Huh... 470 navora pa res ne rabim.. niti nočem... na njihovi strani je napisano 380 kar je popolnoma dovolj.. čeprav mislim da jih bi moral imeti moj ex S3 cca 380 ob podobnih konjih na manjšem motorju.. upajmo da bo vse ok... v soboto bi morali imeti dyno day pa je žal odpadel. Sam pa ne grem merit. Sem bi pa pri Elkroniki v črnučah popolnoma zadovoljen, ko sem meril tam golfa... 135konjev in pa 200Nm od 2000 obratov do 5000 ..
kar potrjuje podatke iz knjigice.
Sicer pa ponavljam. Avto je bil serijski popolnoma zadušen in očitno je bilo, da je nekaj narobe. Sedaj z čipom stvar dela normalno, navora je toliko kot ga od 5 valjnika z turbom se tudi pričakuje.
Še vedno pa podpiram B3ybota za sprednji pogon.. kolikor ima konjev ST je popolnoma preveč za sprednji pogon in ob zmanjšanem gripu (slab asfalt, mokro, ali bognedaj sneg) se vse pretvori v vrtenje v prazno. Vsi tisti ki temu nasprotujete imate lahko svoje menenje, vendar vrtenje v prazno na AC v 3. prestavi pri cca 110kmh je popolnoma brezvezno. Gume so gor nove oz zelo malo rabljene Goodyear zimske na originalnih 18 col platiščih in je pomanjkanje gripa močno opazno.
Pred časom sem imel tudi možnost voziti 300 konjsko ibizo, ki je pri 60 v 3. prestavi puščala "kače" za sabo. In pa v petek sem se pogovarjal z lastnikom focusa RS (izpuh, čip) in je rekel sam, da je že ob dežju težko obvladajoč avto. Ko je cesta suha je sicer odično, ampak ... mokra cesta je pa hudič. Da se voziti tudi brez vrtenja v prazno z STjem, vendar ga je potrebno se fajn navadit.
Sicer pa imam avto za prebroditev parih mesecev, potem grem nazaj na VAG skupino. Kljub temu da je tale odličen. Tisti ki bo pa ta avto vzel, bo pa kupil zelo soliden avto.