Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Katere Gewinde

Napisal/-a pskoda Sr dec 08, 2010 8:28 pm

Ok, hvala

Ali je že mogoče kdo imel gewinde od h&r-a, da malo slišim kako se obnesejo. Sami fedri mi niso preveč všeč, ker so 3 navoji čisto skupaj naviti in dela samo polovica fedra, zato me pa tudi zanima če je pri gewindih isto.
 
Uporabniški avatar
BlackWind
Tw1ng0 p0wah
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Sr dec 29, 2004 10:01 pm
Kraj: Kranjsterdam

Re: Katere Gewinde

Napisal/-a BlackWind Če dec 09, 2010 8:46 am

pskoda je napisal/-a:Ok, hvala

Ali je že mogoče kdo imel gewinde od h&r-a, da malo slišim kako se obnesejo. Sami fedri mi niso preveč všeč, ker so 3 navoji čisto skupaj naviti in dela samo polovica fedra, zato me pa tudi zanima če je pri gewindih isto.

jaz jih imam na twingu (starejsi letnik) (H&R), ze tri leta. Dal sem tudi okrog 900 eur.
prej sem imel strsane in krajsane amortizerje...mal pozagane sportne fedre...ker twinga s kupljenimi sportnimi fedri tezko spustis tolk kot bi rad.
morm rect da je to ko dan in noc...amortizerji so seveda plinski in to res ni primerjave v voznji in trdoti...
so ravno prav trdi in cisto drugace pozirajo luknje, saj je fora gewind da delujejo uigrano kot komplet (amortizer in feder)
meni ni zal niti eura. bos moral sam preizkusiti...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Katere Gewinde

Napisal/-a pskoda Če dec 09, 2010 3:58 pm

BlackWind je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Ok, hvala

Ali je že mogoče kdo imel gewinde od h&r-a, da malo slišim kako se obnesejo. Sami fedri mi niso preveč všeč, ker so 3 navoji čisto skupaj naviti in dela samo polovica fedra, zato me pa tudi zanima če je pri gewindih isto.

jaz jih imam na twingu (starejsi letnik) (H&R), ze tri leta. Dal sem tudi okrog 900 eur.
prej sem imel strsane in krajsane amortizerje...mal pozagane sportne fedre...ker twinga s kupljenimi sportnimi fedri tezko spustis tolk kot bi rad.
morm rect da je to ko dan in noc...amortizerji so seveda plinski in to res ni primerjave v voznji in trdoti...
so ravno prav trdi in cisto drugace pozirajo luknje, saj je fora gewind da delujejo uigrano kot komplet (amortizer in feder)
meni ni zal niti eura. bos moral sam preizkusiti...


Zanima me še, če so fedri naviti enakomerno ali so nekje 3 navoji bolj skupaj od ostalih?
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Katere Gewinde

Napisal/-a airmike Če dec 09, 2010 4:31 pm

pskoda je napisal/-a:
BlackWind je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Ok, hvala

Ali je že mogoče kdo imel gewinde od h&r-a, da malo slišim kako se obnesejo. Sami fedri mi niso preveč všeč, ker so 3 navoji čisto skupaj naviti in dela samo polovica fedra, zato me pa tudi zanima če je pri gewindih isto.

jaz jih imam na twingu (starejsi letnik) (H&R), ze tri leta. Dal sem tudi okrog 900 eur.
prej sem imel strsane in krajsane amortizerje...mal pozagane sportne fedre...ker twinga s kupljenimi sportnimi fedri tezko spustis tolk kot bi rad.
morm rect da je to ko dan in noc...amortizerji so seveda plinski in to res ni primerjave v voznji in trdoti...
so ravno prav trdi in cisto drugace pozirajo luknje, saj je fora gewind da delujejo uigrano kot komplet (amortizer in feder)
meni ni zal niti eura. bos moral sam preizkusiti...


