Drager je napisal/-a:Na surovo pločevino bi lahko nanesel še plast ali dve temeljne barve. Tako bi bilo res zaščiteno pred rjo, saj šprickit ni antikorozivna zaščita. Potem čez kitaš in čaraš naprej. Tudi če kit poči zaradi udarca ali kaj podobnega, nebo pritekla rja ker je spodaj temeljna.
Kar se tiče delanja prehodov pa naj ti kdo drug razloži.
L.P.
nevermind je napisal/-a:Še dobro, da obstaja kataforeza, ker potem bi v tovarnah šli najprej s šprickitom čez.
Tudi ko kupiš blatnik je najprej s kataforezo zaščiten in potem ti naprej ustvarjaš.
lancia hf je napisal/-a:Drager je napisal/-a:Ličarsko obnavljam šleper prikolice (v glavnem to, drugače tudi kaj drugega) in sem probal vse živo. Nihče mi nebo rekel da je šprickit boljši.
Ne mislim se prerekat. Povedal sem kar vem iz izkušenj.
L.P.
To se strinjam, samo nekaterim, je res neke stvari nemogoče dopovedati
black je napisal/-a:nevermind je napisal/-a:Še dobro, da obstaja kataforeza, ker potem bi v tovarnah šli najprej s šprickitom čez.
Tudi ko kupiš blatnik je najprej s kataforezo zaščiten in potem ti naprej ustvarjaš.
Ja, ampak ponavadi pride tudi nov ves podrgnen, tako da ga moraš v živo zbrusit, pol pa sam šprickit čez.
Očitno ste eni ostali 20 let nazaj, ko so se barvali yugoti pa 101-ke. Materijali gredo naprej, tudi šprickit. Kot pri vsem je treba pa tudi tukaj gledati na kvaliteto matrijalov oz. firme. Pameten bit z mobihelom je norost.
Temeljna pod šprickitom je kakor da bi si dva kondoma navlekel na K, ko veš da je dovolj eden.
black je napisal/-a:In ti si rabil eno leto da mi to poveš, profesionalec
miapan je napisal/-a:Še vedno pa ni bil opisan pravilni postopek izvedbe Barvnega prehoda.
ali kdo ve kako se temu reče po angleško?
ule je napisal/-a:Na pločevino bi pred temeljno barvo in šprickitom, lahko nanesel še
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov