_Dejan_ je napisal/-a:Kako to, da si se odločil za Motul RBF600 ? To je racing zavorna tekočina in jo je potrebno menjati veliko pogosteje kot navadno, ker nase hitreje veže vlago Jaz tudi gledam kero bi vzel... Original zavorna tekočina ustreza standardom VW501.14 in razlika med njim in DOT4 je ta da ima zmanjšano viskoznost pri nizkih temperaturah... DOT5.1 je malo boljši kot DOT 4 samo še vedno ne tako kot low-viscosity DOT4... Novejši ESP sistemi imajo manjše odprtine in posledično, če ni uporabljena dost nizka viskoznozt tekočine se počasneje odzivajo... Jaz še vedno nisem odločen kaj bom dal notri
Sprva sem razmišljal samo o prehodu iz DOT4 na DOT5.1 ampak sem se potem odločil za RBF600 (sprva sem razmišljal o RBF660 ampak me je dobavitelj in par lastnikov, ki tudi vozijo avte na progi prepričalo v 600, ki je taka solidna vmesna rešitev primerna za cesto in progo). Imam namen it še na par trackday-ov v prihodnje zato bom zdaj čez zimo v miru "osvežil" zavore.
Me zanima kakšno razliko bodo naredile pletene zavorne linije in RBF600 olje. (Temu še v kratkem sledijo sprednji AP rotorji, za zadnje pa sem se odločil dobavit od JHM iz Amerike in zraven še vzvratni Hotchkisov sway bar, če že naročam)
Pogosta menjava v bodoče pa nebo preveč težavna, sem namreč še to zadevo nabavil za lažjo menjavo zavornega olja. ebay.co.uk/itm/191673906905
Našel sem še eno staro sliko avta iz prejšnje zime, ko sem ga pripeljal v Mb. (slikano v Q-landiji)
Tukaj pa še slika avta, ko je bil opevan na sejmih.