Zanima me še, če so fedri naviti enakomerno ali so nekje 3 navoji bolj skupaj od ostalih?



malo googlanja ne škodi(cca 1 minuta in 22 sekund):

LINEAR VS. PROGRESSIVE RATE COIL SPRINGS
A linear spring has a straight compression rating, meaning that for our earlier example it would take 300 lbs of force to compress the spring every inch throughout it's total travel. Say the car weighs 300 lbs at one corner, well the spring at that corner would be compressed one inch once installed. For each additional 300 lbs of pressure put on the spring, it would compress an aditional inch until it reaches minimum height. If the spring is termed progressive rate however, this rate changes as the spring is compressed. Many springs are progressive rate because it allows the suspension to be softer initially (making ride quality better) but stiffening up as the amount the spring is compressed increases. This allows you to make the spring fairly soft at smaller compression while making it stiff enough at bigger compression amounts to accurately control wheel & suspension movement when you are hauling ass. Progessive springs usually allow the car to ride & handle better if they are properly designed, but the added complexity to designing and making them work properly also increases the possibility of screwing things up. For these reasons linear springs are often still used for our cars, but if you can find good progressive rate springs from a reputable manufacturer they will enhance both ride quality and handling.

all aftermarket springs are progressive unless coilovers, which are linear. H&R, Eibach, Tein...all progressive.

H&R coilovers, TEin coilovers, GC, Buddy Club, Omni...all linear
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Katere Gewinde

Napisal/-a pskoda Če dec 09, 2010 4:51 pm

Se pravi, če prav razumem so vsi kompleti taki ne glede na tip avta:
Priponke
hr_premium.jpg
hr_premium.jpg (13.5 KiB) Videno 882 krat
 
Uporabniški avatar
BlackWind
Tw1ng0 p0wah
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Sr dec 29, 2004 10:01 pm
Kraj: Kranjsterdam

Re: Katere Gewinde

Napisal/-a BlackWind Če dec 09, 2010 10:09 pm

pskoda je napisal/-a:Se pravi, če prav razumem so vsi kompleti taki ne glede na tip avta:

evo dejanska slika pred montazo:
Slika
lp
p.s: tisti manjsi fedri spodaj na tvoji pripeti sliki (manjsi fi - debelina) pa so baje, kot so mi povedali takrat ko sem kupoval, za lepse pobiranje manjsih lukenj :) ce je to res...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Katere Gewinde

Napisal/-a pskoda Pe dec 10, 2010 2:31 pm

@BlackWind najlepša ti hvala, te so mi veliko bolj všeč :] kot tiste, ki sem jih jaz prilimal.

Zanima me še če so to monotube pa če si imel original feder zadaj ločen od amortizerja, če slučajno veš
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Re: Katere Gewinde

Napisal/-a dejan84 Pe dec 10, 2010 2:47 pm

Določene gewinde imajo progresivno vzmet (ena vzmet, ki je na enem koncu feder mehkejši - zato avto lepo pobira luknje, v ovinek pa zatrdi in se ne nagiba preveč)), spet druge pa imajo ločen vorspann feder (tamehki feder) in hauptfeder (glavni feder, ki drži višino).
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Uporabniški avatar
BlackWind
Tw1ng0 p0wah
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Sr dec 29, 2004 10:01 pm
Kraj: Kranjsterdam

Re: Katere Gewinde

Napisal/-a BlackWind Po dec 13, 2010 9:32 am

pskoda je napisal/-a:@BlackWind najlepša ti hvala, te so mi veliko bolj všeč :] kot tiste, ki sem jih jaz prilimal.

Zanima me še če so to monotube pa če si imel original feder zadaj ločen od amortizerja, če slučajno veš

jah mislm da so monotube...to sem ze mal pozabil...twingo ima koplet amortizer z fedrom...saj kot sem omenil je to slika gewind ki sem jih montiral na mojega twinga.
Dejan pa je potrdil moje domneve glede pobiranja lukenj pri tistih ki imajo se manjsi feder...ampak za twinga mislim da se jih ni dalo dobiti.
itak so rekli v a3m-u da sem prvi ki je za ta model (starejsi) twinga narocil gewinde :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov