Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
gab
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po apr 02, 2012 4:49 pm

Clio 1.5 dCi VČASIH ne vžge oz. ugasne pri speljevanjih

Napisal/-a gab To apr 03, 2012 8:53 am

Vozim Renault Clio, 1.5 dCi, letnik 2004, relacijska vožnja, hladnega nisem nikoli priganjal in vročega ne takoj ugasnil. In, ja, vem, Clio dizel, šobe, pumpa, turbina bla, bla ... Tovrstni komentarji niso potrebni. =P

Težava je namreč sledeča. :!:

Avto včasih ne vžge oz. pri zelo nizkih hitrostih (speljevanjih - z mesta ali pa v koloni) občasno ugasne in ga ni mogoče ponovno vžgati, razen s pomočjo spreja za vžig - starter spreja (2-sek vpih direktno v cev za dovod zraka). Potem ropotajoče zavergla, vžge in zopet deluje normalno nadaljnjih xy kilometrov.

Visokotlačna črpalka in šobe so bile že obnovljene. Rezervoar je bil nato pri mehaniku ščiščen, ravno tako dovodne cevi in zamenjan filter goriva.

Pred časom, ko se je pojavila težava z vžigom in je neobičajno dolgo gorela lučka-spirala so bile zamenjane grelne svečke z novimi. Lučka-spirala se je potem takoj ugasnila (se pravi, kot je to običajno), avto pa še vedno ni hotel vžgati (je verglal, ni pa kresnil). Kolega, ki je tudi popoldanski mehanik, je preverjal različne opcije, na koncu ga je vžgal s starter sprejem.

Avto je bil nato prepeljan z avtovleko do mojega rednega mehanika (čeprav je v tistem trenutku normalno vžgal, vendar nisem hotel tvegati, da mi ugasne nekje na poti). Le-ta je prerezal filter goriva. V njem so sicer bili drobci (opilki), vendar po njegovih besedah v mejah normale, kot bi jih našli pri vsakem dizlu. Visokotlačna črpalka naj bi bila po njegovih sklepanjih še v dobrem stanju. Je pa zamenjal senzor tlaka. Sumil je namreč na padec tlaka goriva, saj vse ostalo deluje brezhibno. Avto je potem deloval brez težav kar nekaj časa in z njim je bilo narejenih cca. 2.000 km, nato pa so se simptomi ponovili.

Sedaj ugaša nekoliko pogosteje (natančneje 2x ni vžgal - enkrat zjutraj pri temperaturah okoli ničle, drugič zvečer pri spomladanskih temperaturah in 3x je v bolj ali manj mirujočem stanju ugasnil - enkrat na dvorišču po nekaj sekundah prostega teka, drugič in tretjič ob počasnem premikanju v koloni).

:idea: Opcije so različne: lahko gre za padec tlaka na sami visokotlačni črpalki ali je morda kriv zgolj senzor tlaka ali gre morda za kaj povsem drugega. Če se namreč senzor odklopi, vozilo ugasne in ga je ob ponovnem priklopu senzorja možno zagnati samo s pomočjo starter spreja. Potem zopet, kakopak, deluje nekaj časa normalno.

Malo sem brskal po forumih in mnenja uporabnikov so ob podobnih (ne pa identičnih) primerih zopet različna :roll: :
- senzor vžiga (samo, a ne bi bil to vzrok samo v primeru, če avto ne bi hotel vžgati, ne pa tudi v primerih ko ugasne med počasno vožnjo?),
- hladni spoji (?),
- konektor na stopalki za gas,
- EGR ventil,
- neki rele,
- filter nafte (odpade, ker je bil že 2x v pol leta menjan z novim),
- senzor tlaka na visokotlačni črpalki,
- sama visokotlačna črpalka,
- šobe oz. kakšna izmed njih (ampak, a se ne bi potem na armaturi prižgala ona lučka-spirala?) ...

Sam se zaenkrat najbolj nagibam k senzorju tlaka.

Ne bi pa rad menjal kar vsega po vrsti, ker je avto vreden svojih 2.500 EUR, ampak še enkrat toliko se pa res ne splača dati nanj, ohranjenosti navkljub.

Vesel in hvaležen bi bil za kakršnokoli mnenje/komentar/izkušnjo/nasvet, ker je avto, kot že rečeno, sicer zelo dobro ohranjen in zvesto služi svojemu namenu, le tokrat ga je začel nekaj biksati. :huh:
Zadnjič spremenil gab, dne Po apr 09, 2012 10:41 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uros1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Po dec 06, 2004 10:58 am
Kraj: Ljubljana

