
Doma smo aprila po uspešni prodaji iX20 (http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=101999) le-tega zamenjali z manjšim i20 aktualne generacije v polarno beli barvi. Avto ima opremo Style in doplačilo za paket Black Line, ki prinese črne letvice na boku, tonirana zadnja stekla, vzvratna ogledala v črni mineralni barvi in seveda (meni osebno zelo lepa) 16'' alu platišča.
Skratka, glede na videno, voženo in občuteno lahko trdim, da se Hyundai zelo hitro uči na podlagi svojih napak, saj je vzmetenje bolj športno, lega na cesti je zelo dobra in tudi ne glede na podlago podvozje zelo lepo ublaži udarce, kar se za iX20 ni moglo niti približno trdit, saj se je v ovinkih nagibal in ob najmanjši imperfekciji v podlagi nabijal v hrbet in spuščal zvoke kot da bo kaj odpadlo spodaj


Takoj po nakupu je pa romal tudi do pavlicha, tako da je na steklih nanešen CarPro FlyBy Forte, na plastikah gumah in platiščih CarPro DLUX in na laku pa CarPro Reload, saj se je ugotovilo da je že od prodajalca prišel z nekim hudim coating-om gor, namreč voda je tudi po razmastitvi, dekontaminaciji itd. nerealno lepo odtekala, kot da bi bil Finest že gor

Da ne pišem samo besedila, so tukaj še slike (s sprednjim delom, ki je obogaten s nekaj trupli raznih žuželk






Še notranjost:


In še rezultat radodarnega navora in dolgega prestavnega razmerja, poraba, za katero se ni potrebno posebno truditi:
