mrazom nima izkušenj, razen ko je na poti (včasih tudi na -20).

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a adis Sr okt 12, 2011 1:44 pm

to je podobno kot, če bi ključ "namenoma" držal nekje do polovice vžiga ( beri: daš ravno toliko kontakta, da se zažene nafta a spet ne toliko, da bi iskra naredila vžig)... nekaj tu vsaj po mojem mnenju ne štima...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Mate Sr okt 12, 2011 1:58 pm

Poskusi z novim akumulatorjem. Kljub temu, da lepo vergla, ima motor premalo obratov in elektronika prepreči vbrizg goriva.To se da rešiti tudi s preprogramiranjem motorne elektronike.

Če je to ta problem, seveda.
Slika
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Sasqa Sr okt 12, 2011 1:59 pm

Ja nekaj mu ne paše, samo noče povedati, kaj točno. Ne zabeleži nobene napake. No na tem linku pa sem posnel še, kako izgleda, ko včasih normalno zažene, potem se malo strese, in teče normalno naprej. Kot sem že par postov nazaj napisal: http://www.youtube.com/watch?v=q-g6mz47uA4

Mate, a to limito znajo preprogramirati tudi na pooblaščencu, ali je nujen obisk RSR-a, oz. Avtoelektronike?

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a black Sr okt 12, 2011 2:04 pm

Med drugim predolgo zavlačuješ z vžigom...
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a uros11 Sr okt 12, 2011 2:08 pm

Sem se spomnil. Podoben problem sem imel pri GIII TDI, ko je šel akumulator k vragu. Ni imelo dovolj napetosti, da bi zbudilo računalnik, verglalo pa je.
In spet podoben primer- ko tuljava, ki bere kodo ključa, ni delala, je verglalo, na začetku je še vžigalo, kasneje pa je to počasi nehalo, dokler ni spreglo. Ugotovili pa niso niti na pooblaščenem servisu, dokler ni na srečo krepalo pred njihovimi vrati.

Tako da.... še vedno nič ne veš. Oziroma, boljše ne bo, prej ali slej bo spreglo, karkoli že je.
 
GT GORAN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Pe sep 30, 2011 2:57 pm
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a INFINITI Sr okt 12, 2011 2:39 pm

GT GORAN je napisal/-a:http://www.rsrmotorsport.com/slo/storitve/problem-zagona-vrocega-motorja-pri-vozilih-vw-golf-v-in-skoda-octavia-ii-1-9-in-2-0-tdi/



Bruka, da pooblaščenci tega ne vedo :)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4163
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a TrijoAdijo Če okt 13, 2011 6:34 am

Ne gledat, kakšne napake tester bere ali ne bere. Treba je pogledat parametre. Sam bi se lotil primerjave injektorjev. Tale stroj ti vžiga po dveh cilindrih in glede na to, da si menjal že boga in pol, so po vsej verjetnosti injektorji zdravi za obnovo.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Sasqa Če okt 13, 2011 7:16 am

@Trijo

Hm, za te injektorje sem že enkrat tudi tukaj spraševal. Smo jih spremljali, in je stanje bilo sledeče: ob zagonu je imela ena šoba odstopanje nekaj čez ena, ostale blizu nule, nato se je normalizirala. Imate morda kakšno referenco, predlog, kdo obnavlja tele PD injektorje (Bosch), pa da je zadeva res vredu sanirana? Ter okvirna cena popravila. Takat so mi dejali, da odstopanje med dvema ne sme biti večje kot 2 (tedaj tudi ni bilo, če se prav spomnim je bilo največ 1,5, ker je imela ena blizu 0,5 minusa, druga pa nekaj malega čez 1 plusa) - pa še to je bilo takrat, ko je potresel tako, kot na drugi povezavi, ki sem jo prilepil. Pri naslednjem zagonu pa vse stabilizirano, in so bili parametri tako, kot bi šobe bile nove. Nikdar pa na servisu ni hotel ponoviti extrema, ki je posnet na prvem linku, da bi se takrat lahko preverili parametri.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4163
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a TrijoAdijo Če okt 13, 2011 7:40 am

Na testerju bi morali biti tudi referenčni podatki napisani poleg tistih dejanskih. In kulk se spomnim, je 1.5 že dokaj veliko. Za obnovo pa preveri pri tem modelu:
http://www.avtomehanika-arcon.si

v naših koncih pravijo, da je kvaliteten.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a SašoP Če okt 13, 2011 9:24 am

Uf če šoba kaže +1 odstopanja je to že kr, možno da te to j**e in da usake tok časa ne spusti nafte čez (ugibam) zato se ti tut zdi da k pržiga k da po 2h al pa 3h cilindrih dela in ruka. Sicer sm pa un tvoj posnetk pogledu, to res neki ni uredu da tok cajta vergla. Za začetek bi si sposodu en akumulator (da ne kupuješ brezveze) pa pol vidš kašna je situacija. Naslednja stvar, če menjava akkuja ne pomaga, nekje dobit eno dobro šobo pač obnovljeno pa zamenjaš, sam zdj uprašanje kaj se zdj splača nardit, al ugotovit kera te j**e, al pa zamenjat use 4. Obnavlja jih Bosch servis Jelen na Vranskem, js sm plaču 160€ za eno, kar se mi zdi zlo uredu cena, glede na ceno novih 600€ :shock: Edin če avto direkt tja pelješ pa daš njim da ugotovijo, mislm da bi v enem dnevu meu diagnozo postavljeno. Če rabš kontaktno številko pa sporoč.
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Sasqa Sr okt 26, 2011 6:23 am

Pozdravljeni

Ja, to odstopanje je pokazal samo enkrat, po tistem nikoli več. Včeraj dobil avtomobil iz pooblaščenega servisa, preverili vse še enkrat, sneli so EGR ga popolnoma očistili, očistili vse cevi tam okoli, zmontirali nazaj, ponovno nastavili, zamenjali vse čistilce (komplet servis, je bil čas za to), avto čez noč priklopili na manometre, spremljali tlake, vse OK. Tlak nikjer ne pada, tako da naftni sistem tesni. S testerjem spremljali delovanje šob, pravijo da so vse OK, vse znotraj predpisanih mej. Pravijo, da sumijo tesnilke šob, da bi naj ta tesnila bila krivec za takšno početje (tudi za to, da je motor postal malce glasnejši - bolj traktoski zvok - prej je bil bolj uglajen in tih v kabini, ter da je zaradi tega malenkost bolj len). In še razlaga. Ko je avto topel se bi naj ta tesnila raztegnila in zatesnila, zato tega topel ne naredi nikoli. Ko pa se avto sparkira in stoji 5+ ur (ponavadi čez noč) pa se zadeva ohlaja, tesnilke pa se skrčijo. Ker v tem primeru tesnilka ne opravlja svoje funkcije, nafta skaplja dol. Potem pa mora pumpa spet napumpati nafto, zato bi naj vžig trajal toliko časa. Ker se sam bolj malo spoznam na PD čudo, in njegovo sestavo, me zanima vaše mnenje. Je razlaga upravičena, in odtehta postavljeno diagnozo. Naj poudarim, da mi je uporabnik @Motul, že na začetku predlagal menjavo O-ringov, kar bi naj rešilo moj problem. Kaj menite? Namreč avto je zjutraj ponovno naredil enako, kot na prvem linku.
Preverili so tudi vstrajnik (sneli nek pokrov na menjalniku in preverili), za slednjega pravijo da je kot nov, kljub 200k+ prevoženih, sklopka prav tako (sicer slednja nima neke veze pri vžigu, ampak vseeno).

Aja in še to me zanima. Cena tesnilk (komplet bi naj bila cca. 150€ + delo (bojda kar nekaj dela, da se sname pokrov, odstrani injektorje, ščisti sedala, zamenja tesnilke, in v obratnem vrstnem redu nazaj). Sprašujem zato, ker ne bi rad dal nekaj zamenjati, pa spet ob xxx€, učinka pa nobenega. Je lahko res to krivo?

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 15 gostov