Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
escortteam
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne dec 06, 2009 3:29 pm

BARVANJE AVTOMOBILA-BARVNI PREHOD

Napisal/-a escortteam Pe jul 09, 2010 4:30 pm

Lp.. Zadnji blatnik je mal rjav. Kar sem se odločil da ga bom kar sam poprajo. Dela sem se že lotil. Najprej sem zbrusil do pločevine pokital zbrusil najprej 120, 180 in 240.
obrisal z antiselikonu. Nakar sem nanesel špric kit. počakal da so posuši in še dvadrat nanesel in zbrusil . Zanima me pa kako izvesti prehod na blatniku. Imam MOBIHEL 2K redčilo za prehode. Tega nanesem med špric kitu in med staro barvo. A je treba stari lak pobrusit tam kjer bom delal prehod. Potem ko nanesem barvo prehod spoliram in potem nanesem prozorni lak.
To je prvi avto ki se še učim na njemu.
Če mi lakho kdo bolj nadrobno razloži....
Hvala za odgovor.... lp
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager Pe jul 09, 2010 5:21 pm

Na surovo pločevino bi lahko nanesel še plast ali dve temeljne barve. Tako bi bilo res zaščiteno pred rjo, saj šprickit ni antikorozivna zaščita. Potem čez kitaš in čaraš naprej. Tudi če kit poči zaradi udarca ali kaj podobnega, nebo pritekla rja ker je spodaj temeljna.
Kar se tiče delanja prehodov pa naj ti kdo drug razloži.
L.P.
Ne vozi hitreje kot tvoj angel varuh lahko leti.
http://www.sina-logatec.si/
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black So jul 10, 2010 10:51 am

Drager je napisal/-a:Na surovo pločevino bi lahko nanesel še plast ali dve temeljne barve. Tako bi bilo res zaščiteno pred rjo, saj šprickit ni antikorozivna zaščita. Potem čez kitaš in čaraš naprej. Tudi če kit poči zaradi udarca ali kaj podobnega, nebo pritekla rja ker je spodaj temeljna.
Kar se tiče delanja prehodov pa naj ti kdo drug razloži.
L.P.


Šprickit je boljša antikorozivna zaščita kakor vsaka temenljna barva...+ oprijem na pleh ima boljši kot na temeljno.
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black So jul 10, 2010 2:51 pm

K se boš z ličarijo bavu se bova pa naprej menila.
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind So jul 10, 2010 3:17 pm

Še dobro, da obstaja kataforeza, ker potem bi v tovarnah šli najprej s šprickitom čez.
Tudi ko kupiš blatnik je najprej s kataforezo zaščiten in potem ti naprej ustvarjaš.
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan So jul 10, 2010 5:24 pm

pomaranča nastane itak v 99% ker ima barva svojo tezo. sploh pa pri blatniku ker je itak navpično štrihanje bo itak nastala.
 
escortteam
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne dec 06, 2009 3:29 pm

Napisal/-a escortteam So jul 10, 2010 5:41 pm

Tako kot je navedeno v besedilo. Najprej se pobrusi špric kit. Nato se doda barvi redečilo za predode v kakšnem razmerju ??
Brva se nanese na obdelano površino špric kita. Tam kjer bo rehod pa se nanese v manjši kolečini. Ko se barva posuši naneseš brezbarvni lak spet počakaš, da se posuši Potem se pobrusi komplet površina z 2000 šmerkl papirju kjer je nova barva in stara. To se potem spolira. tnx...
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black So jul 10, 2010 5:59 pm

nevermind je napisal/-a:Še dobro, da obstaja kataforeza, ker potem bi v tovarnah šli najprej s šprickitom čez.
Tudi ko kupiš blatnik je najprej s kataforezo zaščiten in potem ti naprej ustvarjaš.


Ja, ampak ponavadi pride tudi nov ves podrgnen, tako da ga moraš v živo zbrusit, pol pa sam šprickit čez.

Očitno ste eni ostali 20 let nazaj, ko so se barvali yugoti pa 101-ke. Materijali gredo naprej, tudi šprickit. Kot pri vsem je treba pa tudi tukaj gledati na kvaliteto matrijalov oz. firme. Pameten bit z mobihelom je norost.

Temeljna pod šprickitom je kakor da bi si dva kondoma navlekel na K, ko veš da je dovolj eden.
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager So jul 10, 2010 6:28 pm

Ličarsko obnavljam šleper prikolice (v glavnem to, drugače tudi kaj drugega) in sem probal vse živo. Nihče mi nebo rekel da je šprickit boljši.
Ne mislim se prerekat. Povedal sem kar vem iz izkušenj.
L.P.
Ne vozi hitreje kot tvoj angel varuh lahko leti.
http://www.sina-logatec.si/
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So jul 10, 2010 8:24 pm

Drager je napisal/-a:Ličarsko obnavljam šleper prikolice (v glavnem to, drugače tudi kaj drugega) in sem probal vse živo. Nihče mi nebo rekel da je šprickit boljši.
Ne mislim se prerekat. Povedal sem kar vem iz izkušenj.
L.P.


