Da se jest mal pokomentiram.
Tale Golf je zelo podoben mojemu, le ta ima druge feltne. Pa da je moj traktorcek in ma 115KM

Samo mislm da npr podatek od pred ene ure, relacija LJ-NG, po ac skoz 160 (vcasih mal vec) poraba pa 6.5. Imel sem tud Golfa IV 1.6 (100KM) in bi po obcutku bla poraba pri enaki voznji okoli 9 litrov.
Glede servisov, bom pa pogledal in primerjal servisa pri ~90kkm.
Za 1.9TDI PD 115KM pri 96987km je bil servis (po delih):
5951 sit Servisni pregled
639 sit Potrosni material
915 sit Samodiagnoza pomnilnika napak
19326 sit Olje Aral tronic 431
2189 sit filter olja
4850 sit filter c.p.
33.870 sit skupaj
Za 1.6 8v 100KM pri 98011km:
8371 sit Servisni pregled
523 sit Potrosni material
12376 sit Olje Aral Basic Tronic 205L
1964 sit filter olja
5134 sit filter c.p.
28.2368 sit skupaj
Malenkosti, ki niso del rednega servisa sem iz obeh racunov izpustil. Pri 1.6 je bila se zavorna tekocina, k sm jo pa pr 1.9 menju mal pred servisu pr enem domacem mehaniku.
Razlike v ceni je torej 5500 sit v dobro 1.6 bencinerja.
Ce nardim se enostaven racun za nafto in bencin:
1.6: 150(100km) * 8,2l/100km * 208,2sit/l = 256.086 sit
1.9: 150(100km) * 5,5l/100km * 205,9sit/l = 169.868 sit
Pa dobim razliko 86.218 sit v dobro dizla.
Torej po takem razmisljanju je dizel na 15000km cenejsi za okroglo 80ksit. So pa tukaj seveda se drugi faktorji, kot je za cca 10k drazja cestnina za 1900ccm. Zavarovanje recimo da je enako (za 100KM in 105KM). Za 115KM je pa precej drazje, ker je ze v visjem razredu. Nasledna slaba stvar za dizla (PD - Pumpe duse od VWja) so servisi jermena na 60kkm, pri 1.6 bencinerju pa na 120kkm. (jermen pri 1.6 masini me je po zepu udaru za cca 50-60k).
Ce sedaj na okroglo vzamem stroske prvih 120kkm je to takole:
nafta: 1200(100km) * 5,5l/100km * 205,9sit/l = 1.358.940 sit
bencin: 1200(100km) * 8,0l/100km * 208,2sit/l = 1.998.720 sit
Servisi 1.6: 8 * 28k = 224.000 sit
Servisi 1.9: 8 * 34k = 272.000 sit
Jermen 1.6: 55.000 sit
Jermen 1.9: 2 * 55k = 110.000 sit
Skupaj 1.6: 2.280.000 sit
Skupaj 1.9: 1.740.000 sit
Razlika za 120kkm je torej 540k v dobro dizla.
Glede na cas, pa se potem uposteva se drazja cena cestnine, samo kljub temu, je dizel se vedno cenejsi.
Lahko se gremo pa pogovarjat se o ceni vozila, samo dvomim, da bi to prineslo do kaksne bistvene razlike. Dizel je drazji za kupit, samo se ga tudi drazje proda. Sedaj pa je bencinerja tudi dokaj tezko prodati.
Se komentar k porabi. Najprej sem uposteval povprecno porabo pri 1.6 8.2, kar je bilo moje povprecje v dveh letih in pol. Potem pa sem vzel 8.0, ker se mi zdi, da sedaj malo bol umirjeno vozim. 5.5 pa je povprecna poraba pri zadnjem tanku pri dizlu. (prejsnji je bil pa 5.6).
No, napisal na dolgo in (pre)siroko verjetno z ogormno napakami, samo mislm, da zakljucek kar dobro pokaze dejansko stanje.