Nedelja po kosilu kaj bi delal ah nič bomo mal glavo skupaj dali če že imamo teflone in tesnila
Najprej sem spucal ventle
Ventili v pravilnem vrstnem redu kakor so šli ven bodo tudi šli noter (še ne spucani )
Seveda ker sem kar malo prehlajen sem odšel iz tiste garaže v delovno sobo oz sobo za kramo
Tukaj sem z glave motorja odstranil tesnila za prirobnico vode neko ploščo da ne gre odmična ven ter na sesalni in izpušni strani , da je površina čista
Zdaj pa brusilno pasto v roke pa ventile ter še neki pripomoček ter ventile pobrusit
Ko sem pobrusil vseh 8 ventilov sem glavo najprej premazal z čistilom ter jo opral z vodo in jo spihal z zrakom, Ventile sem pa opral z bencinom da gre brusilna pasta dol
Dobro da se še vedno dobijo deli za vw-je , sicer je tole kar je tlele vgrajeno tudi v novejših vozilih :jack:
Tole privijačiš tako v glavo motorja da daš dve matici gor ter jih zategneš
Še original novo tesnilo za izpušni kolektor in nove matice za privačitev kolektora
Za tem so šli v glamo nazaj ventili , tefloni , vzmeti ...
Ventile sem zapel z posebnim orodjem ter orodjem na prvi sliki
V glavo motorja sem še zmontiral odmično gred
ter neki pritrdilni element da odmična ne zleze s svoje lege , tesnilo je bilo zraven ampak tem tesnilom ne zaupam in sem uporabil original tesnilno pasto za to (pasta se ne strdi ampak ostane taka kakor je šla tube
To je to za danez , jutri če bo čas , gre na blok motorja nazaj olna pumpa z novimi tesnili , tesnilna flanša na strani menjalnika . Tako časam samo še na batne obročke da motor dam do konca skupaj
Volkswagen Golf MK1 motor 1.1 letnik 1978 v obnavljanju ter Golf MK4 1.9 TDi 130 Konj letnik 2003