To se strinjam, samo nekaterim, je res neke stvari nemogoče dopovedati :?
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Re:

Napisal/-a torstorm Ne jul 24, 2011 4:34 pm

lancia hf je napisal/-a:
Drager je napisal/-a:Ličarsko obnavljam šleper prikolice (v glavnem to, drugače tudi kaj drugega) in sem probal vse živo. Nihče mi nebo rekel da je šprickit boljši.
Ne mislim se prerekat. Povedal sem kar vem iz izkušenj.
L.P.


To se strinjam, samo nekaterim, je res neke stvari nemogoče dopovedati :?


Se tudi jaz strinjam....

Šprickit je samo končen nanos pred barvo, nikdar direkt na pločevino.Za to se uporabljajo primerji, po možnosti kak self etching primer s kislino in cinkom.Špric kit in razni poliesterski kiti so porozni in velja pravilo da se nikdar ne smejo vodobrusno brusiti ker vpijajo vlago.Ko pobarvas preko z barvo zapres od zunaj , vlaga pa prodre do pločevine in potem 2-3 leta in ti začne avto spet rjasto cveteti na popravljenih mestih ( tako seveda dela tričetrt pametnih ličarjev, ki so vredni en .... glede na ceno storitve ) :)
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Re:

Napisal/-a torstorm Ne jul 24, 2011 4:36 pm

black je napisal/-a:
nevermind je napisal/-a:Še dobro, da obstaja kataforeza, ker potem bi v tovarnah šli najprej s šprickitom čez.
Tudi ko kupiš blatnik je najprej s kataforezo zaščiten in potem ti naprej ustvarjaš.


Ja, ampak ponavadi pride tudi nov ves podrgnen, tako da ga moraš v živo zbrusit, pol pa sam šprickit čez.

Očitno ste eni ostali 20 let nazaj, ko so se barvali yugoti pa 101-ke. Materijali gredo naprej, tudi šprickit. Kot pri vsem je treba pa tudi tukaj gledati na kvaliteto matrijalov oz. firme. Pameten bit z mobihelom je norost.

Temeljna pod šprickitom je kakor da bi si dva kondoma navlekel na K, ko veš da je dovolj eden.


tvoje trditve so zelo napačne, si verjetno eden izmed tistih ki vodobrusno brusijo sprickit :D poglej si malo profesionalce čez lužo in se nauči pravega avtoličarstva...
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Re: BARVANJE AVTOMOILA-BARVNI PREHOD

Napisal/-a black Ne jul 24, 2011 7:31 pm

In ti si rabil eno leto da mi to poveš, profesionalec :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Re: BARVANJE AVTOMOILA-BARVNI PREHOD

Napisal/-a torstorm Ne jul 24, 2011 8:03 pm

black je napisal/-a:In ti si rabil eno leto da mi to poveš, profesionalec :lol: :lol: :lol:


trenutno sem zasledil to temo na googlu , pa sem pac komentiral :)
 
Uporabniški avatar
miapan
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To jul 06, 2010 7:04 pm
Kraj: Podlehnik

Re: BARVANJE AVTOMOILA-BARVNI PREHOD

Napisal/-a miapan To mar 08, 2016 10:02 am

Še vedno pa ni bil opisan pravilni postopek izvedbe Barvnega prehoda.

ali kdo ve kako se temu reče po angleško?
Lp Cris

Za vse vaše ideje www.gabioni.si
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Re: BARVANJE AVTOMOILA-BARVNI PREHOD

Napisal/-a ule To mar 08, 2016 2:49 pm

Na pločevino bi pred temeljno barvo in šprickitom, lahko nanesel še tole
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: BARVANJE AVTOMOILA-BARVNI PREHOD

Napisal/-a yashica To mar 08, 2016 4:12 pm

miapan je napisal/-a:Še vedno pa ni bil opisan pravilni postopek izvedbe Barvnega prehoda.

ali kdo ve kako se temu reče po angleško?


Išči pod "Blending Paintwork"


ule je napisal/-a:Na pločevino bi pred temeljno barvo in šprickitom, lahko nanesel še


Pravzaprav ne. Se ne priporoča, poleg tega na zdravi pločevini nima nikakršne preventivne protikorozijske funkcije. Pretvornik rje deluje na rjo, na katero se kemično veže in "zapre".
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Re: BARVANJE AVTOMOILA-BARVNI PREHOD

Napisal/-a ule To mar 08, 2016 9:07 pm

Poznam ličarja, kateri to tudi uporabljata. Zbrusi pločivino do pleha (odstrani rjo), premaže s tem, nato nanos temeljne barve, kit, šprickit, barva, lak. Zaenkrat brez vsakih problemov. Sam bom verjetno enkrat letos saniral rjaste piškote na avtomobilu in bom ubral enak postopek.
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov