da obudim eno izmed starih tem o izpuhih
, zadeva pa je sledeča .....
Po dobrih 5 letih se je na izpuhu pojavila luknja, in to ravno na spoju med staro in ''novo'' cevjo, tam kjer smo pač srednji denfer odrezali
. Odrezali so mi 50cm cevi, toliko kolikor je pač takrat blo na novo dovarjene. Tadeva mi bila kar malo preveč draga 34eur, 50cm cevi 14, delo 16 in ena objemka za zadaj 3eur. Ker predvidevam, da se v prihodnjosti zna pojaviti ista zadeva, sem začel razmišljat o menjavi cele cevi z rostrfei cevjo, saj je že cela cev zgleda dodobra prerjavena. Za premer cevi me ne spraševat ker ga ne vem
. Me pa zanima, ker sem nekaj časa nazaj bral o tem, glede večjega premera cevi. Kaj sploh z tem pridobiš, se tudi kaj malega na zvoku. Ampak potem bi blo treba menjat komplet izpuh od mašine dol? Da nima izpuh več različnih presekov. Zadaj imam sicer Sebringe l+r 2x76mm. Koliko bi sploh stala taka zadeva, če bi menjal srednjo cev in še zadaj tisti zaviti del z novo rostfrei cevjo istega preseka in debeline, in kdo ter kje bi to sploh naredil? Sicer se bom pa še pozanimal, če se kaj že narejenga dobi od Sebringa.
Se dobi tudi tisti del čisto od mašine dol v rostfreiu ter koliko zna to koštat? Kako je pa z športnim katalizatorjem, kaj se z tem pridobi, če sploh kaj? Je kaj an zvoku? Verjetno pa tudi potem kaki plini višji?
Avto je pa Fiat Bravo 2008, 1,4 ti-đet, 120km, šćipan