
Težava je namreč sledeča.

Avto včasih ne vžge oz. pri zelo nizkih hitrostih (speljevanjih - z mesta ali pa v koloni) občasno ugasne in ga ni mogoče ponovno vžgati, razen s pomočjo spreja za vžig - starter spreja (2-sek vpih direktno v cev za dovod zraka). Potem ropotajoče zavergla, vžge in zopet deluje normalno nadaljnjih xy kilometrov.
Visokotlačna črpalka in šobe so bile že obnovljene. Rezervoar je bil nato pri mehaniku ščiščen, ravno tako dovodne cevi in zamenjan filter goriva.
Pred časom, ko se je pojavila težava z vžigom in je neobičajno dolgo gorela lučka-spirala so bile zamenjane grelne svečke z novimi. Lučka-spirala se je potem takoj ugasnila (se pravi, kot je to običajno), avto pa še vedno ni hotel vžgati (je verglal, ni pa kresnil). Kolega, ki je tudi popoldanski mehanik, je preverjal različne opcije, na koncu ga je vžgal s starter sprejem.
Avto je bil nato prepeljan z avtovleko do mojega rednega mehanika (čeprav je v tistem trenutku normalno vžgal, vendar nisem hotel tvegati, da mi ugasne nekje na poti). Le-ta je prerezal filter goriva. V njem so sicer bili drobci (opilki), vendar po njegovih besedah v mejah normale, kot bi jih našli pri vsakem dizlu. Visokotlačna črpalka naj bi bila po njegovih sklepanjih še v dobrem stanju. Je pa zamenjal senzor tlaka. Sumil je namreč na padec tlaka goriva, saj vse ostalo deluje brezhibno. Avto je potem deloval brez težav kar nekaj časa in z njim je bilo narejenih cca. 2.000 km, nato pa so se simptomi ponovili.
Sedaj ugaša nekoliko pogosteje (natančneje 2x ni vžgal - enkrat zjutraj pri temperaturah okoli ničle, drugič zvečer pri spomladanskih temperaturah in 3x je v bolj ali manj mirujočem stanju ugasnil - enkrat na dvorišču po nekaj sekundah prostega teka, drugič in tretjič ob počasnem premikanju v koloni).

Malo sem brskal po forumih in mnenja uporabnikov so ob podobnih (ne pa identičnih) primerih zopet različna

- senzor vžiga (samo, a ne bi bil to vzrok samo v primeru, če avto ne bi hotel vžgati, ne pa tudi v primerih ko ugasne med počasno vožnjo?),
- hladni spoji (?),
- konektor na stopalki za gas,
- EGR ventil,
- neki rele,
- filter nafte (odpade, ker je bil že 2x v pol leta menjan z novim),
- senzor tlaka na visokotlačni črpalki,
- sama visokotlačna črpalka,
- šobe oz. kakšna izmed njih (ampak, a se ne bi potem na armaturi prižgala ona lučka-spirala?) ...
Sam se zaenkrat najbolj nagibam k senzorju tlaka.
Ne bi pa rad menjal kar vsega po vrsti, ker je avto vreden svojih 2.500 EUR, ampak še enkrat toliko se pa res ne splača dati nanj, ohranjenosti navkljub.
Vesel in hvaležen bi bil za kakršnokoli mnenje/komentar/izkušnjo/nasvet, ker je avto, kot že rečeno, sicer zelo dobro ohranjen in zvesto služi svojemu namenu, le tokrat ga je začel nekaj biksati.
