zlica22 je napisal/-a:Hja... Fordovi motorji so kar smotani, kar se tiče vlečenja nafte. Res, tudi filter nafte je treba znat zamenjat. Ob nestrokovni menjavi lahko pride do poškodb črpalke... Za take stvari obstajajo ljudje, ki imajo šolo ter nekaj prakse.
No ja, najprej ti svetujem, da napolniš rezervar. Nato posodo, kjer je filter do vrha zaliješ z nafto in zapreš. Odstraniš cev, ki gre iz filtra na motor in v njo naliješ nafto. Cevka je kar tanka, zato boš potreboval nekaj živcev. Ko je to opravljeno, cev natakneš nazaj in poizkusiš vžgati.
Nekateri fordi z peugeotovimi motorji pa imanjo za ta namen ročno pumpico ki se skriva za motorjem.
Ko imam sam kak podoben problem si pomagam tako, da dvignem zadnji konec in nato še z "filam" zrak v rezervoar, je pa treba to početi z občutkom, da ti ga ne raznese... Ampak menim, da to ne bo potrebno.
TrijoAdijo je napisal/-a:Tale ford ima francoski (PSA) motor...![]()
TrijoAdijo je napisal/-a:Tale motor bazira na PSA DW10 motorju...torej je bolj francosko kot pa karkol drugega.
DragonForce je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Tale motor bazira na PSA DW10 motorju...torej je bolj francosko kot pa karkol drugega.
1.6, 2.0 in 2.2 so PSA motorji? Potem je bil samo 1.8 tapravi Fordov dizel?
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Menjavali ste šobe? Kako pa ste jih brez testerja vpisali.......................
Lep pozdrav
menzy je napisal/-a:Ko si menjal šobe, si menjal tudi tesnila (podložke in "plastiko") ? Če nisi boš imel hitro probleme, tista plastika ko se enkrat stisne nikoli več ne naleže kot je treba... In govorim iz izkušenj z dotičnim motorjem
DragonForce je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Tale motor bazira na PSA DW10 motorju...torej je bolj francosko kot pa karkol drugega.
1.6, 2.0 in 2.2 so PSA motorji? Potem je bil samo 1.8 tapravi Fordov dizel?
Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 4 gostov