pskoda je napisal/-a:Ok, hvala
Ali je že mogoče kdo imel gewinde od h&r-a, da malo slišim kako se obnesejo. Sami fedri mi niso preveč všeč, ker so 3 navoji čisto skupaj naviti in dela samo polovica fedra, zato me pa tudi zanima če je pri gewindih isto.
BlackWind je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Ok, hvala
Ali je že mogoče kdo imel gewinde od h&r-a, da malo slišim kako se obnesejo. Sami fedri mi niso preveč všeč, ker so 3 navoji čisto skupaj naviti in dela samo polovica fedra, zato me pa tudi zanima če je pri gewindih isto.
jaz jih imam na twingu (starejsi letnik) (H&R), ze tri leta. Dal sem tudi okrog 900 eur.
prej sem imel strsane in krajsane amortizerje...mal pozagane sportne fedre...ker twinga s kupljenimi sportnimi fedri tezko spustis tolk kot bi rad.
morm rect da je to ko dan in noc...amortizerji so seveda plinski in to res ni primerjave v voznji in trdoti...
so ravno prav trdi in cisto drugace pozirajo luknje, saj je fora gewind da delujejo uigrano kot komplet (amortizer in feder)
meni ni zal niti eura. bos moral sam preizkusiti...
pskoda je napisal/-a:BlackWind je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Ok, hvala
Ali je že mogoče kdo imel gewinde od h&r-a, da malo slišim kako se obnesejo. Sami fedri mi niso preveč všeč, ker so 3 navoji čisto skupaj naviti in dela samo polovica fedra, zato me pa tudi zanima če je pri gewindih isto.
jaz jih imam na twingu (starejsi letnik) (H&R), ze tri leta. Dal sem tudi okrog 900 eur.
prej sem imel strsane in krajsane amortizerje...mal pozagane sportne fedre...ker twinga s kupljenimi sportnimi fedri tezko spustis tolk kot bi rad.
morm rect da je to ko dan in noc...amortizerji so seveda plinski in to res ni primerjave v voznji in trdoti...
so ravno prav trdi in cisto drugace pozirajo luknje, saj je fora gewind da delujejo uigrano kot komplet (amortizer in feder)
meni ni zal niti eura. bos moral sam preizkusiti...
Zanima me še, če so fedri naviti enakomerno ali so nekje 3 navoji bolj skupaj od ostalih?
LINEAR VS. PROGRESSIVE RATE COIL SPRINGS
A linear spring has a straight compression rating, meaning that for our earlier example it would take 300 lbs of force to compress the spring every inch throughout it's total travel. Say the car weighs 300 lbs at one corner, well the spring at that corner would be compressed one inch once installed. For each additional 300 lbs of pressure put on the spring, it would compress an aditional inch until it reaches minimum height. If the spring is termed progressive rate however, this rate changes as the spring is compressed. Many springs are progressive rate because it allows the suspension to be softer initially (making ride quality better) but stiffening up as the amount the spring is compressed increases. This allows you to make the spring fairly soft at smaller compression while making it stiff enough at bigger compression amounts to accurately control wheel & suspension movement when you are hauling ass. Progessive springs usually allow the car to ride & handle better if they are properly designed, but the added complexity to designing and making them work properly also increases the possibility of screwing things up. For these reasons linear springs are often still used for our cars, but if you can find good progressive rate springs from a reputable manufacturer they will enhance both ride quality and handling.
all aftermarket springs are progressive unless coilovers, which are linear. H&R, Eibach, Tein...all progressive.
H&R coilovers, TEin coilovers, GC, Buddy Club, Omni...all linear
pskoda je napisal/-a:Se pravi, če prav razumem so vsi kompleti taki ne glede na tip avta:
pskoda je napisal/-a:@BlackWind najlepša ti hvala, te so mi veliko bolj všeč kot tiste, ki sem jih jaz prilimal.
Zanima me še če so to monotube pa če si imel original feder zadaj ločen od amortizerja, če slučajno veš
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov