Pač naloga dvomasnega vztrajnika je,da blaži sile s svojim zamikom.... vse lepo in prav,dokler dela ... ko pa začne potresavati oz. ropotati,se pa ve,da je čas za menjavo. Sedaj se da kupiti kit z enomasnim vztrajnikom ter sklopko... sedaj je pa vprašanje:
V primeru enomasnega vztrajnega vztrajnika,potem le ta,ne upravlja funkcije blaženja... potemtakem si predstavljam,da se mora sila nekam prenesti... ampak ker se drugam ne more,kot pa na nosilce menjalnika ter motorja --> moje razmišljanje... ali imam ali prav,ne vem... naj me kdo popravi,če se motim.
Uglavnem da povzamem... pri Audiju A3 1,8T je verjetno šla sklopka oz. košara,ker več ne odvaja,in ni moč prestavljati pri delujočem motorju (ker ne odvoji) razen pri ugasnjenem se normalno predstavlja zavornega olja je dovolj (tako da cilinder sklopke ni,prav tako tudi tisti pri pedalu ne,ker ni noben masten) zavorno olje je tudi še ok,ker je bilo menjano pred časom. Verjetno je napaka na lameli oz. košari (bo potrebno vzeti dol menjalnik,sedaj samo predvidevam - upam da pravilno) prevoženih 130.000 km + bogve na koliko podlage

Vprašanje: Zamenjati sklopko z novim dvomasnim vztrajnikom (večja cena) ali izbrati kit z predelavo na enomasni vztrajnik (cenejša možnost) Kaj priporočate?? Odmislimo cenovni strošek (nekaj sto eur razlike verjetno)