aklan86 je napisal/-a:Je kaj novega na tem področju?
LinuxFuter je napisal/-a:Offtopic: Potem nima intercoolerja ampak chargecooler (no, efekt je isti)
simonk je napisal/-a:LinuxFuter je napisal/-a:Offtopic: Potem nima intercoolerja ampak chargecooler (no, efekt je isti)
Čist eno off vprašanje: tale TSI ima dva hladilna kroga. Drugi je za turbino in chargecooler. Ampak rezervoar je samo en, bi kdo pojasnil kako je s tem oz. kje dolivaš hladilno za drugi sistem?
tristan01 je napisal/-a:simonk je napisal/-a:LinuxFuter je napisal/-a:Offtopic: Potem nima intercoolerja ampak chargecooler (no, efekt je isti)
Čist eno off vprašanje: tale TSI ima dva hladilna kroga. Drugi je za turbino in chargecooler. Ampak rezervoar je samo en, bi kdo pojasnil kako je s tem oz. kje dolivaš hladilno za drugi sistem?
Tole si pa precej površno prebral. Hladilna sistema sta res dva, vendar je eden namenjen hlajenju motorja v katerem imaš hladilno tekočino ki kroži med motorjem in hladilnikom.
Drugi sistem o katerem je tu govora pa je namenjen hlajenju vstopnega zraka v motor. Turbine pa tudi chargerji polnijo zrak v motor pod tlakom. Zaradi tega se zrak segreva. Topel zrak zmanjšuje izkoristek motorja, saj je redkejši od hladnega, kar posledično poslabša izgorevanje v motorju. Zato imajo skoraj vsi prisilno polnjeni motorji med turbino in motorjem dodan še intercooler, ki zrak pred vstopom v zgorevalno komoro ohladi. Moč motorja se s tem opazno poveča (odvisno od tipa motorja vendar generalno gledano med 5 in 10%). Intercooler pa ni nič drugega kot razširjena tlačna cev, ki je oblikovana kot hladilnik. Tu se zrak ki potuje v motor ohladi. Intercoolerji za ohlajevanje uporablja okoliški zrak, zato dolivanje hladilne tekočine ni potrebno.
Zadevo sem skušal razložiti poenostavljeno. Če želiš o tem zvedeti več podrobnosti predlagam da pogledaš na wikipediji ali kakšni podobni spletni strani.
http://en.wikipedia.org/wiki/Intercooler
LP Tristan01
simonk je napisal/-a:Tristan, lepo obrazloženo ampak s tem sem seznanjen.
Koliko jaz vem (ali ne vem), TSI nima intercoolerja zrak-zrak ki je običajno pri blatniku. Ima pa chargecooler tekočina-zrak v sesalnem kolekturju. Glede turbin obstajajo oljno hlajene (problem pri vročem ugašanju) in vodno hlajene. Kolikor mi je znano ima TSI vodno hlajeno in je s chargecoolerjem del drugega hladilnega kroga, kateri ima nižjo delovno termperaturo in ima lasten hladilnik (radiator) nekje drugje. Vseeno ima avto le eno posodo za hladilno tekočino in zanima me kako je to rešeno?
Po forumu brska: Google [Bot] in 11 gostov