Sem končno dobil malo volje, da nadaljujem kjer sem ostal.
Pustimo Peugeota pri miru za enkrat, ker sem med tem časom dobil zastonj Corso B 1.0 12V.
Mislim da nekje 50 konjev, ampak, pričakovanja so bila zelo majhna glede na motorizacijo. Mi je pa bil avtek všeč, ker je bila take bordo rdeče barve, pa 13 col felge je mela
No, pa sem jo prvič peljal. Čist navdušen, avto sploh ni počasen. Seveda ne govorimo o surovi moči, ampak za današnji standard bi rekel precej poskočna zadeva, nekje v rangu 80 konjev. Še najlepše pri tem motorju pa je tri valjnik aka mini Porsche.
Seveda je bilo treba montirat en pocen zračni filter, da je prišel zvok motorja do izraza.
Vozil sem jo tri mesce in priznam da jo občasno pogrešam. Velika kabina, kljub zunanjim dimenzijam, zvok motorja, 5l porabe, nič je ni škoda, pa še zastonj je bila. Ne bom rekel, da si ne bom nekoč še ene take omislil. Je pa šla k ciganom, ker je pač potisni ležaj že grdo ropotal, tehnični je potekel, pa rje je bilo precej. Sem pa vseeno nekaj iztržil za njo
Potem pa je čisto nepričakovano prišel avto, katerega si res nisem mislil, da bom kdaj imel. Naj omenim, da sem v tem času Peugeota že porihtal, ampak več o njem naslednjič.
Kot sem rekel sem na FB Marketplace čisto naključno videl Ford Pumo. Do tistega trenutka sem vedel, da obsataja, pa naj bi bila baje neka verzija z Yamahinim motorjem. Ok, cena je bila dokaj ugodna, motor je bil pravi (1.7) in sem šel na ogled. Moram omenit, da mi je bil ta avto že od nekdaj precej grd je pa res da sem do takrat na ta avto pomislil samo recimo dvakrat v življenju, ker jih dejansko nikjer ni za videt.
Pridem na ogled, ponovno brez nekih pričakovanj, ker dejansko nisem vedel kaj avto je. Samo malo bolj sem se pozanimal o motorju in je sestavljen v Španiji, poslan k Yamahi na Japosnko na obdelavo cilindrov pa še neke zadeve in potem poslano vse skupaj v Nemčijo, kjer se je motor dokončal in montiral v avto.
Se vsedem v avto, pa še dva kolega in gremo na test fahr. Priznam, motor je kar lepo vlekel, kaj več pa nisem moral preizkusit na tistem hitrem testu po bolj kot ne ravni cesti. Ajde, se odločim, da jo vzamem, konec koncev 800€ spet ni tako veliko, pa še vedno jo lahko prodam če mi ne bo všeč. Nekaj hendlanja in sem jo odpeljal.
betta fish tank water temperatureNa kratko, Ford Puma 1.7 16V. 125hp, navora dovolj, 1050kg, 2000 letnik.
Že v štartu mi te felge niso bile najbolj všeč, predvsem pogled iz zadnje strani je bil precej grozen. Visok avto, okrogla rit, pa ET platišč precej visok. Zato sem že pred nakupom našel ene bele jeklenke z Toyo gumami, vse skupaj na 16 col. Kupim avto in se direktno odpeljem po felge. Na mojo srečo sem se iz Kranja odpeljal proti Idriji po stari cesti. Ker najbrž nekateri veste, da je taka relacija dovolj zavita, je bil to pravi preizkus, da vidim, kaj sem dejansko kupil. In sem kupil...mojo novo ljubezen
Take lahkotnosti in volje do ovinkov nisem doživel še pri nobenem avtomobilu. Priznam, da sem se takrat zaljubil. Odlične vozne lastnosti, natančen in kratek menjalnik, ter motor, ki kar prosi, da iz njega iztisneš vse, je recept za 100% zabavo. Jaz bom samo rekel, da kdor ni probal tega avta z takim motorjem, mu je lahko žal. Naj omenim, da sem v tem času, ko sem kupil Pumo gledal še stare CRX-e, ampak dvomim da dobiš pri CRX-u za 4k toliko več zabave, kot tukaj za 800€.
Long story short, se pripeljem po felge ter prosim lastnika, če lahko premontiram kar pri njemu.
Se je strinjal, jaz pa sem se domov pripeljal z novim avtom in novimi felgami
Update sledi kmalu.