Re: Clio 1.5 dCi VČASIH ne vžge oz. ugasne pri speljevanjih

Napisal/-a Uros1 To apr 03, 2012 9:26 am

Pozdravljen,

jaz ti lahko povem še mojo izkušnjo. Prav tako imam tudi sam clia 1.5 dci 82 km letnik 2005 z 175.000 prevoženimi. So še taprve šobe in črpalka - zaenkrat brez problemov. Se mi je pa pojavil problem, da mi je med vožnjo avto sam od sebe ugasnil, ko sem avto ustavil in ga še enkrat prižgal pa je delal brez problema, po par kilometrih vožnje se je pa spet ponavljalo. Po zamenjanem EGR ventilu (glede na tester je bila to najverjetnejša napaka - na eno opozorilno lučko je namreč vezanih pet napak) se veselo odpeljem proti domu in po 500 prevoženih metrih ponovno ista napaka. Hvalabogu sem bil blizu za ga peljat nazaj :) No na koncu je mehanik ugotovili, da je problem v senzorju klime - ja vem nikoli mi ni prišlo niti na misel. Nekako se je namreč zgodilo, da je ta senzor povzročal kratek stik na tem tokokrogu. No sedaj je hvalabogu mir, senzor pa je bil celih 20 eurov in požrtih precej živcev.

Torej preveri:
-egr in delovanje le tega
-konektor na stopalki za gas
-senzor klime :)
-sta pa še dva senzorja na motorju vezana na isti tokokrog (vprašaj mehanika)

Upam, da bom kaj v pomoč

LP Uroš
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6585
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Clio 1.5 dCi VČASIH ne vžge oz. ugasne pri speljevanjih

Napisal/-a Fan Sr apr 04, 2012 9:07 pm

Pozdravljeni

Dizla se ne prižiga s start sprejem!!!!!

Vozilo priklopite na tester ( univerzalec ne bo dober ) in preverite pravilno delovanje komponent ( potrebno znanje branja parametrov ), odgovor o napaki boste imeli na dlani.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
gab
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po apr 02, 2012 4:49 pm

Re: Clio 1.5 dCi VČASIH ne vžge oz. ugasne pri speljevanjih

Napisal/-a gab Če apr 05, 2012 6:18 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Dizla se ne prižiga s start sprejem!!!!!

Vozilo priklopite na tester ( univerzalec ne bo dober ) in preverite pravilno delovanje komponent ( potrebno znanje branja parametrov ), odgovor o napaki boste imeli na dlani.

Lep pozdrav


Se zahvaljujem za odgovor, ampak ker nisem mehanik, me zanima še zakaj se ga ne vžiga s start sprejem.

Na start spreju namreč piše za bencinske in dizelske motorje. Polega tega ga je na start sprej prvič vžgal mehanik, ne jaz.
 
gab
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po apr 02, 2012 4:49 pm

Re: Clio 1.5 dCi VČASIH ne vžge oz. ugasne pri speljevanjih

Napisal/-a gab Če apr 05, 2012 6:45 pm

No, oba mehanika (kolega - popoldanski mehanik in moj redni mehanik) sta dejala, da avto, kadar vergla, a ne vžge, ne dobi nafte. Na Renault servisu so ob pregledu vozila pred prodajo rekli, da je zabeležen padec tlaka na visokotlačni črpalki. Moj redni mehanik je že predhodno dejal, da je visokotlačna črpalka še v redu, kljub nekaj opilkom v filtru nafte (češ, da ni nič kritičnega in da se najdejo pri vsakem dizlu). Pri Renaultu so rekli, da smeti/opilki v filtru nafte ne predstavljajo normalnega stanja in da nakazujejo možnost, da je visokotlačna črpalka fuč ali blizu temu. Niso ga hoteli odkupiti, vodja delavnice je dejal, da če res ne uspem dobiti kupca, ga odkupi za 700 EUR.

Hec je v tem, da kadar avto deluje, res deluje bp. Vse normalno, vozi se super, motor teče uglajeno (za dizla), ni izgube moči, ne prižiga se nobena lučka. Celo kadar ni hotel vžgati, se ni prižgala nobena opozorilna lučka (ala "engine stop" ali pa ona tuljava ipd.).

Avto bi sicer želel prodati, ker je pač čas za redno menjavo.

Verjetno bo na koncu obveljalo - vozi dokler gre, ko crkne pa na odpad. :D

Hvala obema komentatorjema za dosedanje nasvete, če ima pa še kdo kakšno idejo, ji z veseljem prisluhnem. ;)
Zadnjič spremenil gab, dne Po apr 09, 2012 10:44 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Clio 1.5 dCi VČASIH ne vžge oz. ugasne pri speljevanjih

Napisal/-a TrijoAdijo Ne apr 08, 2012 2:29 am

Me res zanima pri katerem normalno delujočem dizulu se nahajajo opiljki v filtru. :roll: Tisto, kar je tebi tvoj mehanik pravil okoli tega, so buče,jbg. Če je zabeležen padec pritiska goriva potem je treba pogledat v tej smeri.Lahko je ventil v okvari, lahko kje vleče fauš luft, lahko pa je tut pumpa zanič (ja, čeprav je bil obnovljena, je vprašanje kako je bila obnovljena. Po izkušnjah sodeč nekateri mojstri te zadeve včasih obnovijo v piko,včasih ga pa tako mimo pihnejo, da je samo sranje).
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov